23 / Çilek (M)

2K 93 2
                                    

23. Bölüm

(Chanbaek özel bölüm- ayrıca bir alfa ve omeganın eş çıkması durumunda asıl işlemesi gereken süreci göreceğiz.)

-Chanyeol

"Sana hissettiklerimle yangınlar başlatabilirim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sana hissettiklerimle yangınlar başlatabilirim. "

Chanyeol, omeganın çilek gibi feromonlarını içine çekerek öpüyordu onu, dudakları talep ediyordu. Omega daha önce hiç kimsenin önünde çıplak kalmamıştı, kimseyi böyle öpmemişti, tecrübesizdi ama bedenini ele geçiren alevlere bırakmıştı kendisini.

Chanyeol, Baekhyun’un boynuna izlerini bırakırken omeganın titremesiyle mest oldu. Önce onu öpücük izleriyle doldurduktan sonra burnunu narin boynunda gezdirdi ve alfa feromonları ile onu işaretledi, işte bu hareketi omeganın belki de kendisine gelmesini sağlamıştı. Yabancı ve sahiplenici feromonları onu uyandırmıştı.

“D-Dur.” Baek’in sesi istediği kadar sert çıkmıyordu. “Alfa, dur.”

Chanyeol, tüm vücudu devam etmesini söylerken kendisini durdurmayı başardı. “Şişş, omega, beni unutmadın değil mi?”

Baekhyun olanları hayal meyal hatırlıyordu. “Neden buradayız? Neden beni buraya getirdin?” Omega telaşlanmaya başlamıştı.

“Merkeze yakın bir oteldeyiz, arkadaşın Jin de bu otelde şuan. İkiz alevler nedir biliyor musun Baekhyun? Veya ruh ikizleri?” Chanyeol, saldırgan içgüdülerine rağmen omegasını rahatlatmak istiyordu. Omega, onun ne dediğini anlamamıştı.

“Benim kokumu aldığında kızgınlığa girdin, bu senin normal döngün değil, değil mi?”

Baekhyun onu onayladı. “Değil.”

“Buna DNA da diyebilirsin, hem ruhlarımız hem de bedenlerimiz birbirini tanıdı. Sen benim, bende seninim.” Chanyeol onun saçlarını alnından çekti. “Kızgınlığı geçirmenin tek yolu Baekhyun, benimle mühürlenmen.”

Omeganın gözleri korkuyla büyüdü. “Ama, ben ya zehirlenirsem?”

Chanyeol onun güzel yanağına koydu elini. “Omega biz birbirimiz için yaratıldık, bedenin beni kendisine çekmek için kavruluyor. Ruhlarımız bir olmak için tutuşuyor.”

Baekhyun gerçekten de kavruluyordu. Alfanın acı çikolata kokusunu aldıkça ciğerleri hem rahatlıyor hemde bağımlısı oluyordu. “Korkuyorum.”

Alfa, omeganın onu kabul ettiğinden emin olmak için yavaşça eğildi yüzüne ama yine omega onu istekle karşılamıştı, pek ne yaptığını bilmiyordu ama asla isteksiz değildi.

Alfa onun saf öpüşleriyle hırladı yeniden ve omeganın dudaklarını araladı. Diliyle içeri girdiğinde küçük olan şaşkınlıktan inlemişti bu sefer. Chanyeol omegasını şehvetle öperken, Baekhyun hiç var olmadığını düşündüğü kadar çok zevk yaşıyordu. Birbirlerine dolanmış bedenlerden sadece omeganın ki çıplaktı ve bu da değişik bir şekilde alfanın hoşuna gidiyordu. Öpüşmelerine hızlıca bir son verdi ve yatakta dikeldi, altındaki güzel omegayı izliyordu.

Baekhyun’un tüm bedeni heyecanla titrerken zihni utanç içindeydi, kimse onu böyle görmemişti! Omeganın tenini boyayan kırmızı renkle Chanyeol’ün göz bebekleri iyice genişlemişti. Alfalar yoğun duygular hissettiğinde sık karşılaşılan bir durumdu.

Baekhyun alfanın altından zar zor kalkmış, kendisini odanın bir köşesine sıkıştırmıştı. Alfa onun karşısına dikildiğinde iyice duvara sindi. “Bu söylediklerin, tüm bu olanlar, hepsi çok fazla.”

“Biliyorum, Baekhyun.” Alfa ona elini uzattı. “Çok fazla, çok erken biliyorum, ama birbirimizin olmazsak neler yaşayacağını da biliyorum. Bana güven.” Alfaya dönmedi, Beakhyun onun yerine sindiği yerde alfanın kendisinden vazgeçmesini bekledi. Hissettiği tüm o zevk ve hoş duygular şuan hüsrana dönmüştü, Chanyeol’ün dokunuşunu arıyordu teni. Gözünden düşen bir damla yaşı hiç hissetmedi o an, fakat alfasının içini cızlatmıştı.

Chanyeol onun önünden çekilerek birasını koyduğu yerden aldı, yudumlarken saldırgan feromonlarını kontrol etmemeye karar verdi. Tüm feromonları serbest bıraktı, odanın içi alfanın kokusunda boğulurken Baekhyun’un cinsel organı titriyordu. Omega gözleri kararırken ve karar verme yetisini yitirirken alfanın önünde yere yığılıyordu az kalsın.

Birasını bırakan alfa, yanına gitti ve onu kucağına alarak partnerini sertçe öptükten sonra yatağa bıraktı, omeganın dudaklarında gezdirdi parmaklarını, ve oradan da boynunda, parmakları Baekhyun’un cildini kavuruyordu, titremesine son veremiyordu. O kadar çok sızlıyordu ki... “A-Alfa, k-korkuyorum.” Dokunduğu yerlerden dudaklarıyla geçmeye başladığında omega çaresizce inlemeye başlamıştı. “Merak etme omegam, hazır olmanı bekleyeceğim.”

Chanyeol, kemerini açtı sert bir yüzle, kıvranan omeganın bedeninden gözlerini alamıyordu.

Alfanın elleri omeganın en özel yerine geldiğinde tekrar onun dudaklarına döndü ve tutkulu öpüşmeleri yeniden başladı. Baekhyun zihnini ve bedenini yakan alevlere bırakmıştı kendisini. Alfa da omegasını bu halde tutacak feromonlar salgılıyordu bilerek. Baekhyun derin derin soluyordu alfanın kokusunu, alfanın onu itmesiyle şehvetle bacaklarını onun önünde ikiye ayırmıştı.

Öpüşmeleri devam ederken alfanın parmağı omeganın ıslak noktasını bulmuştu. Omega şaşkınlık ve zevk içinde inlerken Chanyeol dişlerinin kaşındığını hissediyordu, omegasını işaretlemek için hazırdı. Alfanın parmakları omeganın zevk noktasını bulduğunda, o da çok uzun dayanamayacağını biliyordu.

"AaAah, Alfa, Ah!"  Baekhyun, daha önce hiç böyle zevk almamıştı, alfanın feromonları ve ona dokunuşu... delirticiydi.

Küçük olan zevkin doruk noktasına ulaşmak üzereyken alfa dişlerini onun boynundaki özel yere geçirdi. Omega çığlık bile atamadı çünkü alfanın sıvı feromonları onu anlık bir felce sokmuştu, tek yapabildiği alfanın altında orgazm olmaktı. Gözleri kamaştı yaşadığı hazdan, sanki tüm bedeni tek bir kasılan noktaya dönmüştü. Bedeni orgazmla sarsılırken alfasının esansı onun tenini damgaladı.

**

Sabah olduğunda daha kendisine gelmemiş omegasını sarmalamıştı alfa. Boynundaki ısırık izine öpücükler konduruyordu. Belki de ilk defa hayatında yalnız hissetmiyordu, kalbindeki koca boşluk belki tamamen dolmamıştı ama omeganın güzel kokusunu solurken artık daha az acıtıyordu...

 Belki de ilk defa hayatında yalnız hissetmiyordu, kalbindeki koca boşluk belki tamamen dolmamıştı ama omeganın güzel kokusunu solurken artık daha az acıtıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


To be continued...

You are in TROUBLE (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin