-Yoon & Jimin
Yoon eksik kalan baş belası krediler yüzünden bir saçma ders daha seçmek zorundaydı. Zaten fazlasıyla dolu olan programına alabileceği en basit dersi seçmek istemişti ve şimdi burada duruyordu, sanat tarihi dersinin ortasına dalmış bir viking gibi hissediyordu kendisini.
Üniversitede farklı fakültelerin öğrencilerinin ortak alabildiği bir seçmeli dersti ve içeride bulunan birbiri ile alakasız kalabalığa bakılırsa herkes kolay kredi için gelmişti. Yoon, Jin'i aramıştı öncesinde, o bu dersi geçen sene geçmişti.
Okulun tanıdık bir iki yüzüne selam vermiş ve sallana sallana arka sıralardan birine geçmişti. Arkada sessizce oturmak onun tarzıydı. Çantasını sırasının yanına koydu, çok yazı yazmayacak olmasına rağmen defterini ve kalemini çıkardı.
***
Dersten çıkmak için acele etmedi, onu tanıyan bir iki arkadaşı hemen sırasının yanına gelmişti ve sınıfı sonraki dersin öğrencileri doldurmadan ayak üstü muhabbet ediyorlardı.
Yoon sınıfın diğer tarafından onun yanına doğru gelen omegaya dikkat kesildi.
Feci sexy...
Bu sırada arkadaşlarının sözlerine kafa sallıyordu ki omega geçerken yanlarında durdu. Konuşmalarını bozmak istemediği belliydi bu yüzden araya girmeden önce bekledi. "Şey, konuştuğumuz yere gitmeme yardım edebileceğini söylemiştin hyung."
Yoon arkadaşının omeganın yanında çokta eğlenmediğini görebiliyordu. "Belki başka bir gün olabilir, Minie."
Aptal...
Minie fenalık bir omegaydı, kendi cinsiyetinden olanların çoğu gibi kısa sayılırdı. Bacaklarını iyice saran pantolondan anlaşılana göre sıkı ve şekilli bacakları vardı. Kalçası biraz büyüktü. (Yoon için bir zaaf)
Birden Minie'nin kokusuna dikkat kesildi, çoğu omega gibi oda tatlı kokuyordu. Şeftaliye benzetilebilirdi kokusu, ama tuhaf bir ayrıntı daha vardı;
O sikik alfanın kokusu.
"Nereye gideceksin?" Normalde konuşkan biri olmadığı için herkes duruma ilgi göstermiş gibi görünüyordu.
"Sadece eksik bazı kitaplarım için bana bir kitabevi gösterecekti." Minie bu ani ilgiden hoşlanmış gibiydi. Kendisine yönelen alfayı inceledi, abisi kadar uzun boylu değildi ama feromonları güçlüydü. Beyaz tenliydi ve kokusu bir ağaç kokusuna benziyordu.
Yoon'da çevredeki her yeri biliyordu. "Seni ben bırakırım oraya, bugün başka dersim yok."
Minie'nin cevabını beklemeden telefonunu alıp Jin'e bir mesaj attı.
Yoon: Yemek için beni bekleme hyung.
Jinny muhtemelen hala dersteydi. Omegaya döndü, "Ben Min Yoon Gi." ve elini uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You are in TROUBLE (Tamamlandı)
FanficNamjin / Yoonmin Güzellik bir lanettir ki Onu iyi bilir Her zaman ilk koparılan Fakat asla Büyüme şansı bulamayan gül -Bridgett Devoue OMEGAVERSE 25/10/2019 bin okunma alpha #1