15 / SUGA

1.6K 122 13
                                    


[♢ Alfalar omegaları enselerinin belli bir noktasından ısırarak kendi feromonlarının sıvı bir halini enjekte edebilir. Bu durum sonrası omeganın vücudu alfanın feromonları tarafından istilaya uğrar. Eğer omeganın bedeni alfanın genlerini kabul ederse buna mühürlenme denir. Omeganın bedeni alfayı kabul etmezse kendisine enjekte edilmiş olan feromonlar zehir etkisi gösterir ve bu durum omeganın ölümü ile bile sonuçlanabilir. Çok tehlikeli ve genellikle tercih edilmeyen bir yöntemdir.]

15.Bölüm

(10 sene önce; Yoon 12, Jin 13 yaşında. )

- Yoon

Bir ay ve on beş gündür bekliyordu Suga, bir ay ve on beş gündür doğru düzgün yemek yememişti. Boğazından geçmiyordu hiçbir şey, çok kilo vermişti. Bugün bitiyordu bekleyişi, onu görebilecekti.

Halası ile tartışmak istemediği için sesini çıkarmadan yemeğini yedi ve onunla birlikte yola çıktı. İki gün önce haber gelmişti, bulunmuştu. O ana kadar kalbini birisi avucuna almış sıkıyordu sanki. Halası kuzeni için kıyafet ve hoşuna gidebilecek kitapları paketlerken oda mp3'e Jin'in en sevdiği şarkıları doldurmuştu. Arabayla hastahaneye doğru ilerlerken biraz rahatlamıştı, artık suçlu hissetmesi gerekmeyecekti.

Her gece kuzenini düşünmüştü, her gün ve her gece. Hepsi kendisi yüzünden olmuştu, kimse Suga'yı suçlamamıştı ama o biliyordu. Suga, Minhyuk hyunga çok güvenmişti, onu kendisine örnek alıyordu. Okuldan sonra onunla buluşuyor, yemeklerden sonra akşamları onun çetesinin yanına gidiyordu. Kendi bölgelerindeki tanınan alfalardan biriydi, ön saflarda yer alıyordu. Olaylara müdahale ediyor,bölgeyi güvende tutuyordu. Suga'nın babası ve halası bölgenin yönetiminde rol oynuyordu, bu yüzden onunda ileride onlar gibi şirketler ve apartmanlar içinde çalışmasını istiyorlardı, onu alıştırmak için çalışmaya başlamışlardı bile.

Suga ise tüm bunları sıkıcı bulmuştu, o gerçek aksiyonun içinde olmak istemişti, tıpkı Minhyuk gibi. Daha ortaokula gidiyordu ama ilerde hangi rolü almak istediğini biliyordu. Oda bir çete lideri olacaktı. Minhyuk'a güvenmişti. Hepsi, hepsi kendi suçuydu.

Hastahaneye geldiklerinde halası Min Soo Ra, Jin'in yanına gitmiş ama ağlayarak geri çıkmıştı sonra da onun önünde ıslak gözleri ile durdu.

"Kuzenini görmek istiyor musun canım?"

Yanlarında Jin'in doktorlarından birisi de vardı o an, bir pedagogdu.

"İstersen görebilirsin, biz bunun ona iyi geleceğini düşünüyoruz."

"Onu görmek istiyorum." Suga mp3'ü cebinden çıkarttı. "Sevdiği grubun yeni albümünü de yükledim."

Pedagog ona ihtiyatla gülümsedi, "Jinny biraz hasta, onu ürkütmememiz gerekiyor biliyorsun."

Suga ona başını salladı.

"Görünüşü ve kokusu sana çok farklı gelebilir, özellikle de kokusu."

Suga sebebini anlamıyordu ama yine de başını salladı.

"Hatta sana farklı davranıyor olabilir." Suga yine başını salladı. Kuzeninin korkmuş olabileceğini biliyordu.

"Senden başka kimseyi görmek istemediğini söyledi, bu yüzden ona bizden de bazı sorular iletmeni isteyeceğiz hayatım."

Suga onların Jin'e yöneltmek istedikleri soruları öğrendi ve doktorun son uyarıları ile birlikte kapıya yöneldi. Doktorun ona söylediği gibi yaptı ve feromonlarını en rahatlatıcı haline soktu, yaşı sadece on iki olmasına rağmen feromonlarını çok iyi kontrol ediyordu. Jin kadar olmasa da.

You are in TROUBLE (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin