#18: Siyah

1K 137 47
                                    

** Keyifli okumalaarr :')

Deliyle Deli Olma severleri bu bölümü seveceklerdir <3

Yıldıza basmayı unutmayalımm***


SPEKTRUM

18. BÖLÜM: Siyah

*Herhangi bir kanala ayarlanmamış televizyondaki karlanmanın yüzde biri, Büyük Patlama'nın neden olduğu elektromanyetik gürültüdür.*

Sıradışı bir şekilde hiçbir imleç olmayan ekranda beliren siyah harfleri takip ettim. Başında ANKA kodu yanıp sönüyordu.

*İstiklal marşı neden "Korkma!" ile başlar?*


Çağın bu garip mesaja karşılık bir şeyler yazdı hemen. Parmakları o kadar hızlıydı ki sadece ekrana bakabiliyorduk.

*Peygamber'in sözünü hatırlatır bize.*


Çağın'ın yazısı sarı renkte görünüyordu ve kodu YILDIRIM'dı. İlginç. Marşımızı bu anekdota hiç bağlamamıştım nedense. Peygamber efendimiz, Hz. Ebubekir ile mağaradayken, ona, "Korkma!" demişti, "Allah bizimle beraberdir."

*Aslında marş, bir yemin.*

Bu cevap da lacivertti ve HEKİM kodluydu. Ekranda başka hiçbir şey yazmıyor ve sıradaki mesaj gelene kadar karıncalanıyordu. Nasıl bir uygulamaydı bu?

YILDIRIM: *24. Nisan: polis çatışma başlattı. Karşılık vermedim. Karnımı sıyırdı. Sıhhatler olsun.*

HEKİM: *Nişanda iyi değillermiş, yazık.*

ANKA: *Şimdi konuya gelelim.*


Çağın bilgisayar istediğinde evi talan etmiş ve evin en büyük yatak odasında, büyük ihtimalle Gece'nin yatak odası olan odada küçük bir dizüstü bilgisayar bulmuştuk. Daha dün bize tüm teknolojik aletleri ateşe verdiren adam, bilgisayar bulduğumuzda sevinçten az kalsın sabahtan beri tırnağını yediği parmağı ısıracaktı.

"Susun." diyerek işe koyuldu. Ağzımızı bile açmamıştık halbuki.

Bilgisayarın içini söktü. Mutfakta bulduğu küçük aletlerle. O bir şeyler yaptı, biz de izledik. Kerem'in ona olan hisleri o anda yalnızca güvendi.

Bilgisayarı açıp birkaç dakika 0 ve 1'lerden oluşan anlamsız rakamlar yazdı. Ardından bir siteye girmesiyle nefesimi tuttum. İnternetteki IP adresiyle bulmuştu Çağın beni. Onlar da Çağın'ı bu yolla bulamaz mıydı?

Üst üste yedi kere şifreli sayfalardan geçmesinden sonra bilgisayar kapanıp yeniden açılır gibi oldu. Bir süre bekledik. Galiba, bu sürede karşımızdaki iki kişiye ulaşmayı denemişti bilgisayar.
Sonra da bu garip mesajlaşma ortaya çıktı işte.

"Alperenler..." diye fısıldadı Kerem.

Yıldırım, Çağın'ın kod adıydı. Hekim ve Anka da sanırım, bana eskiden bahsettiği kardeşlerinin. Biri abisi, diğeri ikiz kardeşi. Büyük ihtimalle abi, Anka'ydı.

SpektrumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin