42.Bölüm
-Jin & Jimin
Jimin yıl sonu gösterisi için son provalarını yapan Jin'in bölümüne gelmişti. Provalardan sonra ona biraz dans çalıştıracaktı. Tiyatro için çok dans etmesine gerek kalmıyordu ama bu sene bir müzikal seçmişlerdi ve Jin minimal bile olsa dans edecekti.
Yoluna çıkan sarışına tatlı bir tonda seslendi. "Affedersiniz izleyici olarak girebiliyor muyum?" Girebileceğini bilse de emin olmak istedi o an.
Sarışın çocuk Jimin'i iyice kesti.
"Sessiz olursan." Çocuk, Jimin'e göz kırptı. "Bu taraftan."
Jimin çocuğa bön bön baktı önce. "Yolu biliyorum ben." Omega, çantasını düzelttiği gibi yoluna döndü. Feromonlarından anladığına göre çocuk betaydı. Okulun nadir betalarından. Bir devlet okulu olduğu için genellikle deltalar eğitim görüyordu.
Salona girdiğinde ışıkların Jin'in üzerinde olmadığını gördü. Köşede sırasını bekliyordu. Kimseyi rahatsız etmeden kırmızı koltuklara ilerledi ve orta sıralardan birisine yerleşti. Son provalar olduğu için müzikalin çoğu kesintisiz oynanıyordu ve o da keyifle izleyecekti, kostümleri de giymişlerdi.
Bu sene Ekho ve Narkissus'un modernize bir versiyonunu sahneye taşıyorlardı ve Jin de Narkissus olacaktı.
Telefonunu sessize aldı ve tüm dikkatini oyuna verdi. Fularını düzeltti ve koltuğa çöktü iyice. Henüz tam olmasa ve kesilerek oynansa bile Jimin'i duygu sellerine götürmeye yeterliydi.
Jin sahneye adım attığında tüm dikkat onun üzerine toplanıyordu. Jimin, çevresinin ona olan ilgisini ve hayranlığını anlayabiliyordu. Normal hayatta zaten çekici birisiydi ama sahnede, sevdiği işi yaparken tanrısaldı. Parlıyordu...
Neden Narkissus olarak seçildiğini anlamak zor değildi. Ayrıca Jimin bununla uzun süre alay da edecekti.
Bir müzikal olduğu için Jin'in yumuşak sesi de harikalar yaratıyordu. Dans hareketleri ne kadar gerektiği keskinliğe sahip olmasa da (ki bunu Jimin bir dansçı olarak yorumluyordu) izleyiciyi büyülüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You are in TROUBLE (Tamamlandı)
FanfictionNamjin / Yoonmin Güzellik bir lanettir ki Onu iyi bilir Her zaman ilk koparılan Fakat asla Büyüme şansı bulamayan gül -Bridgett Devoue OMEGAVERSE 25/10/2019 bin okunma alpha #1