Джънгкук несъзнателно въртеше дупето си върху члена на Техьонг.
Те изстена, като си помисли, че Кук не го е чул...Джънгкук:
-Има ли нещо?Техьонг:
-Да, зайче... Въртиш си дупето на члена ми, а не знаеш колко ме възбуждаш така.Джънгкук реши да си поиграе малко с по-големия.
Обърна го по гръб и седна на члена му.
Започна да отърква дупето си на пакета на Техьонг.
Те го погледна.Джънгкук леко се изплаши от погледа на Техьонг.
Слезе бързо от него.Техьонг:
-Този път няма да ти се размине.Малкия преглътна шумно.
Техьонг го вдигна като булка и го бутна на един стол в кухнята.
След това се доближи и го сложи по корем на стола. Джънгкук стисна очи, знаейки какво го чака.
Техьонг събу боксерките му, събу и своите. Грубо навлезе в Джънгкук, а малкия извика от болка.
Те нямаше намерение да е нежен този път. Хвана косата на Джънгкук и я задърпа силно назад, забивайки се бясно в дупето на малкия. Джъгнкук не издържа на болката и плачеше.
Те не обърна внимание. Продължи по-бързо. Малкия викаше от болка.
Техьонг удари силно дупето на малкия и му направи синина.Джънгкук:
- Т-техьонг!!!!! Б-БОЛИ МЕ!!! Сприии!!!Техьонг:
-Искам да стенеш, не да ми се оплакваш!Малкия сведе глава.
Сложи ръцете си на бедрата на Техьонг в опит да го смекчи малко, но на Те не му пукаше в момента.
Техьонг го вдигна за косата и го хвана за бедрата, вдигайки го. Сложи ръцете си под коленете на малкия и започна да го нанизва на члена си. Джънгкук заби главата си във врата на Техьонг, обви го с ръцете си и продължи да плаче.
След още няколко груби тласъка и викове от страна на Джънгкук, Техьонг свърши на дълбоко в него.
След това го пусна на земята. Малкия трепереше. Избяга в стаята си, преоблече се и излезе с трясък.
Още плачеше...