Tüm gün elimde telefon mesaj atmasını beklediğime inanamıyordum. Sinir olmuştum. Seven böyle kolay mı vazgeçer. Dakika başı ekranı açıp bildirim var mı diye kontrol ediyordum.
Bizim çocuklar durumdan şüphelenmeye başlamışlardı. Melih elimdeki telefona ve bana bakıp duruyordu. Batu desen laf dokunduruyordu.
Bir tek Müge anlayışlı ve sorgulamaz tavır takınmıştı. En çok onun sorgulamasını beklerdim oysaki.
Hepimiz Batularda toplanmış klasikleşmiş film gecemizi tekrarlıyorduk ama filmi sorsan her halde anlatamazdım size.
Filmle ilgili konuşup tartışmayı severdik ama bugün ben olaya tamamen kopuktum. Melihinde tam olarak burda olduğu söylenemezdi. Batu ise bana laf etmekten eminim filmdeki replikleri anlamamıştır bile. O kıt aramızda ingilizcesi en zayıf olandı. Dikkatli dinlemezse birşey anlamıyordu. Oh olsun bana laf edeceğine izleseydi.
"Hadi dökülün. Kimin ne derdi varsa anlatsın" diyen Müge filmi kapatarak bize döndü.
"Valla benim bir derdim yok ama beni dert sahibi yaptı bu Fırat. Kaç gündür ruh gibi dolanıyor. Sonra deli gibi sırıtıyordu dün sabah. Bu gün öğleden beride barut fıçısı. Ona sor derdi neymiş " diyip tiyatral bir halde kollarını bağlayıp hıhladı. Ardından bir şey hatırlamış gibi devam etti
"Unutmadan bu Melihde aşık olduğu kızı bizden saklıyor. Zaten biz kimizki? Son zamanlarda her kes kendi halinde. Varsa bir durum bizde bilelim"
Batunun çıkışını bitirmesi ile hepimiz derin nefes aldık. Aslında haklıydı. Bu güne kadar yapmadığımız şeylerdi bunlar. O yüzden Müge de ona hak verdiğinde şaşırmadım.
"Batu haklı. Biz bir aileyiz. Ne zamandan beridir bir şey saklar olduk? Tamam Melihi anladık aşk meşk durumları. Sana noluyor Fırat?"
Başımı öne eğip ne diyeceğimi düşünüyordum ki Melih lafa girdi.
"Benim dalgınlığım telefonumun yokluğundan. Biliyosunuz geçen kırıldı o zamandan beridir yokluğunu derinden hissediyorum" diyip sırıttı.Yaptığının durumu kurtarma ve olayı yumuşatma çabası olduğu belliydi. Ona minnettar gözlerle bakıp sonra hepsini odağıma aldım.
"Bir süredir bana yazan anonim birisi var. Bana aşıkmış" diyip eli ile boynunu ovdu " ne kadar doğru ne kadar yalan bilmiyorum. Ama ilgisi hoşuma gidiyor. Bir kaç gün önce bir şeyler oldu ve ben onu engelledim. Dün engeli kaldırdım ama ona rağmen bana hiç birşey yazmıyor. Bu durum da beni çıldırtıyor"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağzını Yerim [boy×boy] - TAMAMLANDI
Historia Corta+0507.....24: Senin ağzını yerim ben +0507.....24: Bu zamana kadar nerelerdeydin sen?