Anna első szülinapja (Krisz, Léna, Anna és az egész család)

1.8K 82 10
                                    

Nagyon köszönöm ezt az édes életképet Willow-nak! <3

______


Krisz boldogan néz körbe. Anna az ölében ül, körülöttük az egész család. Ma van Anna első születésnapi bulija, és mint minden szülinapon, az egész család összegyűlt, most épp Kriszéknél. Kipakoltak a kertbe: a kisasztal tele ajándékokkal, a nagy kerti asztal pedig tele sütivel és szendvicsekkel.

Mindenki beszélget, nevetgél, Anna kicsi kezecskéjével az asztalt csapkodja, és Krisz nagyon szerencsésnek érzi magát.

A terasz felől Léna és Fanni érkezik egy-egy tortával. Fanninál egy gyönyörű, rózsaszín marcipán koronával és virágokkal díszített fehércsokis málnatorta van, amit majd a vendégek fognak elfogyasztani. Léna hozza Anna tortáját, ami egy egyszerű barackos túrótorta, amit jól szét lehet túrni. Minden szülinapra vesznek a gyerekeknek egy széttúrható tortát, és Krisz minden évben elkezd vele „Kajacsata" felkiáltással dobálózni. Persze mindenki be is szokott szállni. Sőt, a legutolsó alkalommal már a gyerekek kezdték a tortadobálást. Krisz ezt a részt szereti a legjobban. A torta szétkenését és dobálását.

– Idén nem szeretnék tortadobálást – figyelmeztette a buli előtt Léna.

– Ahogy óhajtod – húzódott huncut mosolyra Krisz szája.

– Kérlek – nézett esdeklően Léna. – Nem szeretnék napokig tortakrémet pucolni a falról.

Krisz felkuncogott, ahogy eszébe jutott, mire is gondol a felesége. Réka szülinapján Krisz annyira belelendült, hogy Abigél és Iván még egy héttel később is talált száraz tortakrémet a falon.

– Esküszöm, jó leszek – emelte fel Krisz a kezét, és egy puszit nyomott Léna orra hegyére.

Anna megint az asztalra csap, visszarántva Kriszt a jelenbe. Léna és Fanni leteszik a tortákat az asztalra, miközben mindenki a Boldog szülinapot énekli. Annát nem érdekli se az ének, se a gyertya, már nyúl is a tortája felé.

– Süti – mondja vidáman, miközben már a tortakrémet keni a szájába. Meg az asztalra.

Krisz nevetve nézi a kislányát. Be akarta tartani az ígéretét Lénának, de most, hogy Anna itt ül az ölében, és Krisz arca is már tiszta torta, annyira nehéz lesz megállnia.

– Dob, dob – mondogatja Anna vidáman.

– Nagyon jól nézel ki, Krisz – nevet rá Kornél. – Komolyan, rendszeresíthetnéd ezt a sminket magadra.

Krisz nem bírja tovább, belenyúl a tortába és egy nagy adagot dob Kornél felé, aki elhajol és a sütemény Ivánt találja telibe.

– Kajacsata! – kiáltja el magát Kornél nevetve, és ő is a tortába nyúl.

Krisz nevetve dobálja a sütidarabokat, miközben Lénát keresi a szemével. Léna megadóan sóhajt.

– Segítek feltakarítani – suttogja felé Krisz. Léna nevetve bólint, és ő is csatlakozik a dobálókhoz. Végül is ki mondta, hogy felnőni kötelező?

SzívdobbanásokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora