🍷

954 72 7
                                    

Джухьон влезе в стаята на Уонхо за да го провери. Видя момиче, което беше сложила главата си на рамото на Уонхо. Двамата се смееха.

Джухьон влезе.

-Часа за посещения свърши! Махай се.

Уонхо:
-Чао, Мина. До утре.

Момичето стана и прегърна Уонхо. След това го целуна по бузата и излезе.
Джухьон гледаше с отвращение.

Джухьон:
-Коя е тази? От кога се познавате? Гаджета ли сте? Ти не си ли гей? Защо беше сложила главата си на рамото ти? Защо те прегърна? А после защо те целуна? На колко е? Защо утре пак ще идва? Няма да идва, нали? Не разбира се... Днес ще те изписваме.
ГОВОРИ ДЕ!

Уонхо:
-Братовчедка ми?

Джухьон:
-Ааааааа...

Уонхо се засмя на Джухьон.

Уонхо:
-Харесваш ли ме?

Джухьон:
-Изписан си.

Уонхо:
-А харесваш ли ме?

Джухьон:
-И да не забравиш да си пиеш хапчетата всеки ден.

Уонхо:
-Ясно.

Уонхо си взе якето от стаята и тръшна вратата, излизайки от болницата.

***

Джънгкук и Техьонг гледаха страшен филм.
Кук беше легнал отгоре Техьонг, който се беше подпрял по корем на лактите си.
Изведнъж излезе реклама... И не каква да е, а порно реклама.
Малкия сложи ръце на очите си, а Техьонг го свали и обърна местата им, махайки ръцете му от очите.

Техьонг:
-Позволи ми да ти покажа.

Джънгкук:
-Не, Техьонг...

***

Джухьон:
-Уонхо, чакай!

Уонхо се обърна.
-Няма за какво, Джухьон... Няма за какво. Искаше просто да ме изчукаш, нали? Е, времето ти не стигна. Знам, че не ме харесваш...

Джухьон се доближи и го хвана за косата, като го целуна грубо и продължително. Докато го целуваше заваля пороен дъжд. Те не спираха... Поне Джухьон не пускаше Уонхо. След целувката го прегърна силно.

Джухьон:
-Идваш в нас. Няма да ходя на работа днес.

Малкия кимна.

***

Щом Техьонг бе съблякъл Джънгкук и себе си го обърна по корем, повдигайки дупето му.

Джънгкук:
-Те, моля те!!!

Чу се сладкия стон, когато Кук усети пръстите на Техьонг в себе си.
Те започна да ги движи бавно.

Джънгкук се разплака.

Джънгкук:
-Боли ме, Техьонг!!!

Те стана от малкия.

Техьонг:
-Извинявай, Джънгкук...

Техьонг стана от леглото и влезе в банята.

***

Джухьон отключи вратата и отвори на Уонхо. Двамата влязоха вътре и Джухьон взе якетата им.
Остави ги на закачалката и седна до малкия, който си беше намерил място на дивана.

Джухьон:
-Искаш ли нещо?

Уонхо:
-Не... Мерси.

Джухьон:
-Искаш ли да гледаме нещо?

Уонхо:
-Не.

Джухьон:
-Гладен ли си?

Уонхо:
-Не.

Джухьон:
-А какво ти се прави?

Уонхо:
-Може ли просто да си стоим тук?

Джухьон се усмихна и се доближи до малкия, прегръщайки го.
Очите на Уонхо светнаха.

Джухьон:
-Харесва ли ти така?

Уонхо:
-Да...

My sexy bartenderDonde viven las historias. Descúbrelo ahora