21. Bölüm
-Jin
Kendisine bakışlarından yanakları al al olan Jin başını eğdi ama sonra içinden bir ses başını kaldırmasını söyledi, alfası böyle istiyordu. Namjoon’un gözleri onu korkutuyordu o an için, ona hesap soracağını söylüyordu. Jin aynı anda hem vicdanı sızlarken hem de alfasının ateşi ile yanıyordu.
Namjoon ona “Bekle.” demişti ağzıyla sessizce.***
Parti tüm ihtişamı ile devam ediyordu, çoğunluk alfa ve betaydı. Her alfa kendi baş betaları ile katılmıştı. Namjoon bu pozisyon için birilerini halen seçmemiş olduğu için Heechul ve Taehyung eşlik ediyordu ona. Namjoon, Taehyung’u gördüğü an ona selam bile vermeden geçmişti yanından. Yoongi ise yanında Siwon isimli beta ile gelmişti ama onunla çok yakın olmadığı belliydi, daha çok koruması gibi görünen deri kıyafetli alfa Sehun ile iletişim kuruyordu.
Joon, Chanyeol’a döndü. “Ortalık karışacak.”
Chanyeol uzun zamandır görüşmediği eski arkadaşına döndü. “Karıştıracağım diyorsun.”
Namjoon’un koruması gibiydi Chanyeol, koruyucu alfası olarak seçmemişti onu ama seçmiş gibi hissediyordu çoktan.
“Yurt dışı sana iyi gelmemiş dostum.” Chan onun koluna vurdu. “Biz alfayız, ortalığı dağıtır, olay çıkarırız. Yoksa niye partiye geleyim?”
Joon bir haftadır ilk kez güldü. “Sanırım eski yöntemleri biraz unutmuşum.”
“Merak etme, Master Yoda burada ve sana her şeyi öğretir.”
Namjoon kendisini yine bilgi alsın diye görevlendirdiğinde Chanyeol, jin’in yanında gezen omegayı kestirmişti gözüne. Gördüğü en güzel omegaydı belki de, minyondu, beyaz teni ışıklandırmaların altında parlıyordu. Cildine zıt giydiği siyahlar içinde büyüleyiciydi. Kendisini izleyen alfalardan habersizdi.
Omega içtiği kokteyl yüzünden kendisini kötü hissettiğinde lavaboya doğru üst kata çıkmıştı ama kaybolmuştu. Chanyeol ise onu sinsice izlerken kokusundan serseme dönmüştü, çilek gibi kokuyordu omega.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You are in TROUBLE (Tamamlandı)
FanficNamjin / Yoonmin Güzellik bir lanettir ki Onu iyi bilir Her zaman ilk koparılan Fakat asla Büyüme şansı bulamayan gül -Bridgett Devoue OMEGAVERSE 25/10/2019 bin okunma alpha #1