25.Bölüm
(Bu bölüm normalden biraz uzun, umarım hoşunuza gider yine de. ^^)
-Joon & Jin
Namjoon sevgilisi için odanın banyosundaki geniş küveti hazırlamıştı ve Jin banyonun keyfini çıkarırken oda yapması gereken telefon görüşmelerini hallediyordu. Hemen hemen tüm ayrıntıları halletmişti. Kai’yi aradı en son.
“Nerelerdesin?” Joon, liderleri olarak onlara biraz daha mı sert davransaydı diyordu.
“Ortalığın anasını ağlatmışsınız Namjoon! Neler duyuyorum.” Kai, arabasını sürerken yanındaki kişiye de dikkat etmeye çalışıyordu.
“Sorma, şimdi sana burada ihtiyacım var. Dün gece ne bok yiyordun bilmiyorum ama bugün bana lazımsın.”
“Omegaları kaçırdığınız doğru mu?” Kai, özellikle sordu.
“Evet, ama Jin benimle kendi isteğiyle geldi, onu zorlamadım ben.” Namjoon, Jin’i strese sokmak istemediği için sevgilisi banyonun tadını çıkarırken bu meseleleri halletmeliydi. “Kai, yanımda sağdık alfalarım ve betalarım olmalı, toplantıya gideceğiz. Omegamı yazlık eve getirdim, Chanyeol da arkamızdan geliyor omegasıyla, toplantı iyi geçerse onları da sonunda getireceğiz. Senin onlarla kalmanı istiyorum. Yapabilir misin?”
Kai dudaklarını kemiriyordu resmen. “Chanyeol ve senin yediğiniz bokun aynısını yemiş olabilirim.”
“S*ktir, Kai.”
**
Jin baloncukların içinde o kadar rahatlamıştı ki neredeyse uyuya kalacaktı.
“Üşüyeceksin.”
Alfanın sesiyle hafifçe titredi omega. “İyi geliyor.” Sıcak su başta hoşuna gitmişti ama şimdi ılıklık kavrulan tenini ferahlatıyordu adeta.
Namjoon omeganın yanına doğru yaklaştı ve küvetin yanında yere eğildi. “Çok güzelsin.”
Omeganın yanakları kızarırken, köpüklere şükrediyordu. “Sürekli beni sıkıştırıyorsun.”
Alfa gamzelerini belli ederek gülümsedi. “Kendini dışarıdan görebilseydin beni anlardın.”
“Hah, kusursuzluğumu bahane olarak kullanma.” Jin, başını çevirdi.
“Telefonunu yanımıza almamıştık, gece aklıma gelmedi ama ulaşmak istediğin birisi var mı bebeğim?”
“Yoongi’yi aramak isterim aslında ve belki Jimin’i” Jin, Jimin dediği an Namjoon’un suratında beliren anlık kasılmayı yakalamıştı.
“Yoongi’yi hallederiz ama Jimin zaten buraya geliyor, güzelim.” Alfa kapının arkasındaki bornozu almak için ayaklandı.
Jin ellerine köpükleri toplamış üfleyerek gülümsüyordu. Namjoon onun eşsiz güzelliği karşısında ne yapacağını şaşırıyordu bazen, tıpkı şuan olduğu gibi. “Gel bebeğim, alfan kurulasın seni.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You are in TROUBLE (Tamamlandı)
FanficNamjin / Yoonmin Güzellik bir lanettir ki Onu iyi bilir Her zaman ilk koparılan Fakat asla Büyüme şansı bulamayan gül -Bridgett Devoue OMEGAVERSE 25/10/2019 bin okunma alpha #1