[♢DNA ları birbirine mükemmel uyum gösteren alfa veya beta ile omega karşılaştıklarında eş adayının dikkatini üzerlerine çekmek için sahte bir kızgınlık (heat) ya da azgınlık (rut) geçirirler. Bu duruma çok nadir rastlanır. ]
3. Bölüm
(Jin'in bakış açısı)
-Jin & Yoon
(Joon ile karşılaştığı akşam eve dönerken)
"Yoon!" Kapının önünde dikilmiş kapıyı yumruklamamak için kendimi tutuyordum. Zile basıyordum ama nafile, Yoon kesin müzik dinliyordu. Nalet çocuk.
Titreyen parmaklarıma ve kararan görüşüme rağmen zor da olsa anahtarımı çantadan çıkardım. Apartmanın kapısı açık olduğu için sokakta bunu yaşamamıştım neyse ki.
O alfa ile çarpıştıktan sonra vücut ısım aniden artmaya başlamıştı. Doktor beni muayene ederken kendisimi nasıl bayılmaktan alıkoyduğumu bilmiyordum. Daha önce de kan bağım olmayan alfalarla vakit geçirmiştim, hiçbiri böyle bir etki yaratmamıştı bende.
Herhangi bir şekilde kızışma döneminde olamazdım. Bir ay önce kızışma dönemini atlatmıştım ve omegalar sadece üç ayda bir kızışırdı. Bu durumda kesinlikle alfa yüzünden bunu yaşıyor olmalıydım.
Kapıyı açar açmaz sertçe ittim ve kendimi odama atmak için koşmaya başladım. Kapıdan çıkan gümleme üzerine Yoon sonunda kulaklıklarını çıkarmıştı anlaşılan.
"Senin geldiğin köyde kapı yoktu herhalde hyung!" Onun kapıyı kapattığını duyuyordum ama şuan cevap veremezdim. Üzerimdeki kıyafetleri sökercesine attıktan sonra giyebileceğim en bol ve uzun tişörtü üzerine geçirdim.
Camı açıp temiz havanın bana iyi gelmesini umdum ve kendimi yatağıma bıraktım. Biraz soluklandıktan ve sakinleştikten sonra buzdolabını karıştıracak, soğuk bir içecek ve muhtemelen bacaklarımın arasına koyacak buz arayacaktım.
Yoon içeri daldı.
PAT
"Neyin var senin hyung?" Beni rahatsız etmemek için kapının girişinde duruyor ama davet edilmeden girmiyordu.
"Bana buz ve soğuk her hangi bir şey getirir misin?" Sesim ağlamaklı çıkıyordu, bayılacağımı hissettiğim zaman hep böyle olurdu.
"Tabi." YoonGi birazdan her zaman dolapta tuttuğumuz iki buz torbası ve birde soğuk meyve suyu ile yanıma gelmişti.
"Teşekkür ederim." Buz torbalarından birini alıp hemen boynuma götürdüm. İkinci torbayı bacaklarımın arasına koymam lazımdı çünkü yükselen ısı aşağıda bambaşka bir şeye dönüşmeye başlıyordu.
Omegaların bu süreçte fazlası ile zevk aldığını düşünenler vardı. Jinny de öyle olmasını tercih ederdi ama bu sadece eşi olan omegalar için geçerliydi. Jinny için ise sadece bir işkence gibi oluyordu, zaten zevk alsa da almasa da kızgınlığı aynı şekilde geçiyordu. Zevk almak rahatlatmıyordu, sadece daha çok istemesine sebep oluyordu.
Jinny'nin bu duruma çözümü ise, buzdu.
Yoon yatağın yanına oturmuştu ve beni inceliyordu.
"Üzerinde sikik bir alfanın kokusunu alıyorum, hyung." Gözlerimi açtım ve ona baktım.
"Ah! Pardon, evde başka bir alfanın kokusu olması seni rahatsız etmiş olmalı." Yoon'un gitmediğini anladığım zaman buzu yanımda olmasını takmadan kendime bastırdım.
"Ahn! Sik.." Soğuk cildimi yaktı.
Yoon yaptığım şeyi gördüğünde yüzünü buruşturdu. "Çok acıtıyor olmalı." Dolaptan eline bir tişört alıp, malum yerimdeki buzu ona sarıp bana geri verdi. "Rahatlamak istiyorsan çıkabilirim." Sonra aklına yeni geliyormuş gibi kaşlarını çattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You are in TROUBLE (Tamamlandı)
FanfictionNamjin / Yoonmin Güzellik bir lanettir ki Onu iyi bilir Her zaman ilk koparılan Fakat asla Büyüme şansı bulamayan gül -Bridgett Devoue OMEGAVERSE 25/10/2019 bin okunma alpha #1