22 / Yılbaşı Gecesi (M)

2.1K 114 5
                                    

(Smut başlangıcı diyelim...)

22. Bölüm

“Hepsi korunma önlemi.” Sehun rahat ve sakin bir tavır içerisinde
olmasına rağmen o da çok sert ve sinirli feromonlar yayıyordu. “Bu
olayın bölgelerimiz arasında bir sürtüşmeye dönmesini isteyeceğini
sanmıyorum.”
“Dönmeyecek.” Namjoon arabanın kapısını açtı ve yolcu koltuğuna
geçmeden önce konuştu. “Min ailesinin bir mensubu ile evlenmemi
talep etmiştiniz.” Namjoon, Yoongi’nin gözlerinin içine bakıyordu.
“Seok Jin ile evleneceğim.”
Ve Namjoon araca biner binmez basıp gittiler.
Yoongi akıl sağlığını kaybederken, Sehun, Baekhyun’a ulaşmaya
çalışıyordu.
Otele vardıklarında iki alfa da omegalarını odalarına çıkarttı.

Baekhyun, Chanyeol ona ne yaptıysa artık kızgınlık geçiriyor gibi
duruyordu ve Jin... Zaten kötü durumda olan hastalığı Joon’un
feromonlarıyla onu bir krize sürüklüyordu.

-Yoon

Yoon eli ayağı titrerken kendisine hakim olmaya çalışıyordu, göz bebeklerinin hızla büyüyüp küçüldüğünü gören Sehun onun sırtına vurdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yoon eli ayağı titrerken kendisine hakim olmaya çalışıyordu, göz bebeklerinin hızla büyüyüp küçüldüğünü gören Sehun onun sırtına vurdu. “Sakin ol, Min.”

“Kuzenimi kaçırdı sikeyim, ne sakini?!” Yoon, önünde dikilen beta ve onun adamlarını parçalara ayırmak istiyordu ama sayıca azlardı, kendi bölgelerinde değillerdi ve yapabileceği pek bir şey yoktu.

“Suho, derhal aileme haber gönder.” Yoongi’nin emriyle harekete geçen gammanın ardından Yoongi giderek önündeki betaya yaklaştı. “Seninle her karşılaşmamda beta,” Onun önünde dururken gözleriyle onu öldüreceğini söylüyordu sanki. “benim için önemli biri ile arama giriyorsun.”

Taehyung, alfaya diklenmekten hiç çekinmedi. “Ben sadece görevimi yapıyorum alfa.”

“Neymiş senin görevin?” Yoongi ona bir böcekmiş gibi bakıyordu.

“Gelecekteki liderimi korumak, ve onun eşini.” Taehyung bu gece gördükleriyle anlık bir sersemlik yaşamış olsa da omeganın kendisini nasıl Namjoon’a bıraktığını görmüştü, ondan ne kadar hoşlanıyor olsa da aralarında elle tutulur bir duygu olmamıştı. Jimin ile önemsizce yaşadığı yakınlıktan sonra Joon’un güvenini kaybetmişti ama bu gece, bu gece belki de arkadaşını geri kazanabilirdi.

“Eşi ha?!” Yoongi bağırmıştı.

Betanın adamları silahlıydı ve liderlerinin küçük bir işaretini bekliyorlardı gergince. Beta onlara yanlış bir sinyal göndermemek için bir elini açık şekilde havada tutarak telefonunu çıkardı cebinden. “Telefona bak Yoongi.”

Yoon, Sehun’un kendisine uzattığı telefona baktı. Tüm bölgeler için gönderilmiş ortak bir mesajdı bu ve açıklamada Kim klanındandı, yıllar önce imzalanan ateşkesin yeniden değerlendirileceği yazıyordu.

***

-Chanyeol

-Chanyeol

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
You are in TROUBLE (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin