Medya: Fırat ve Melih
Sinirden ellerim titriyordu. Allah kahretsin ben bu duruma kendimi nasil düşürmüştüm
Durmadan telefonuma mesaj geliyordu ama artık mesajları okumak bile istemiyordum.
Anlamam lazımdı. Bana seni taniyorum dediğinde anlamam lazımdı. Ama aklım almıyordu hani bu bana aşıktı yıllardır? Ama sevgilisi vardı daha geçen yıl.
Sinirden ve stresden geceyi nasıl sabah ettim bilemiyorum. Ama alal acele hazırlanıp evden çıktım.
Okula girdiğimde tüm arkadaş çevremin çardakta oturduklarını görünce sıkılı yumruklarımla o tarafa doğru yürüdüm.
Beni ilk fark eden Melih oldu ama diğerleri hala geldiğimi görmemişti. Melih aralarından sıyrılıp önüme geçmeye çalışınca elimle onu itip Mustafanın karşına geçerek kafamı direk suratına gömdüm.
Kızlar çığlık atarken erkekler de müdahale ettiler hemen. Lakin ben sinirimi atamamıştım. Kandırılmanın verdiği acıyı atamıyordum. Aptallığıma doyamıyordum.
"Çok güldün mu arkamdan?" Diyip tekrar yumruğu salladım. "Amacın neydi? Okulda beni gözden düşürmek mi?" Bir yumruk daha vurdum.
Artık arkadaşlar beni sürükleyerek uzaklaştırdı Mustafadan.
"Lan it ne vuruyorsun durduk yere? Ne kandırması neyden bahsediyorsun?"
" bak hala konuşuyor. Lan iddaaya mı girdiniz? Kandırınca ne elde etcekdin?"
Söylenirken bir yandan da arkadaşların elinden kurtulmaya çalışıyordum. Gözüm şuan hiçbir şey görmüyordu.
"Valla kafayı yemişsin sen. Hiç bir bok anlamıyorum dediklerinden. Ne iddaası ne kandırması? Bu yumrukların hesabını sorucam sana.
Lan beni niye tutuyorsunuz kuduz gibi saldıran bu it" dedi Mustafa
Laflarından ve anlamazlıktan gelmesi, hala şerefsizliyine devam etmesi ile bendeki şalterler hepten koptu.
"Seni öldürürüm. Noldu söylemeye götün yemiyormu herkese söylemeye? Bu puşt var ya bu or.spu çocuğu bu beni sev" bir anda ağzıma kapanan elle seviyormuş cümlesini tamamlayamadım.
Sinirle kafamı kim ağzımı tutuyor diye bakmak için çevirdiğimde Melihi gördüm. Tam ağzımda ki elini itiyordum ki ağzını kulağıma yaklaştırarak fısıldadı.
"O bendim"
Ve dananın kuyruğu kopar. Sizce niye ilk aklına Mustafa geldi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağzını Yerim [boy×boy] - TAMAMLANDI
Storie brevi+0507.....24: Senin ağzını yerim ben +0507.....24: Bu zamana kadar nerelerdeydin sen?