♤Taşlanmaya geldim Smut ile geldim. Ihihihuhuhi
♤Yüce NamJin bize yol göstersin^^
Uyarı;
Smut içerir, tüm bölüm smut değildir, mature content okumak istemeyenler - M - kısmını atlayarak okumaya devam edebilir. Smut sonunda ilerki olayları etkilecek gelişmeler olmaya devam etmektedir.
41.Bölüm
- Joon & Jin
"Sanırım ruhum seninkine aşık..."
Namjoon evin en köşesinde hazırlanmış küçük çalışma odasında belgelerin altında kalmıştı. Bölgenin her yerinden gelen raporlar, onaylaması gereken işler, incelemesi gereken veriler vardı. Neyse ki ona gelmeden önce tüm belgeleri Heechul’un önderliğinde bir ekip gözden geçiriyor ve sadece en önemlilerin Namjoon’un eline ulaşmasını sağlıyordu. Güvenlik açıklarıyla ilgili o kadar çok madde vardı ki alfa sinirinin tepesine çıktığını hissetti.
Tabi büyük babasının bu ayrıntılarla ilgilenememesini anlıyordu. Yaşlı ve hastaydı, durumuna göre klanı o kadar iyi idare etmişti ki. Namjoon bir kere daha babasını küfür etti içinden. Yurt duşında kendine kurduğu rahat hayata kendini kaptırmıştı. Hiçbir sorumluluk veya işi yoktu. Erişkin yaşa geldiğinde ailesinden üzerine geçirdiği para istediği her şeye yetiyordu. Bir iki otel ve mülkle de hayatını sağlama almıştı zaten. Oğlunun da kendisi gibi bir hayat yaşaması için onu lise zamanlarında yanına almıştı. Jimin’i de bir yatılı okula hapsetmişti resmen. Abisi her hafta sonu onu görmek için uçak yolculuğu yapmıştı ki kardeşiyle bağları kopmasın.
Kim Namjoon şimdi daha erken gelmediği için pişmandı. Bu kadar iş varken hiç beklememesi gerekirdi. Buradaki arkadaşlarını düşündü, Chanyeol aile geleneklerini ve ilmini korumayı hayatının amacı haline getirmişti. Taehyung ne kadar özel hayatında playboyun teki olsa da bölgenin güvenlik lideri olacak kadar geliştirmişti kendisini. Söylenene göre tüm Kim klanının en iyi keskin nişancısıydı. Adamları ona koşulsuz saygı ve bağlılık gösteriyordu.
Namjoon alnını ve çenesini eline yasladı. O ne yapmıştı? O tüm bu zaman boyunca ne yapıyordu? Yoongi, yaşından büyük sorumlulukları sırtlar ve Jin gibi bir sürü omegayı korurken, o ne yapıyordu?
Aptal arkadaşlarıyla para harcamış, bulabildiği her deliğe girmişti. Sinirle nefes aldı. Odayı öfkeli feromonlarının kapladığını biliyordu. En azından Seokjin burada değildi. Onun yanında başka bir alfaya bile rahatsızlık verebilecek kimyasalları salmak istemiyordu. Partide onu baskıladığı zaman ki gibi gözü dönmemeliydi.
Şimdi önündeki manzaraya baktı. Üniversite arkadaşları, başka bölgelerin önemli ailelerinin çocukları, önlerindeki toplantıda Namjoon’a karşı duracaklardı. Onun “omegayı” babasının onayı olmadan sahiplenemeyeceğini savunuyorlardı. S*ktiminin arkadaşları.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You are in TROUBLE (Tamamlandı)
FanfictionNamjin / Yoonmin Güzellik bir lanettir ki Onu iyi bilir Her zaman ilk koparılan Fakat asla Büyüme şansı bulamayan gül -Bridgett Devoue OMEGAVERSE 25/10/2019 bin okunma alpha #1