28. Bölüm
-Joon
Akşam yemeği için Namjoon’un seçtiği lüks otele geçiş yolculuğunda Jin, alfasını incittiğini fark etmeden ondan uzak duruyordu. O, Yoongi’nin arabasında yerini alırken, Joon da Chanyeol’ün kullandığı araçta yanına oturmuş arkalarında Baekhyun ve Jimin’in kaynaşmasını dinliyordu.
Yağmur sesleri ile karışan iki minik omeganın kadife gibi sesi kulağa dinlendirici bir etki bırakıyordu."Jinny bana omega bir arkadaş daha bulduğundan bahsetmişti. Tanıştığımıza memnun oldum.” Baek kibarca başlatmıştı sohbeti.
“Bende öyle, H- Hyung?”
Baekhyun Jimin’in tatlı haline kıkırdadı. “hayır, sadece on dokuz yaşındayım. Jin hyung’tan küçüğüm.” Yani şuan yirmi yaşında olan Jimin'den de küçüktü.
Jimin aklı sevgilisinin (SEVGİLİSİ VARDI) arabasındayken, odaklanmaya çalıştı. “Ben daha önce sadece omegaların ve gammaların gittiği bir okulda okuyordum, dışarıda bu kadar az olduğumuzu hiç fark etmemiştim.”
“Aa, sanırım böyle okullar olduğunu duymuştum, ama Min klanında bilirsin, kurallar biraz daha sıkıdır. Bizden sorumlu olan bir alfa olmadan bölgeden ayrılamayız.”
Namjoon, bunları neden bilmediğini düşünürken ve kendi ilgisizliğine mi kahretsin yoksa Jin’in ona gösterdiği soğukluğa mı bilmezken yanında aracı kullanan diğer alfanın da benzer şekilde kaşlarını çatmış dinlediğini gördü. Eh dedi içinden, onlar yeni tanışmıştı ve bilmemesi normaldi. Kendineyse bir bahane bulamıyordu. Daha bu sabah ilişkileri harikaydı, en azından alfa öyle sanıyordu. Şimdiyse aralarında en başından beri fark edemediği görünmez bir duvar var gibiydi. Doğruyu söylemek gerekirse, işinde, kariyerinde, klanında gösterdiği öz güveni kaybettiğini hissediyordu.
Araları iyiydi sonuçta, bir sorunları yoktu. Ama Jin sanki onu hayatına alırken bile aslında almıyordu. Ne ailesini anlatmıştı, ne soy isimini farklı kullandığını, (ki soy isminin Kim olması Namjoon’u çok şüphede bırakıyordu.) ne de ona geçmişinden bahsetmişti. Jin hep günü yaşıyordu, alfa bu özelliğine ne kadar hayran olsa da artık Jin’in daha fazlası olmak istiyordu içten içe. Geçmişini de paylaşmak istiyordu.
Neyi yanlış yapmıştı? Neyi yanlış yapıyordu da omegası onun değil de kuzeninin yanında olmak istiyordu?
***
Diğer araçta (Sehun, Yoongi ve Jin) eski üç arkadaşın keyfine değecek yoktu. Lise zamanı dinledikleri şarkılardan birini açmışlardı. Mblaq’in It’s a war şarkısıydı bu.
“Taehyung’u dövdüğüne inanamıyorum.” Jin çocuğunu azarlayan bir anne gibi söylediğinde Yoongi iç geçirdi.
“O herife bayadır kılım Jin Hyung biliyordun.” Yüzünde gram pişmanlık belirtisi yoktu. “Zaten çok yumuşak vurdum, tüy hafifliğinde.” İçindense omega fetişçisi piç diye düşünüyordu hala.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You are in TROUBLE (Tamamlandı)
FanfictionNamjin / Yoonmin Güzellik bir lanettir ki Onu iyi bilir Her zaman ilk koparılan Fakat asla Büyüme şansı bulamayan gül -Bridgett Devoue OMEGAVERSE 25/10/2019 bin okunma alpha #1