54.bölüm - Melis Beni Seviyor!

31 3 0
                                    

Lucas masadan kalkıp Berk'in yanına gitti. Öfkeliydi ama korkutucu gözükmüyordu. Melis de Lucas gibi Berk'in masasının önünde durdu.

Berk her şeyin anlaşıldığını fark edince ne yapacağını şaşırdı. Melis'in gözlerine bakıp şapkayı kafasından çıkardı. Utanması gerektiğini biliyordu ama karizmayı çizmemek adına hiçbir şey olmamış gibi davrandı. Halbuki bu yaptığı karizmayı yerle bir etmişti.

-Yaptığından utan!
-Neden?
-Bir de soruyorsun!
-Buraya gelip yemek yemek suç mu?
-Berk!
-Kusura bakma ama burada yemek yemek yalnızca size mahsus değil!

Lucas Melis'e eşlik edip Berk'in foyasını ortaya çıkarmaya çalıştı.

-Ya öyle mi! O yüzden mi en yakınımızdaki masaya oturdun? O yüzden mi kamufle olmak için şapka taktın? Peki ya o yüzden mi bizi gözetleyip durdun!
-Etrafı izliyordum! Ergenler gibi kendini herkesin odağı mı sanıyorsun?
-...
-Şapka takarım takmam sana mı soracağım! Buradaki masanın manzarası güzel, ayrıca dikkatli bakarsan çoğu masa dolu. Yer olarak burayı seçemez miyim!
-Yani bunların hepsi tesadüf öyle mi?
-Evet öyle!

Lucas Berk'in üzerine yürüyerek artislik yapınca etraftakiler onları izlemeye başladı. Bu akşam mahvolacak gibiydi.

-Seni bir daha çevremizde görmeyeceğim!

Lucas Berk'in üzerine gelince bir de böyle konuşunca Berk yine öfkesine yenik düştü.

Masadan kalkıp Lucas'ın üzerine yürüdü. Ardından bağırdı.

-Sana mı soracağım! Sen kimsin! Söyle bakayım bana! Gereksiz bir nişanlıdan başka bir şey misin! Daha Melis ile tanışalı kaç ay oldu? Onun neler sevdiğini bile bilmediğine yemin edebilirim! En sevdiği renk?
-...
-Melis turkuaz rengine bayılır! En sevdiği çiçek?
-...
-Şakayık! En sevdiği çikolata türü?
-...
-Browni intense!

Melis Berk'in bunu nereden bildiğine şaşırmadım dese yalan olurdu. O sırada Berk ise üzerine yürüdüğü Lucas'ın yakasına yapışmış Lucas'ın gözlerine öfkesini kusuyordu. Lucas ise kafasını geriye doğru çekmişti. Kormadım dese yalan olurdu.

-En yakın arkadaşları?
-Nilay.
-Esin ve Nilay! Burcu?
-...
-Terazi! En sevdiği dondurma?
-...
-Limonlu dondurma. Ve daha fazlası. Şimdi söyle bana sana mı soracağım ne yapacaksam! Canının yanmasını istemiyorsan bana artislik yapma!

Melis Berk'in bu halini görünce aklı Ayas'a yaptıklarına gitti. Korktuğundan Berk'in koluna yapışıp yalvarmaya başladı.

-Berk lütfen sakin ol! Onun suçu yok! O beni koruyor!
-Ne oldu? Sinirli Melis nerede! Benimle konuşmak istemeyen Melis?
-Berk lütfen herkes bizi izliyor! Bırak Lucas'ı.

Lucas Melis'in onu korumasını sevmemişti. O küçük bir çocuk değildi.

-Melis sen karışma! Berk bana ne yapabilir ki?
-Lucas! Lütfen kes şunu.
-Melis sen uzaklaş! Bu Berk sana da zarar verirse sonra.

Berk Lucas'ın söylediğini duyunca öfkeden kırmızı renge varacaktı neredeyse. Lucas'ın yakasını sıktığı gibi onu geri itti. Lucas az önce Melis ile oturdukları masanın olduğu tarafa doğru savruldu. Ardından kendine gelip Berk'e yürüdü. Onun döşünü iki eliyle ittirip konuşmaya başladı.

-Ben belki iki günlük nişanlısı olabilirim ama Melis beni seviyor!

Berk Lucas'a tam vuracakken donakaldı. Sinirliliğini belli eden kaşları üzgünlüğünü belirgin etti bu sefer. Öfke kusan gözleri şimdi neredeyse dolacaktı. Sustu. Bir şey dese de nafileydi bu duyduklarından sonra.

ZIT KUTUPLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin