YENİ DÜNYA DÜZENİ

6.5K 185 38
                                    

YENI DÜNYA DÜZENİ

° İnsan ırkının evrimi sonucu geçtiğimiz yüzyıllarda ikincil cinsiyeter gelişmiştir.
° İkincil cinsiyetler de tıpkı birincil cinsiyetler yani eril ve dişil olmak gibi DNA ile belirlenir.
° Birinci cinsiyet sperm sahibi tarafından belirlenirken ikincil cinsiyetler fetüsü taşıyan ebeveyn tarafından belirlenir.
° Ikincil cinsiyetler aralarında baskın ve pasif gen olarak ikiye ayrılır; alfa ve beta genellikle baskın iken, delta, gamma ve omega pasif genlerdir.
° Ikincil cinsiyetlerin gelişmesi sonucu farklı davranış ve ahlak kalıpları oluşmuştur.
° Alfalar toplumda yönetici kısmı oluşurarak, bölgeler üzerinde hakimiyete sahip olmuşlardır.

FEROMON NEDIR?
• Feromonlar hayvanlarda da görülen ve artık insanların da geliştirmiş olduğu koku alma yolu ile algılanan bir iletişim yöntemidir.
• Her tür duyguyu anlatmak için kullanılabilirler; sinir, acı çekme, çiftleşme daveti, öfke vb.
• Feromon yayma ve algılama yeteneğine sahip olan cinsiyetler başta en çok olmak üzere; Omegalar, alfalar, betalar ve  gammalardır.

CİNSİYETLER;
Alfa, beta, delta, gamma ve omega ikincil cinsiyetleri doğuştan ayırt edilebilmesine rağmen halen gelişen yeni cinsiyetler olduğu genetik bilimciler tarafından iddia ediliyor.
●Alfalar ve betalar eril ve dişil birinci cinsiyet sahibi olabilir.
●Omegalar çift cinsiyetli, gammalar ise cinsiyetsiz sayıldığı için erkek veya dişi olarak adlandırılmaz.
●Deltalar teknik olarak evrimleşmemiş insanlardır, yine eril ve dişil olarak ayrılırlar.

ALFA
*Fiziksel olarak üstün
*Toplumun %20'si
*Güçlü, zeki, kontrolcü
*Toplumda ön planda, üst sosyal sınıftan
*Eşlerini kendilerine bağlama yeteneğine sahipler
*Omegaların feromonlarından (fazlasıyla) etkilenirler
*Alfa dişiler çok zor doğum yapar, hamile kalma oranları düşüktür.

Baskın eril karakterleri vardır.

BETA
Betalar alfaların sakinleridir diyebiliriz. Onları sık sık alfaların yanında görürüz.
*Toplumun %20'si
*Çok daha az feromon salarlar ve diğerlerin feromonlarından da o oranda az etkilenirler.
*Feromonlar onları ciddi boyutta etkilemez.
*Alfalara göre dişileri daha doğurgandır.

DELTA
Deltalar normal insanlardır, hiçbir hayvani içgüdü ya da üstünlüğe sahip değillerdir.
*Toplumun %40'ı

GAMMA
Gammalar asexüel ve cinsiyetsiz insanlardır. Normal insanlardan daha zeki oldukları düşünülüyor.
*toplumun %10'u
*Feromonları alırlar fakat onlardan etkilenmezler, kendileri de çok nadir (mesela büyük bir stress altında) feromon yayabilir. Ancak feromonlar onları etkilemez.

OMEGA
Omegalar en hassas yapıya sahip olan türdür. Birçok algıları (koku alma, dokunuş vb.) bütün türlerden üstündür.
*Toplumun %10'u
*Fiziksel olarak en zayıf cinsiyet
*Her 3 ayda bir kızışma dönemine girerler.
*Dikkat çekici ve güzel olurlar.
*Omegaların dişi/erkek ayrımı yoktur. Hepsi doğurgandır.

HEAT NEDIR?
• Kızgınlık bir omeganın üç ayda bir girdiği 7 günle ile 9 gün arasında değişen uzunlukta bir üreme dönemidir. Bu dönemde omegalar çevrelerindeki eş adaylarını kendilerine çekebilmek için davetkâr feromonlar yayarlar. (kimyasal reaksiyon başlatan kokular) Heat, yani kızışma döneminde omegalar fiziksel güçlerinden düşer ve metobolizmaları yavaşlar. Omegalar bu dönemler dışında doğurgan değildir.

RUT NEDIR?
• Omegaların kızgınlık dönemine karşın alfaların ve betaların verdiği tepki halidir. Omeganın feromonlarından etkilenen alfa, kaşıt olarak omegayı etkileyecek bir koku yayar. Bu dönemde alfalar agresif davranışlar sergileyebilirler.

EŞLEŞME
♡ Alfalar, betalar ve omegalar eşlerini koku yoluyla işaretleyerek diğer insanlara kendi eşlerinden uzak durmalması için uyarı verebilir.
♡ Alfalar omegaları enselerinin belli bir noktasından ısırarak kendi feromonlarının sıvı bir halini enjekte edebilir. Bu durum sonrası omeganın vücudu alfanın feromonları tarafından istilaya uğrar. Eğer omeganın bedeni alfanın genlerini kabul ederse buna mühürlenme denir. Omeganın bedeni alfayı kabul etmezse kendisine enjekte edilmiş olan feromonlar zehir etkisi gösterir ve bu durum omeganın ölümü ile bile sonuçlanabilir. Çok tehlikeli ve genellikle tercih edilmeyen bir yöntemdir.
♡DNA ları birbirine mükemmel uyum gösteren alfa veya beta ile omega karşılaştıklarında eş adayının dikkatini üzerlerine çekmek için sahte bir kızgınlık (heat) ya da azgınlık (rut) geçirirler. Bu duruma çok nadir rastlanır.
♡Düğüm/Düğümleme; Eril alfa anatomisinde bulunan bir organ, erkeklik organının kökünde bulunur ve alfa bu organın şişmesi üzerinde kontrol sahibidir. Partnerinin hamile kalma olasılığını arttırmaya yarar. Alfalar partnerlerini kendilerine boyun eğdirmek ve itaat ettirmek için de düğümlerini kullanabilirler.

You are in TROUBLE (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin