32. Bölüm
(Yoongi'nin Jimin'e sürprizi)/ Yoonmin özel
-Yoonmin
Serendipity ;Aramıyor olmaya rağmen güzel bir şey bulmak.
Yoongi içinde ki alfaya seslendi, hadi oğlum bunu yapabiliriz. Arabasını Kim ailesinin evinin önünde durdurduğunda tam olarak rahatlamış değildi. Jin ile hazırladıkları plandan sonra Jimin'in onu reddetmesi ihtimalini düşünmek bile istemiyordu. Evet Yoongi şimdi biliyordu ki tam bir maldı. Önce ona karşılık vermemişti şimdi de çok büyük bir adım atıyordu. Hayvan oğlu hayvandı.
Bay Kim çoktan bu gece için onlara izin vermişti ama Jimin'in bundan haberi yoktu. Kapıya ilerleyip zili çaldığında sürprizin belki de kötü bir fikir olduğunu düşünüyordu. Sapık gibi kapısına dayanmıştı.
Namjoon hizmetli yerine kapıyı açmaya gittiğinde kimin geldiğini biliyordu. Jin onu ikna etme işini artık çok kolay başarıyordu ve bu iyi değildi.
"Hoş geldin kayınço."
Yoongi tüm ciddiyetini kaybederken dudaklarını ısırarak güldü. "Hoş buldum enişte."
"Iyy."
Namjoon, Yoongi'yi içeriye geçirirken arkasından eğlendiği fazlasıyla belli olan bir yüzle geliyordu. Onu kıskandığı için şimdi kendini tekmelemek istiyordu. Şuan sevgilisinin hayatında öz kardeşi gibi sevdiği bir kuzeni olduğu için çok mutluydu. Jin'in tüm o yıllar boyunca sırtını dayayacağı birisi olmuştu, hatta Yoongi onu düşünerek Kim bölgesine getirmeseydi, asla tanışamazlardı belki. Kaderin cilvesi ki, birliktelikleri tamamen tesadüflerden meydana gelmişti.
Ruh ikizini ona getiren her ihtimal birbirine ince ağlarla bağlanmıştı. Büyük babası hasta diye geri dönmüşü Namjoon, yoksa onun bölgeyi veya siyaseti umursadığı yoktu normalde. Çoktan kendisini babasının ittiği dünyada kaybetmişti buraya dönene kadar. Jimin dışında kimseyi sahiplenemeyeceğini düşünürken, şimdi ilerde ki ailesini inşa ediyordu. Yoongi, Jin'i Kim bölgesindeki üniversiteye yeni bir hayat kurmak için getirmişti, o gün kampüste çarpışmasalardı birbirlerinin ruh ikizleri olduklarını anlamayacaklardı belki de. Ve Jin'in geçirdiği kızgınlık sırasında alfanın istemeden üzerine bıraktığı feromonları Jimin'in de üzerinden alması Yoongi'nin ona dikkat etmesini sağlamıştı.
Hayat onlara çok ince ama keskin dönüşler sunmuştu şimdiye kadar. Aklını toparlamıştı sonunda Joon, araları iyi olduğu sürece Jimin ve Yoongi için de bir engel olmayacaktı. Onun Jimin'i nasıl koruyacağını ve seveceğini anlamıştı. Büyük babasını bile ikna ederdi gerekirse tabii büyük babası çoktan ikna olmuş olmasaydı. Hastalığı ilerlerken ve yaşlanmaya devam ederken torunlarını mutlu ve bu dünyadaki eşlerini bulmuş olarak görmek istiyordu.
Namjoon, Jimin'in odasının önüne geldiğinde Yoongi'ye durmasını işaret etti. Kapıyı tıklattıktan sonra kardeşi hemen açmıştı.
"Eeefendim Hyyuuung."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You are in TROUBLE (Tamamlandı)
FanfictionNamjin / Yoonmin Güzellik bir lanettir ki Onu iyi bilir Her zaman ilk koparılan Fakat asla Büyüme şansı bulamayan gül -Bridgett Devoue OMEGAVERSE 25/10/2019 bin okunma alpha #1