Lisa p.o.v.
Ik zit op mijn kamer muziek van One Direction te luisteren en mee te zingen als er op mijn kamerdeur wordt geklopt. Ik schreeuw binnen! Voorzichtig steekt er iemand zijn hoofd om de deur en er volgen nog vier hoofden. Ik herken deze jongens ergens van ik kijk naar de poster die aan mijn deur hangt en sla mijn hand voor mijn mond. Dit is One Direction. Niall zegt:' goede muziek keuze euh...'Lisa zeg ik snel. "Maar wat komen jullie hier doen." Dit keer neemt Liam het woord." Nou wij wouden graag iemand adopteren en we waren op weg naar het kantoortje, toen we jou hier hoorde luisteren en zingen op muziek van ons." " maar ik denk dat we al hebben gekozen" zegt Harry.En hier zit ik in het kantoortje van mevrouw Zwart. "Dus jullie weten zeker dat jullie Lisa willen adopteren?" Ja, dat weten we zeker"zegt Zayn. "Oké, dan mag een van jullie hier nu zijn handtekening zetten." Niall stond op om de handtekening te zetten. "Lisa, je mag nu je spullen pakken en dan met deze vijf jongens mee." "Zal ik je even helpen met het pakken van je spullen?" Vraagt Louis. "Ehm...ja is goed" ik was nog helemaal in gedachten dat de Niall Horan mijn 'vader' was. "Lisa kom je nog!" Louis was waarschijnlijk zonder dat ik het door had al naar de deur gelopen. Ik sprong op en rende naar mijn kamer met Louis achter mij aan.
Toen we bezig waren met mijn knalroze koffer in te pakken vroeg Louis "moet je nog afscheid nemen van vrienden of zo?" Waarom moest hij nou juist daar over beginnen, want ik had namelijk geen vrienden. Ja, ik had er een Caroline maar die ging na een paar weken al weer weg en heb ik nu geen contact meer mee. "Krijg ik nog antwoord of wil je er liever niet over praten?" "Nou ja eigenlijk heb ik geen vrienden ik word gepest" zeg ik terwijl een traan over mijn wang loopt als ik bedenk wat ze allemaal tegen mij gezegd hebben of gedaan hebben." Oh,sorry" hoor ik Louis zeggen terwijl hij mij een knuffel geeft. "Nee, het is oké jij kon het ook niet weten" "maar waarom pestte ze je dan?" "Ze pestte me omdat ik fan was van jullie en ze zeggen hier allemaal dat jullie gay zijn" probeer ik te zeggen maar ik dank dat het niet echt te verstaan was omdat ik intussen nog harder was gaan huilen. "Kom dan pakken we je koffer verder in en gaan we weer naar de jongens toe"
Niall p.o.v.
We liepen over de gang van het weeshuis op weg naar het kantoortje van de 'moeder' van de kinderen. Toen ik opeens wel heel bekende muziek hoorde uit een kamer. "Jongens stop eens,ik hoor muziek van ons" ze bleven stil staan en begonnen te luisteren. "Inderdaad" zegt Liam. "Laten we even kijken uit welke kamer het komt want waarschijnlijk kunnen we iemand heel blij maken" we stonden voor elke deur eventjes stil tot we op een gegeven moment bij een deur kwamen waar je de muziek goed hoorde en je zelfs iemand hoorde zingen, en ik moet je zeggen het klonk niet verkeerd. Toen klopte Louis op de deur en hoorde we een meisjesstem"binnen!" Hoorde schreeuwen. Louis deed voorzichtig de deur open en steekt zijn hoofd om de hoek al snel volgen ik en de andere jongens. Het meisje kijkt ons eerst een beetje verbaasd aan en kijkt dan naar de deur. Waarschijnlijk hangt daar een poster want ze slaat gelijk haar hand voor haar mond. Iedereen is stil dus probeer ik maar het ijs te breken. "Goede muziek keus euh.. Shit ik weet niet eens haar naam. Maar al snel zegt ze "Lisa" als opvulling voor mijn zin. Nog steeds een beetje verbaast vraagt ze wat wij hier eigenlijk doen. We kijken allemaal Liam aan omdat hij hier de verstandigste is. "Nou wij wouden graag iemand adopteren en we waren op weg naar het kantoortje, toen we jou hoorde luisteren en zingen op muziek van ons" "maar ik denk dat we al gekozen hebben" zegt Harry terwijl hij ons aankijkt.
Mevrouw Zwart legt ons nog een aantal dingen uit als Louis en Lisa naar boven zijn om haar koffer in te pakken. Net als ze klaar is met vertellen komen Louis en Lisa naar beneden gerend. Waarschijnlijk waren ze een wedstrijdje aan het doen want als Louis als eerste beneden is roept/schreeuwt hij "ik ben lekker als eerste ik zei toch dat je mij niet kan verslaan" "dat zullen we nog wel eens zien" zegt Lisa.
JE LEEST
Adopted by one direction
FanfictionDit is mijn eerste verhaal op wattpad,dus ik hoop dat het een leuk verhaal word. En tips zijn altijd welkom. Dit verhaal gaat over een 12 jarig meisje, Lisa ze zit al vanaf haar 6 de in het weeshuis. Maar vriendinnen heeft ze nooit gehad, want iede...