🍷

874 59 11
                                    

Вечeрта когато Те и Кук си бяха легнали на вратата се почука силно и продължително.
Джънгкук се уплаши, защото само той беше буден. Стана и отвори вратата.

Полцая:
-Ким Техьонг тук ли живее?

Джънгкук:
- Д-да... Какво е станало?

Полицая:
-Убил е човек. Знаете ли?

Преди Кук да успее да каже и думичка полицая го бутна и влезе навътре в къщата.

Джънгкук беше само по тениска и бедрата му се виждаха.
Малкия леко се беше засрамил, а полицая не му помагаше, като само го гледаше.
Преди полицая да беше отишъл при Техьонг се обърна и блъсна малкия на дивана.
След това го обкрачи, махайки тениската му. Малкия се уплаши доста. Полицая започна грубо да хапе и ближе кожата по корема и връта му.
След това се съблече чисто гол и разкъса боксерките на малкия.

Джънгкук:
-ГОСПОДИН ПОЛИЦАЙ, КАКВО ПРАВИТЕ?????

Полицая разбра, че Джънгкук ще е много шумен и затвори устата му с тиксо.
Сложи ръцете му на гърба и ги закопча с белезници.
Обърна го по корем и повдигна дупето му с ръце. След това хвана силно бедрата му и навлезе грубо в него.
Джънгкук стисна очи и заплака. Започна да трепери. Полицая извади колана си от дънките и започна да го удря по гърба и дупето силно.
Малкия вече беше измокрил цялото си лице със сълзи.
Полицая излезе от него за да си почине малко. От входа на Джънгкук излезе малка струя кръв.

Полицая се усмихна и отново навлезе рязко в него. Започна да го удря силно с колана си. Малкия плачеше.
Изведнъж Джънгкук усети трети човек в стаята. Обърна се и погледна към човека. Това беше Техьонг. Дъжеше пистолет в ръката си и го беше насочил към полицая.

Техьонг:
-Ако моментално не станеш от гаджето ми ще стрелям.

Полицая го погледна в очите и се заби бясно в малкия, който заби глава в дивана от болка.

Техьонг се ядоса много, а още повече щом видя кръвта, която излизаше от Джънгкук и белезите от колан по дупето и гърба му.

Техьонг:
-Кажи си последните думи, копеле.

Полицая:
- Изчуках-гаджето-ти!

Техьонг отиде при него, хвана го за връта и го блъсна на земята. Натисна спусъка и го простреля право в сърцето.
След това изтича и прегърна силно малкия, който трепереше още.
Махна лепенката му и го погали по гърба.

Техьонг:
-Куки... Добре ли си?

Малкия кимна.

Техьонг:
-Каква е тази кръв?

Джънгкук:
- Т-той ме изнасили... Т-техьонг!!!

Те започна да плаче с него...

Техьонг:
- С-съжалявам зайче... Съжалявам, че не те опазих... Аз съм ужасно гадже.

Малкия го прегърна силно.

Кук:
-Шегуваш ли се? Уби брат си и полицай заради мен! Обичам те...

Техьонг:
-И аз теб!

Те заби главата си във връта на малкия и го допря до себе си по-силно.

Техьонг:
-Няма да позволя повече нищо да ти се случи. Обещавам!

Джънгкук кимна.

Техьонг го вдигна и го занесе в спалнята. Облече го и го прегърна.
Малкия се сгуши в гаджето си.

Техьонг:
-Куки... Забравих да ти дам хапче.

Джънгкук:
-Не, недей! Стой при мен.

Техьонг гушна Кук и заспаха.

My sexy bartenderWhere stories live. Discover now