43 / Veda

1K 70 23
                                    

Merhabalar yine ben geldim ^^

•Yoonmin kısmının sonuna doğru samimiyetin dozu biraz artıyor. Rahatsız olacak kişileri uyarıyorum. -Joon kısmından devam edebilirsiniz.

Bu bölüm ve bir sonraki final öncesi son iki bölüm...

♢Final 3 bölümden oluşacak.

♢ Umarım hayal ettiğim finali size aktarırım. Fighting!! ~

43.Bölüm

"Ruhum seninkini seçti, ve bir ruh bunu öylece unutmaz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ruhum seninkini seçti, ve bir ruh bunu öylece unutmaz."

-Yoonmin

Alfa yanında çırılçıplak uzanan sevgilisinin boynundaki mühür izlerini, dalmış yine hayranlıkla izliyordu. Bunu kaçıncı kez yaptığını bilmiyordu ama son zamanlarda favori aktivitesi haline gelmişti.

Jin taşındıktan sonra artık kendi evi haline gelen dairede Jimin'i ağırlıyordu haftanın çoğu günü. Büyük babası da çoktan nişanı kabul etmişti fakat Yoongi duyurmak için erken olduğuna karar vermişti. Önlerinde büyük meseleler varken bir iş daha yaratmak istememişti. Kim MinSeo da bu sebeple birbirleriyle rahatça görüşmelerine karışmıyordu artık.

Namjoon işin ısırma boyutunu bilmese de o da nişan için iznini vermişti. İkisi sonunda heyecan ve kaostan uzak bir şekilde birbirlerini tanıyabilmişti. Yoongi, şimdi Jimin'in sabahları şiş dudakları ve gözleriyle uyandığını biliyor, geceleri uyurken bazen kendini bir bebek gibi iki yana sallayışını izleyebiliyordu.

Omeganın kokusu, evine çok yakışmıştı.

Alfa evinde omegadan küçük izler gördükçe mutlu oluyordu. Geldiği akşamlar giymek için getirdiği pijamaları, diş fırçası ve kremleri...

Hepsi de Yoongi'ye değişik bir sevinç yaşatıyordu. Bazen birlikle film izler veya akşam yemeği yerken Yoon'un aklına Jin'le yaşadıkları komik anılar geliyordu ve Jimin hiç sıkılmadan onu dinliyor ve onunla gülüyordu. Karşılıklı olarak Jimin de ne zaman Namjoon'dan ve büyük babasından bahsetse Yoongi ilgiyle ona katılıyordu.

Tabii bu evrede birbirlerinin anne ve babalarını da konuşmuşlardı. Yoongi şimdi fark ediyordu ki ruh eşleri olarak kader onlara çok benzer iki hayat sunmuştu.

Alfa da omega da anne kavramından çok uzak yetişmişti. Jimin'in omega annesi onu terk ederken, Yoongi'nin alfa annesi doğumda ölmüştü.

İkisi de bir şekilde anne motifinden eksikti ve her ne kadar Yoongi bunu yeni yeni görebiliyor olsa da bu eksikliği başka kişilerle doldurmuşlardı. Namjoon, ne kadar bir abi olsa da, Jimin için daha fazlasıydı. İlk kızgınlığında bile onun yanında olan ve onu doktora götüren kişi Namjoon'du. Ona tuttukları bakıcı kadınlar değil.

Yoongi de fark etmeden bu role biraz Seokjin'i koymuştu. Yumuşak ve tatlı kokusu, ona yemek yapışı, azarlamaları ve kucaklamalarıyla ona şefkati tattırmıştı.

You are in TROUBLE (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin