29. Bölüm
Jin & Joon & Yoon
İki aile ortak masaya geçerken, ailenin baş betaları ve dostları da yan masalara oturuyordu. Namjoon, Taehyung’u çekti. “Sen bizimle gel kuzenim.”
Taehyung itiraz etmeden eski arkadaşı ile giderken, masasına yerleşen Heechul’a da işaret etti Namjoon. Yaşça büyük olan beta ise başını olumsuz anlamda salladı ve yüzünde sinsi ve çekici bir ifadeyle kendi masasına oturan ve toplantıdan beri süzdüğü yakışıklı Siwon’a çevirmişti bakışlarını.
Aile üyeleri ve yakınları geniş masaya yerleşirken, Namjoon bu sefer kontrolü eline alarak Jin’i kendisi ve Chanyeol’ün tarafına yönlendirmişti. İki ailenin liderleri karşı karşıya geçerken SooRa, Yoongi, Jimin, Baekhyun ve Sehun masanın Min tarafına, Namjoon, Jin, Chanyeol ile Taehyung’ta Kim tarafına oturmuştu.
“Taehyung, aranızı düzeltmenize çok sevindim yeğenim.” Lider Kim onaylayan sesiyle söylediğinde, Jin’in de tüm dikkati Taehyung’un üzerindeydi. Jimin masada huzursuzca kıpırdanırken Yoongi bu s*kik betayı yine ne zaman dövse diye zaman kolluyordu.
Namjoon eski arkadaşını sırtına vurdu. “Evet, büyük baba aramızda bir sorun kalmadı.”
“Buna sevindim, aile bağlarının kıymetini anlamışsınız.”
Jin yanında oturan kişi, Taehyung değil de Chanyeol olduğu için şanslı hissetti bir an. Onun arasında tuhaf bir ilişki vardı ve var olan gerilime eklemek istemiyordu. Chanyeol’ü minik bir hareketle dürttüğünde alfanın yüzü hafif bir tebessümle ona döndü. “Efendim Jin?”
Omega karşı bir gülümsemeyle sessizce sordu. Bu sırada herkes sipariş veriyordu. “Taehyung ve Namjoon akraba mı?”
“Babaları kuzenler.” Chanyeol kısaca açıklarken hala dikkati karşısında oturan Baekhyun’daydı. Oysa Baekhyun, bakmamaya yemin etmişçesine kafasını Sehun’a çevirmişti, üvey abisine.
Jin’in dikkat etmediği küçük ayrıntıysa tüm masanın alfa, omega ve bir betadan oluştuğuydu. Sessiz fısıltılarını herkes duymuştu yani. Özellikle de aşırı hassas duyularıyla omegalar. Jimin abisinin hareketine anlam veremezken, kırılmadan edememişti.
Namjoon, iki lider karşıdan birbiri ile sohbet ederken kardeşine baktı. Onun memnuniyetsizliği her halinden anlaşılırken, herkesin içinde elinden gelecek tek şeyi yaptı ve elini ona uzatıp sıktı. “Sonra konuşuruz abicim.”
Jimin kafasını itaatkarca sallarken Yoongi, kolunu arkadan Jimin’in sandalyesine atmıştı. Woojin oğlunu gururla izlerken, MinSeo’nun şarabı boğazında kalmıştı.
Jin’in annesi ve diğerlerinin gergin gülüşleri arasında Taehyung, büyük amcasına su ve peçete uzatmıştı. Kendini biraz fazlalık gibi hissetse de, o kadar uzun zamandır ailenin dışında kalmıştı ki içinde yeşeren mutluluğu gizleyemedi. Beta olarak doğduktan sonra alfa babası onun işe yaramaz olduğunu düşünmüştü, annesi bir beta olduğu için aslında cinsiyetinde şaşırılacak bir durum yoktu. Babası kendisine bir omega metres bulup annesini ve kendisini terk ettiğinde, Taehyung sadece on üç yaşındaydı. Bilmediği şeyse o zamana kadar zaten her zaman metreslerinin olduğuydu. Her seferinde omega metresler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You are in TROUBLE (Tamamlandı)
FanficNamjin / Yoonmin Güzellik bir lanettir ki Onu iyi bilir Her zaman ilk koparılan Fakat asla Büyüme şansı bulamayan gül -Bridgett Devoue OMEGAVERSE 25/10/2019 bin okunma alpha #1