33 / Özlem

1.3K 83 18
                                    

33.Bölüm

- Jin

Yılbaş partisinden sonra herkes için hayat yeniden başlıyordu. Jin sevgilisiyle istediği kadar baş başa zaman geçirememişti ve onu özlüyordu. Sadece çok bilmiş otoriter tavrını da değil üstelik, Jin onun sesini, kokusunu özlüyordu. Hayatında ilk defa Yoongi dışında birinin kokusunu böyle özlüyordu. Annesiyle olan limoni ilişkisinden dolayı hiç kendisini ona bağlanmış hissedememişti. Bir konuda zorlanırsa veya korkarsa annesi Jinny’nin sorunu kendi çözmesi için müdahale etmezdi. Dayısı ve annesi zaten bölgenin liderleri olarak çoğu zaman meşgullerdi. İşte böyle zamanlarda omega, kuzenine sığınmıştı.

Alfa için de omega çok özeldi. Yoongi’nin annesi oğlunu doğururken vefat ettiği için halasını annesi bilmişti. Omegayı da kardeşi olarak görüyordu.

Senelerce aralarında gelişen bağın karşısında Namjoon’u sadece dört aydır tanımasına rağmen geceleri uyurken onun kokusuydu burnuna gelen. O kadar çok özlemişti ki onu bir gece uykusundan uyanır uyanmaz dayanamayıp numarasını tuşladı bir keresinde.

Günler gelip geçerken üniversitenin ikinci dönemi başlamış, Jin, Namjoon’un da isteğiyle terapiye başlamıştı. Namjoon nişan evlerinin hazırlığı ve nişan töreni için gerekli olan işleri halletmişti ve törenden önce omeganın ailesinin evine gitmesi gerekiyordu. Bu yolculukta kendisine Baekhyun ve Jimin de eşlik edecekti. Aynı dönemde nişanlanacakları için ortak bir gün seçmekte beis görememişlerdi.

Jimin ise tamamen başka bir gelenek yüzünden yanlarındaydı. Kim klanında aileye yeni katılacak olan kişinin yanında damadın kardeşinin ona eşlik etmesi bir gelenekti.

Kış iyice kendisini gösterirken Jin’in adeta bir daireyi andıran odasında toplanmış akşam olacak tören için hazırlık yapıyordu üç omega.

Kış iyice kendisini gösterirken Jin’in adeta bir daireyi andıran odasında toplanmış akşam olacak tören için hazırlık yapıyordu üç omega

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

“Yeter artık biri camı açsın yoksa atacağım kendimi dışarıya!”

Jimin pencereye doğru giderken diğer omegaya seslendi. “Sakin ol hyung ya, tamam çok az kaldı.”

“Kurumadı gitti şu suratımdaki vıcık vıcık şey.”

Bu sefer Baekhyun yetişmişti imdatlarına. “Aa, yeter ama be, benimde nişan günüm bu. Hep senin nazını çekemem ben.” Elindeki kahve fincanını önüne bıraktı omeganın. Sonra da diğerini Jimin’e doğru taşıdı.

“Senin nişanın olsun bugün. Sahne ışıklarını çalmak istemiyorum ben.”

Baekhyun elini sallaya sallaya Jimin’e dert yanıyordu. “Off be, bir susmadı arkadaş. Hayır sevdiği adamla da everiyoruz.”

Jimin de karşısında bir yandan kurabiyesinden bir ısırık alıyordu. “Şimdi benim Yoongi ile nişanım olsa tek sorunum kıyafetim olurdu.”

Jin kahveden bir yudum adı ve derin bir nefes çekti içine. Göğüsünde bir ağırlık vardı sahiden. Aynada ki yansımasına baktı oturduğu makyaj masasından, yüzünde o komik maskeyle bile kendisine gülemedi. “Arkadaş ne görümce çıktın, bir de aynı odada konuşuyor arkamdan da değil.”

You are in TROUBLE (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin