Deel 31

86 0 0
                                    

Cas legde zijn hand op haar mond. 'Waag het niet van iets te zeggen!' 'Dus het is waar?' mompelde ze.

'Ik heb Kyona ontvoert ja, maar waag er iets over te zeggen! Tegen niemand! Als je wilt dat je vriendinnetje vrijkomt, moet je losgeld betalen. 1000 euro. Dat is haalbaar toch, voor iemand die zo'n rijke ouders heeft!' zei hij nors terwijl hij zijn hand weer van haar mond deed. 'Laten we samen zaken doen', lachte hij. 'Niks van! Dit was onze laatste kus, onze laatste aanraking ooit en hoe kon ik verliefd op je worden? Ik haat je!' riep ze heel luid. Gelukkig voor Cas waren ze in een bos, waar er volgens hem weinig mensen leken te zijn. 'Jij zal dus 1000 euro inzamelen voor mij en dan laat ik je vriendinnetje vrij. Als je durft iets te zeggen, dan ontvoer ik één voor één je vriendjes.' Camille was rood van woede en de tranen liepen over haar wangen. 'Ik dacht dat ik de liefde van mijn leven had gevonden!' riep ze. 'Je hebt me misbruikt!' 'Je hebt ook, de liefde van je leven gevonden', zei hij zacht terwijl hij haar hand nam. 'Wat ben jij voor een gemene... CREEP!' 'Ik hou je in de gaten, Camille. Zamel tegen zondag 1000 euro in, geef het me cash en dan laat ik Kyona vrij. Waag het niet van iets tegen je vrienden te zeggen of je weet wat de consequenties zijn. Camille liep woedend weg en Cas lachte. '1000 euro is mooi, later nog eens 1000 en nog eens 1000. Ze zal toch niks zeggen en ik ben sterk genoeg. Mijn eerste keer verliefd worden loopt misschien verkeerd af, maar mijn missie blijft steeds slagen', dacht Cas in zichzelf.

Even later:

Camille veegde haar tranen snel en haalde uit haar tas een spiegeltje, mascara en lippenstift.

Ze deed haar make-up nog een beetje zodat het niet ging opvallen dat ze had gehuild. Camille had het heel moeilijk met liegen tegen haar vrienden. Ze bedacht stiekem een plan om het toch te kunnen vertellen tegen haar vrienden, zonder dat Cas het zou te weten komen. Camille dacht terug aan het moment dat ze samen met hem in het restaurant zat, hem kuste en ze samen waren. De gedachte dat dat allemaal nep was... De gedachte dat hij haar beste vriendin had opgesloten. Het enige dat ze nu wist en een beetje blij mee was, is dat ze wist dat het goed gaat met Kyona. Goed gaat, misschien emotioneel niet... Fysiek waarschijnlijk ook niet... Cas geeft haar ook zelfs opgesloten in een kelder, hoe harteloos is dat? Hoe...

Camille ging zenuwachtig naar binnen. 'Hoe was het met Cas?' vroeg Yemi. 'Vast heel romantisch!' zei Vince. 'Ja, hij is zó romantisch! Hij heeft me wel drie keer gezegd hoeveel hij van me houdt en dat onze kinderen op onze trouw zullen zijn! Ze zullen sprekend op ons lijken, zei hij', begon Camille. 'Haha, overdrijft hij niet een beetje?' lachte Caro. 'Maar... dat waren ook mijn toekomstplannen met jou!' zei Vince. 'O, dat is heel mooi', zei Caro en ze kuste Vince. Camille kon wel huilen en ze voelde hoe de tranen in haar opkwamen. 'Camille? Je kijkt zo triestig?' vroeg Caro. 'Gewoon een wimpertje', zei Camille. PING! Ze kreeg een berichtje van Cas.

Trouwens Camille, ik moest nog zeggen dat, ik denk dat jij toch niet goed kunt liegen, je gewoon beter zegt tegen je vrienden dat het uit is tussen ons. Dat is eigenlijk ook niet liegen, want het is zo. Ik had het ook liever anders gehad want ik hou van je! Maar lieg maar tegen je vrienden. En verzamel 1000 euro. Vriendelijke groeten, Cas.

'Vrienden, ik moet eerlijk tegen jullie zijn...', begon Camille. 'Het is uit tussen Cas en mij', zei ze terwijl ze begon te huilen. 'Hij heeft het uitgemaakt. Zijn ouders zijn niet akkoord met onze relatie en zeggen dat hij te jong is voor een relatie. Hij heeft ruzie gehad met zijn ouders.'

'Jullie kunnen toch gewoon doen alsof jullie uit elkaar zijn, maar een geheime relatie hebben?' vroeg Vince.

'Zou jij dat doen?' vroeg Yemi.

'Voor iemand zoals Caro, ja', antwoordde Vince.

Camille ging in de zetel zitten naast Caro en Caro troostte Camille. 'Ik vind het heel jammer voor jullie', zei Caro.





#LikeMe op vakantieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu