10 / Güzelim ?

1.7K 146 37
                                    

10.Bölüm

-Jin & -Joon

"Seni rahatsız etmek istemedim." Jin bir mal olduğuna kesin kanaat getirmişti artık. NamJoon'u gecenin bir yarısında milletle oynaşırken aramıştı.

Yirmilerinde bir alfa için ne kadar da tipikti, Jin yine de bozuldu kendi kendine.

"Etmedin, numaramı attığını sanmıştım." Hala arkasından sesler geliyordu. Bir erkeğin iğrenç kahkahası Jin'e kadar ulaştı.

"Beni aramana çok sevindim, sana kendimi doğru düzgün açıklayamamıştım." NamJoon çıkarken Heechul'a uzaktan bir tehdit hareketi yaptı ve arabasına doğru yürüdü.

Jinny'nin onu bu an araması nasıl da çıldırtıcıydı.

Jin tıkanmıştı, ne diyeceğini bilmiyordu. Kuzenim bana benden hoşlandığını söyledi mi diyecekti yani? Zaten niye aramıştı ki onu? Aa, Jimin salağının aklına girdiği geldi aklına.

"Jin?" Joon ona seslendi, arabasına binmiş çalıştırıyordu. "Eve dönüyordum ciddiyim, araman sorun değil."

"Kibarlık yapmana gerek yok." Jin neden kabalaştığını bilmiyordu. Şu kızışma şeysi yüzünden olabilirdi.

Joon yolda kendi kendisine güldü. "Yapmıyordum." Doğalında da kibar biriydi ama Jinny'e davranışlarında samimiydi.

"Geçen gün için ve ondan önceki için senden özür dilemek istedim." Jin telefonda olmasına rağmen üzerine basan heyecanı hissediyordu. Oturamadı ve yatağından kalkıp odada yürümeye başladı.

"Neden benden özür diliyorsun anlayamadım?" NamJoon onun sesini çok beğendiğini düşünüyordu, özellikle de bu alçak neredeyse fısıldar haldeki sesini.

"Ben şey, biliyorsun işte." Jin gözlerini yumdu sanki Joon karşısında gibi. "Seni öptüm falan."

"Önemli de-" NamJoon kafasını çevirdi. "Ne?" Şimdi ondan onu öptüğü için mi özür diliyordu? Bunun için mi aramıştı? NamJoon omegaları hiçbir zaman aşağı ya da aptal bulmamıştı ama Jin'in duruma bakış tarzını çözemiyordu.

"Seni ben öptüm Jin." Ah, hemde nasıl öpmüştü. O dolgun pembe dudaklarına değdiğinde bütün bedeni karıncalanmıştı.

Jinny odasında ileri geri yürürken durdu. "Sonra ben..."

"Sonra olan şeyi gerçekten anlamadın mı?" NamJoon anlamadıysa eğer gidip ona bir cinsellik dersi vermesi gerektiğini düşünecekti.

"Rahatsız olmadın mı benden?" Jin bunu söylerken sesinin hayal kırıklığıyla çıkmasını engelleyemedi.

"Jin, rahatsız oldum." Joon onunla biraz uğraşmak istiyordu şimdi.

"Üzgünüm." Jin gözleri dolunca kendisine kızdı. Doğru düzgün tanımadığı etmediği adam için üzümleye ne gerek vardı şimdi?

"Senden rahatsız olmadım, rahatsız oldum çünkü tahrik olmuştum ve sende resmen beni delirtecek feromonlar yayıyordun. " NamJoon bu kadar açık saçık söylemeyi düşünmemişti ama madem Jin açık sözlüydü.

"Oh tanrım."

NamJoon onun yumuşak fısıltı sesi ile bunu söylediğini duyduğunda yeniden tahrik olacaktı az kalsın. Üstelik demin yarı çıplak omegalarla yatakta sertleşmemişti bile!

"Seni korkutmak istemiyorum." NamJoon onun cevabını sessizce bekledi. Bu sırada arabayı park etmiş, evine çıkıyordu. Jin'in tatlı nefes alış verişlerini duydukça rahatlıyordu. Son günlerde üzerinde oluşan sıkıntı şuan yok oluyordu.

You are in TROUBLE (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin