26. bölüm-Yoon
Yoongi, kendisine doğru ilerleyen küçük omegayı gördüğünde kalbinin ritminin hızlanmasını görmezden gelmeye çalıştı. Jimin, pembenin en yumuşak tonunda bir kazak ve parlak cildiyle bir melek gibi görünüyordu. (Medya)
“Hyung, çok endişelendim.” Jimin, kendisinden büyük olan alfayı minikçe selamlamıştı ki, alfa onu kendi bedenine çekerek iyice sarmaladı. Kollarının arasına girdiğinde Jimin odunsu koku ile kaslarının rahatladığını ve kendisini saldığını hissetti. Son günlerde olanlar ve evden gizlice çıkışı yüzünden çok stresse girmişti. Orman kokan alfasına sarılırken kokusunu ciğerlerine iyice çekti.
Alfa da tatlı şeftali aroması ile kendisinden geçmişti. “Tamam miniğim, sorun yok.” Yoongi, omeganın sırtını sıvazladı.
Jimin dikkatsizliğini o an fark etmişti, Yoongi’nin yanındaki adamları o anda gördü ve anında yeniden gerildi. “Hy-”
“Şişş, merak etme. Bizim güvenliğimiz için buradalar.” Yoon adamlara eliyle bir işaret yaptığında biraz daha uzak bir mesafeye geçtiler.
Jimin ve Yoongi şehir dışına yakın bir doğa parkında buluşmuşlardı. Havalar soğuk olduğu için yakınlarında kimse yoktu. Yoongi omeganın üzerinin ince olduğunu düşündüğünden kendi paltosunu çıkartıp onun minik omuzlarına bıraktı. Jimin’in dudaklarını küçük bir tebessüm ele geçirdi bu hareketiyle. İkisi gölün kenarında ki masaya oturduklarında Yoongi’nin adamları da onları uzaktan izliyordu. Alfa göz ucuyla Jimin’in biraz önce park ettiği arabanın arkasına bakındı, bir hareketlilik mi görmüştü ne?
“Eğer konuştuklarımızdan sonra benimle görüşmek istemezsen seni anlarım Jimin.”
**
-Joon
Toplantı salonu;
Kim klanı, önce davranmış ve toplantı salonuna erkenden gelmişti. Namjoon her zaman ki gibi büyük babasını saygı ve sevgiyle selamlarken, yaşlı alfa torununa sarıldı. Genç alfanın biraz gergin olduğunu görebiliyordu. “Hepsi kolayca halledilecek oğlum.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You are in TROUBLE (Tamamlandı)
Fiksi PenggemarNamjin / Yoonmin Güzellik bir lanettir ki Onu iyi bilir Her zaman ilk koparılan Fakat asla Büyüme şansı bulamayan gül -Bridgett Devoue OMEGAVERSE 25/10/2019 bin okunma alpha #1