🍷

873 57 3
                                    

На сутринта Джънгкук се събуди с ужасни болки в кръста. Протегна се и седна на леглото.
Техьонг се събуди.

Техьонг:
-Куки?

Джънгкук:
-Да?

Техьонг:
-Студено ми е.

Джънгкук:
-Завии се.

Техьонг:
-Не, стопли ме.

Джънгкук:
-Как?

Те го дръпна за ръката върху себе си. Малкия го обгърна и се отпусна на него. Техьонг го гушна по-силно.

Техьонг:
-Ставай, Куки!

Джънгкук:
-Защо де?

Техьонг:
-На работа си, зайче. Забрави ли?

Джънгкук:
-Оооооооооффффффффф ще кажа, че съм болен!

Техьонг:
-Куки много време отсъства. Трябва да отидеш и аз не искам да ходиш, но не искам и да те уволнят.

Малкия кимна и се облече. След няколко минути целуна Техьонг и излезе от къщата. Те си пусна филм и легна отново.

***

Джухьон съжаляваше за това, което направи и искаше да се извини на Уонхо за глупостите си. Когато започна да се доближава към къщата видя Уонхо на покрива. Той плачеше и държеше пистолет, насочен към главата му.

Джухьон започна да бяга към къщата и влезе на бързо. Качи се на покрива и започна да се доближава към Уонхо.

-УОНХО, НЕДЕЙ!

В следващия миг Уонхо натисна спусъка и цялото му лице се намокри с собствената му кръв.

-Обичам те, Джухьон... Обичам те...

-УОНХО!!!

Точно преди тялото на малкия да падне от покрива, Джухьон го хвана през кръста и го издърпа. Сложи главата му в скута си и започна да го преглежда за пулс, треперейки.
Нямаше такъв...

***

Джънгкук се прибира от работа и видя Техьонг отстрани леглото. Беше седнал и бе сложил ръце в косата си. Целия беше в кръв и гледаше в една точка. Нямаше никаква изразност в лицето му.
Погледна студено към малкия, който беше стъписан и чакаше някакви думи от страна на Техьонг.

Техьонг хвърли пистолета настрани.
И отново погледна към същата неутрална точка.

-Убих го.

Джънгкук:
-Кого уби?

Техьонг:
-Него...

-Кой е той?

Техьонг:
-Джухьон.

- З-защо????

Те погледна отново към малкия.

-Защото той е виновен за самоубийството на Уонхо.

-УОНХО СЕ Е САМОУБИЛ???

Техьонг:
-...

Джънгкук:
- К-как е възможно???

Те повдигна рамене.

Джънгкук:
-А какво ще стане с теб????? Щ-ще те в-вкарат ли в з-затвора???
Малкия плачеше, докато говореше.

Техьонг:
-Не... Покрих всички следи. И изглежда като двойно самоубийство.

Джънгкук отиде до Техьонг и го прегърна силно, плачейки.

Джънгкук:
-Те... Как може да си убил ч-човек...

Техьонг:
-Убих го...

Малкия прегърна по-силно гаджето си.

Джънгкук:
-Скрий пистолета и измий кръвта. Аз ще се погрижа за дрехите.

My sexy bartenderWhere stories live. Discover now