Chapter 19

330 27 53
                                    

Assalam-u-Alaikum friends! How are you all? I know you were eagerly waiting for the update. Sorry for the late update. I trying my best and Insha Allah I am planning to update twice a week. So bear with this lazy author. Plus I want to thankyou all for always encouraging and supporting me. You really don't know how much happy it made me. Thankyou! You are all beautifully amazing! Jazak Allah khair!♡♡♡

Don't forget to vote and share your thoughts upon it. I honestly love reading your comments. I read it again and again. It motivates me, encourages me to write more and more. Thankyou! Keep smiling because it's suits you! Stay happy and keep living! ♡♡♡

*********
*************

Amusement park pohach kr Ali aur uske dost, sabhi ticket counter pe jakr tickets kharidne lage. Ali, Maham ka bhi ticket lena chata tha pr isse pehle woh leta Maham ka ticket Zoya le chuki thi. Yeh keh kr ki aaj Maham ko woh treat dena chati hai.

Tickets lekr sabhi dost Amusement park mai dakhil hote hai. Maham pehli baar is shehar ka Amusement park dekh rahi thi. Maham ne is park ki tarif kafi logo ke muh se suni thi aur isi wajah se Maham buhut excited thi.

Park mai dakhil hote hi Maham dekhti hai samne ek khubsurat sa fountain laga howa hai jismai lights bhi lagi howi thi. Agae bhar kr ek bridge ata hai jisko par kr ke rasta 3 hisso mai divide hojata hai. Ek rasta riding park ki taraf jata hai, dusra water park aur tesra snow park ki taraf jata hai. Sabhi dost waha pr rukh jatae hai aur sochne lagte hai ki kis park mai pehle jaye.

"Mai abhi batado mai riding park mai har gis dakhil nahi hogi!" Zoya kehti hai jisko sun sabhi sawaliya nazaru se Zoya ko dekhte hai. Abdullah phir haste howe iske peche chupa raaz batata hai, "Zoya jhule se ek baar gir gayi thi aur tabse Zoya ko riding park se nafrat hogayi hai. Zoya kafi buri tarah se royi bhi thi aur-" "Accha bas karo! Apni taraf se batate banana," Zoya, Abdullah ki baat cut te howe kehti hai.

"Pr mai tu sach bata raha-Owch!" Abdullah keh hi raha hota hai ki Zoya uske shoes pr apni nukili sandle daba kr usku aur bolne se rukh deti hai aur yeh dekh kr sab hasne lagte hai. Zoya phir Abdullah ke saath Water park ki taraf chali jati hai.

"Tum dono kaha ja rahe ho!?" Ali, Haider aur Ayisha ko dusri taraf jate dekh sawal karta hai. "Ayisha ki zid hai ki woh pehle snow park jana chati hai tu hum dono wahi ja rahe hai." Haider kehta hai. "Thik hai phir, hum bhi chalte hai!" Ali kehta hai.

"Nahi,Nahi! Tum dono ko riding park jana tha na! Jao hum dono tuhri dair mai milte hai. Thik hai." Ayisha kehti hai aur Haider ko waha se le jati hai. Phir tuhri dair ke baad Ali ke paas message ata hai.

Sorry subha disturb krne ke liye, Have Fun and Enjoy your date~

Yahi same message Maham ke paas bhi ata hai girls ki taraf se aur dono yeh message dekh kr laal hojate hai. "Tu phir chala jaye?" Ali apna phone jabe mai rakte howe kehta hai. "Hmm...thik hai phir let's Invade all the rides!" Maham kehti hai aur Ali usku muskura kr dekhta hai. Phir dono riding park mai dakhil hojate hai.

***

Locker mai saman rakhte howe Abdullah, Zoya se sawal karta hai, "Zoyi, tumhe kya lagta hai jo humne kiya woh sahi tha. I mean tum Ali ko janti ho kahi woh naraaz na hojaye." Zoya apne rings utarti hai aur basket mai rakhte howe kehti hai, "Maine tumse kitni baar kaha mujhe Zoyi na kaha karo. Aur Ali naraz nahi khush hoga jo humne kiya."

"Kya matlab?" Abdullah sawal karta hai. "Tum nahi samjhu ge" Zoya, Abdullah se gusse se keh kr locker ban krti hai aur swimming pool ki taraf chali jati hai. 'Yeh mujhse humesha choti choti batu pr khafa kyu ho jati hai? Zarur mujhse Zoyi nafrat krti hai.' Abdullah wahi khara sochta hai.

Bin Tereजहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें