2:10 вечерта
Т
ехьонг отвори очи и реши, че тази вечер не му се спи. Слезе долу в хола и седна на дивана. Пусна си нещо на телевизора и усили звука. Съвсем забрави, че малкия спи.
След малко и Кук слезе.Джънгкук:
-Техьонги, защо е толкова силно...Техьонг:
-Извинявай, Куки... Забравих, че спиш.Малкия кимна и седна в скута на Техьонг, слагайки ръцете си зад връта му.
Техьонг:
-Мм, май на зайчето ми не му се спи.Джънгкук разтърка очички и се отпусна на Техьонг.
Техьонг:
-Или пък не.Те го прегърна. След няколко минути Джънгкук леко започна да движи таза си върху Те.
По-големия изстена и го хвана за кръста, търкайки го още повече в себе си.
Джънгкук се усмихна перверзно щом усети издутината под себе си.
Малкия започна да стене за да възбуди още повече Техьонг.Те:
-Така ще играем значи.Техьонг ги преобърна, така, че да е над Джънгкук.
Започна да го целува, леко захапвайки долната устна на малкия.
Прокара ръка под тениската на малкия и я махна. След това подпря коляното си на пакета на малкия.
Кук изстена в целувката. Техьонг се усмихна и съблече дънките на малкия.
Джънгкук размени местата им и отново беше над по-големия.
Сложи ръката си на копчетата на ризата на Техьонг и наведнъж ги разкопча. Започна да се отърква в Те. Наведе се и се заигра с едното му зърно, другото го ближеше и захапваше.
След това се наведе на нивото на члена на Техьонг. Събу дънките му и захапа леко члена му през боксерките.
Техьонг изстена.Те:
-Мамка му, Джънгкук... Не ме дразни!Джънгкук премахна ненужната плат и прокара езиче по дължината на Те. Бързо свикна с размера му и го налапа целия, като от време на време се давеше, но не спираше с работата си. Овърташе езиче около приятелчето на Техьонг.
Техьонг свърши в устата на малкия и Джънгкук изду бузи.Техьонг се засмя.
Те:
-Няма нужда да го преглъщаш.Джънгкук преглътна цялата течност, изплезвайки езиче.
Техьонг ги преобърна отново.Техьонг:
-Сега идва най-хубавата част.Те събу боксерките на малкия и го взе в скута си. Не му се занимаваше да го подготвя, затова директно навлезе в малкия.
Кук изписка.Техьонг започна безмилостно да се забива в малкия. Джънгкук пусна няколко сълзички, но Техьонг нямаше намерение да го жали този път.
Започна да се забива грубо в простатата на Кук, а той стенеше в прегръдките на по-големия.
Техьонг го остави на леглото и се качи над него.
Хвана ръчичките на Кук и ги качи над главата му. След това рязко влезе в него и започна да го захапва леко по връта.Джънгкук:
-АНГХХХХХ ДАДДИ~БОЛИ МЕ!!!Техьонг:
-Харесва ми как ми викаш.Те започна да се забива по-бързо в Джънгкук и успя да уцели специалната му точка.
Джънгкук:
-АХХХХ, ДАДДИ!!! ЗАБИЙ СЕ ОЩЕ ВЕДНЪЖ ТАМ!!!Техьонг изпълни желанието на зайчето си.
Джънгкук:
-АНГХХХХХХХ!!!! ТОЛКОВА Е ХУБАВО!!!След още няколко тласъка Техьонг свърши в Джънгкук, а малкия на коремчето си. Те се наведе и облиза всичко.
Двамата дишаха тежко.Техьонг:
-Хареса ли ти, бебе?Техьонг не получи отговор.
Погледна към малкия и видя, че вече спеше. Зави го с одеало и легна до него, прегръщайки го.