5. Bölüm
-Joon & Jin & Jimin
Joon'un beyni aynı anda yüz- yüz elli hormon falan salgılıyor olmalıydı, kardeşinin, küçük bebesinin Jinny ile yemek hazırlayışını izlemişti ve birlikte yemek yemişlerdi.
Normalde evlerinde mutfak görevlileri vardı ama ikisi de bu gece bir çeşit pijama partisi verdikleri gerekçesiyle mutfağı ele geçirmişti. Üzerlerine geçirdikleri pembe önlüklerle ve yüzlerindeki -şimdi mutfağı ağlatacağız- gülümsemeleri ile çok korkutucu görünüyorlardı cidden. Joon mutfaktan çıkacak zehirli ve radyoaktif maddelere karşı kendisini hazırlamıştı ama yemekler gerçekten fena değildi. Bunun Jinny'nin başarısı olduğunu biliyordu, kardeşinin ve kendisinin mutfakta efsanevi rezaletleri vardı.
Minie'ye başta kibarca, kendisini dinlemediğini fark ettiği zamansa azalayarak mutfakta yön verişini gözlemlemişti.
O zarif ve yumuşak parmaklarıyla bıçağı kullanışını, arada bir şeyi yanlış yaptığını fark ettiğinde kimseye çaktırmadan kıs kıs gülerek düzeltmesini hayranlıkla izlemişti.
Normalde de düşük suratlı birisi değildi ama onun yanında kesinlikle daha çok gülüyordu.
Mutfağın iyice vanilya kokması inanılmaz iyi hissettiriyordu. Evinde kendi kokusunun baskın olduğunu biliyordu, o bir alfaydı ve evine baskın bir feromon yayıyordu. Jinny'nin vanilya kokusunun kendi baskın kokusuyla birleştiğini hissedebiliyordu ve bu ona zevk veriyordu.
O tatlı ses tonu her yükselip Minie'yi azarladığında ister istemez gülümsemişti. "Soğanları biraz daha kavurursan tamamen buharlaştıklarını izleyebilirsin Minie." Jinny de bunun farkındaydı, amerikan mutfaktan ona başını sevimli bir şekilde kaldırıp onun gülümsemesine karşılık veriyordu.
Ateşle oynuyordu ve farkında değildi! Joon kesinlikle kontrol sahibi bir alfaydı, Jinny'nin yanında olmadığı sürece. O güzel kokunun kontrolsüzce etrafa yayılışı, ellerini yemek yaparken ki kullanışı, gelir gelmez üzerine daha rahat bir ev kıyafeti giymiş olması, bunların hiçbirisi kontrolünü elinde tutması için yardımcı olmuyordu.
Yemek boyunca Minie ile olan sohbetlerine dahil olmuştu. Minie'ye inanamıyordu, ondan Jinny ile tanışmasını rica etmişti, direk evine getirmesini değil. Gerçi fazlasıyla memnundu ve sızlanmayacaktı.
"Bilirsin Jin, yıl sonu gösterisi için sana dans çalıştırabilirim." Diye teklif etti Minie. Joon iki omeganında sahne sanatları okumasının bir tesadüf olduğunu düşünmüyordu. Diğer insanlara göre daha estetik, hassas bir yapıları vardı.
"Bilmiyorum ki, karşılığında ne isteyeceksin?" Jin gözlerini kısarak ona bakıyordu. "Tabi ki Yoon hakkında bir şeyler soracaksın."
"Ahaha! Bana bir iki yemek dersi verirsin diye düşünüyordumm." Minie'nin kaşı gözü ayrı oynuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You are in TROUBLE (Tamamlandı)
Hayran KurguNamjin / Yoonmin Güzellik bir lanettir ki Onu iyi bilir Her zaman ilk koparılan Fakat asla Büyüme şansı bulamayan gül -Bridgett Devoue OMEGAVERSE 25/10/2019 bin okunma alpha #1