20 / Yılbaşı Gecesi

1.5K 113 12
                                    

20. Bölüm

- Joon

Kim Heechul kuzeninin odasına girerken görgü kurallarını umursamadı bile, dan diye girmişti. “Sana bir iyi birde kötü haberim var alfacık.”

Namjoon masasından başını kaldırdı ve onu selamladı. “Önce iyi haber lütfen zaten başım çok sıkışık.”

“O niyeymiş bakalım?”

“Şu komşu alfalar ile olacak toplantı için extra bir konu çıktı.” Namjoon, durumu idare edebilirdi etmesine. “Min ailesi gelecekteki ortaklıklarımız ve bölgeler arası müttefikliğimiz için onların klanından bir alfa ile evlenmemi talep ediyor.”

“Ne diyorsun?” Heechul aşırı dramatik bir yüz ifadesi takındı ve kendisini koltuklardan birinin üzerine attı.

“Büyük babam bunun önemli olduğunu söyledi.”

“Kader be Joon.”

“Ben Jin’e çok bağlandım, ona böyle bir şey yaşatmak istemiyorum.” Namjoon güzeliyle bu durumu konuşmadan önce elinden geleni yapacaktı. Onun gereksiz yere üzülmesini istemiyordu.

“O sana yaşattı bile.”

“Heechul hyung, sen ne demek için gelmiştin.”

“Aa, iyi haber senin Seon Seok Jin hakkında bir kayıt buldum.”

“Harika.” Namjoon, betanın elindeki kağıtlara uzandığında Heechul onları geri çekti.

“Kayıtlar ailevi nüfus kayıtları değil.” Beta, uzak kuzenine bu haberi veren kişi olmaktan hoşlanmıyordu ama onu başka birinin zayıf bir anında görmesini istememişti. “Şu senin gelmek istemediğin yıl başı toplantısından sonra partiye gelecekler listesinde adı var.”

“Nasıl olur ki bu? Büyük babam mı yapmış?”

Ah nasıl da saf düşünüyordu diye geçirdi içinden Heechul, çok hazırlıksız yakalanacaktı. “Min Suga’nın omega eşi olarak geçiyor.”

***

-Jin & Yoon

Jin ve Yoongi ailelerinin toplantıdan sonra geçeceği partiye çıkmadan önce kara kara düşünüyorlardı.

“Namjoon kesin orada olur. Ne yapacağım ben?” Jin, bir ileri bir geri gidiyordu.

“İsmini kontrol ettirdim, katılmayacağını söylemişler. Hatta babam bunun büyük bir saygısızlık olduğunu söyledi.”

“Evet o şıllığı ona ayarlayamayacağı için.” Jin düşündükçe kafa tasının ısındığını hissediyordu.

“Hyung, babam aranızdaki hiç bir şeyi bilmiyor.” Yoongi kuzenine biraz mantık aşılamaya çalışıyordu.

“Jimin’e bizim klandan bir alfa ayarlasaydık deliriyordun.”

“Hyung, Namjoon konusundan o kadar emin misin?” Yoongi dikkatle ona dönmüştü.

“Evet, Yoongi eminim.” Jin son iki ayda bütün şüphelerinden arınmıştı.

***

Namjoon’un gözleri içeriye girdiği gibi omegayı aramaya başlamıştı. Min Suga’nın omega eşi demek? Min Suga...

Min ailesinin veliaht alfası. Namjoon, onun gibi dominant genlere sahip bir omeganın bu yaşa sahipsiz gelemeyeceğini neden akıl edememişti ki? Heechul’un elindeki kağıdı gözleriyle gördüğünden beri uyku uyuyamamıştı. Şimdi takım elbisesinin içinde etrafında iyi bir izlenim bırakması gerekirken bile tek düşünebildiği omegasının tüm bu olanları yalanlamasını istediğiydi.

You are in TROUBLE (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin