Şimdiye kadar yaşadıklarıma kabus mu demişdim? Asıl kabus o günden sonra başladı.
Resmen Nisa artık bizle takılmaya başlamıştı. Bizle takılmadığı zamanlardaysa Melih onun arkadaş grubu ile takılıyordu.
Ve tüm bunlar bir tek bana garip geliyordu. Batu ve Müge durumdan oldukça memnundu. Batu herkes ile flört etmeye devam ederken, Müge ise az da olsa Ateş ile takılmaya başlamıştı.
Haa tabi bir de Afet vardı. Nefes almama fırsat vermiyordu.Tüm bunlar yetmezmiş gibi annem yurt dışından dönmüştü ve buda evdeki huzurun bitmesi demekti. Babam sanki o varken daha agresif bir insan oluyordu. Sevmediğin biri ile sadece çocuk için bu kadar oluyordu anlaşılan.
Hayatım resmen boktan bir hal almıştı. Eskiden kaçıp sığındığım arkadaş grubum da huzur vermek dışında her türlü işe yarıyorlardı.
En çokta Melihin davranışları beni delirtiyordu. Lan bunun için mi sıçtın arkadaşlığımızın içine? Diye sarsmak istiyordum onu.
O hep olduğundan daha mutlu iken ben hep olduğumdan daha mutsuzdum. Bu ise adil değildi.
Melihlerde toplanmıştık ve normalin aksine ekip olarak değil, ekstralarımızla birlikte.
Değişimi sevmediğime karar vermiştim. Hatta emindim.
Koluma yaslanarak film izleyen Afet sinirimi bozuyordu. Uzaklaştıkca daha da yaklaşıyordu.
Ateş ile Müge tekli koltuklarda oturmuş ortalarına patlamış mısır kasesini koymuşlardı. Kaseden her mısır aldıkça elleri birbirine değiyor ve kızarıp duruyorlardı. Pff kabul etmem lazım tatlı gözüküyorlardı.
Batu son günlerde takıldığı kızı getirmişti. Ismi Aylaydı ve güzel bir kızdı. Bizimki ile ne işi vardı anlamış değildim. Offf tamam Batuya kızgındım. O da eğer bir kız getirmeseydi çiftler halinde değil, geniş arkadaş grubu olarak filmi izliyorduk. Bunlarda bize bu kadar yapışmamıştı.
Nisa ve Melihin oturduğu ikili koltuğa baktığımda kaşlarımı istemsizce çattım. Birbirlerine yaslanmış film izliyor aynı zamanda birbirlerine patlamış mısır yediriyorlardı.
Şuan ki durumumu zamanında Bihter Kral çok güzel anlatmıştı " ölüyorum anlasana. gözlerimin önünde birbirlerini seviyorlar. ben işkenceler içinde kıvranırken onların mutluluğundan ölüyorum"
Artık kendime itiraf etmemin zamanıydı. Melihin davranışlarına deliriyordum. Çünkü benim dışımda yanında birini görmek hiç hoşuma gitmiyordu.
Dış kapının dış mandalı gelip, hem Melihi elimden alacak hemde arkadaş grubuma sızacaktı ha? Yok öyle bir dünya.
O sinirle Afeti itip ayağa kalktım.
"Fıratcım nereye gidiyorsun canım? Dur bende geleyim"
"Afet sen manyak mısın? Lan götümden bir ayrıl artık. Nereye gitsem sen, nereye baksam sen. Olmadığın yerde sesin. Yeter be. Kalbini kirmamaya uğraştım ama anlamıyorsun anlaşılan.
Anlatsana bir hangi sıfatla şuan burda bizimlesin? Bu bizim haftalık film gecemiz. Senin burda ne işin varda kendini davet ettiriyorsun? Gerekli görsek koskocaman 3 yıl içinde bir kere de olsa seni davet ederdik değil mi ama.
Beni sal artık"
Her kelimem ile birlikte sesim daha da yükselmiş, evdekilerin hepsi bize dönüp bakmaya başlamıştı. Laflarımı bitirdiğimde Ayla, Nisa ve Ateş şoka girmiş iken bizimkiler sırıttı sırıtacak durumdaydılar. Melih ile göz göze geldiğimde gözleri parlıyordu.
Her şeyi eskiye döndürecektim. Bu hale ben getirmiştim, normale döndürmekte benim işimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağzını Yerim [boy×boy] - TAMAMLANDI
Nouvelles+0507.....24: Senin ağzını yerim ben +0507.....24: Bu zamana kadar nerelerdeydin sen?