8 / Alfa vs Alfa

1.7K 159 31
                                    

8.Bölüm

(ilk yaoi couple'ima selam çakıyorum burdan \(*o*)/)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(ilk yaoi couple'ima selam çakıyorum burdan \(*o*)/)

-Joon

BURAM BURAM!

O kadar ağır kokuyordu ki eğer yanlarına yaklaşırken özellikle ağzından nefes almasaydı yanlarına varmadan on metre öteden kokuyu alabilirdi.

Omega onun sinirle yaydığı tehdit edici feromonlarını alabiliyordu. Aslında yakınlarındaki herkes alabiliyordu.

“Hyung?” Minie ne yapacağını bilemiyordu.

“Sen karışma.” Joon’un sesi çok sertti. Jinny’nin elinden tuttuğu gibi onu çekmeye başladı.

Kibar olmak istemişti, ona alan vermek, nazikçe durumu izah etmek istemişti gelirken. Şimdi ise sadece hesap sormak istiyordu.

Hiç hakkı yoktu! Lanet olsun! Ondan hesap sormaya hiç hakkı yoktu ama soracaktı.

Onu kimsenin olmadığı bir koridora çekti ve duvara yasladı. Jin’in bacakları titriyordu, alfanın yaydığı aşırı koku onu çok fena etkiliyordu. Joon’un kokusu zorlayıcıydı, sarsıcıydı.

“Lütfen, buna bir son ver.” Jin neyi yanlış yaptığını anlamıyordu. Onun üzerine gittiği için pişmandı ama o an onun da kendisinden etkilendiğini düşünmüştü(!)

Şimdi neden önünde sinir krizi geçiriyordu ki?

Joon kafayı oynatıyordu.

Oda tüm omegalar gibi işte dostum... diyordu içindeki ses.

Ondan vazgeçecekti, onu tanımaktan vazgeçecekti, aralarında genetik uyum mu her ne varsa, vazgeçecekti.

Feromonlarını sakinleştiremiyordu, “Önce üzerime atlayıp, sonra da başka bir alfayla birlikte mi oldun?” Bu kadar kolay mıydı yani? Tek istediği bir alfanın feromonları mıydı? Eğer öyleyse tanrı şahidi olsun ki Joon onu hepsinden daha iyi tatmin edebilirdi.

Jin’in yüz ifadesi taşlaşmıştı. O an hissettiği bütün reddediliş içinde titredi yeniden. “İnan şimdi olsa atlamazdım.”

Joon’sa o kadar emin değildi bundan. “Öyle mi?” Ona iyice sokuldu, nefesleri çarpışıyordu artık. “O zaman neden benim seni tahrik bile etmeye çalışmayan, saldırgan kokuma karşılık bu teslimiyet feromonlarını yayıyorsun?” Ki bu feromonlar o an Joon’un akıl sağlığının yerinde kalmasını sağlayan tek şeydi.

“Ben, hayır.” Ne dediğini, ne demesi gerektiğini bilemiyordu. Ona vücudum bir eş istiyor diyemem ki bu durumda! Bir saniye, bu durum?

“Bir dakika, ne başka alfalarla birlikte olması?” Jin, ona sana ne demek istiyordu, ben özgür bir omegayım. Fakat yine de, onun kendisini yanlış tanıması hoşuna gitmiyordu.

“Üzerindeki alfanın kokusu Jin, öyle yanlışlıkla sana bulaşmış olabilecek gibi değil. İçinde boğuluyorsun.”

Joon onun en az bir alfa kadar, hatta belki de daha iyi koku alabildiğini biliyordu.

You are in TROUBLE (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin