29. Kimse

8.6K 527 127
                                    

Fırat

Son mesajlaşmamızın üstünden 1 aydan fazla zaman geçmişti. Bu bir ayda aslında çok şey yaşandı. Ben daha ılımlı olmaya karar vermişken o ise kendini benden hatta bizden uzaklaştırmıştı.

Batu ve Müge her ne kadar neler olduğunu öğrenmek konusunda ısrarcı olsalarda bizim birşey anlatmayacağımızı anladıktan sonra aşamalı olarak once surat asmış, ardından trip atmışlardı. En sonunda pes edip durumu kabullenmişlerdi.

Doğrusu bu konu dördümüz arasında güvensizlik oluşturmuş olsa da biz bunları aşacak kadar yakındık.

Melih ile eskisi gibi olmam söz konusu bile değildi ama artık aynı masada oturabiliyor, aynı sırayı paylaşa biliyorduk. Konu aramızda hiç yüz yüze konuşulmadığından hiç birşeyi yokmuş gibi davrana biliyorduk.

Ama karşımda da zaten eski Melihten eser yoktu. Daha da sessiz, suratsız biri hali almıştı. Buna sebep benim Afet ile olan son zamanlarda ki samimiyetim de olabilirdi.

Aslında bilerekten yaptığım bir şey yoktu. Sadece Afetin son zamanlardaki ilgisi ve ısrarcı tutumu yüzünden onu kendimden uzaklaştıramıyordum. Buda farklı şekilde algılanıyordu.

Oda buna karşı okulda her kes tarafından sevilen ve sayılan Nisa ile yakınlaşmıştı son günlerde. Beni kıskandırmayı amaçladığını düşünüyordum. Yoksa o bizim dışımızda kimseyi fark etmezdi dahi.

Yada ben öyle sanıyordum. Şuan karşımda ki durumu nasıl yorumlayacağımı dahi bilmiyordum.

Her zamanki yerimizde ben, Batu, Müge ve Afet oturuyorduk. Ama Melih yanımızda değildi. Niye mi? Çünkü karşımızdaki masada Nisa ile konuşup gülüşüyordu.

Altını çiziyorum GÜLÜŞÜYORDU.

"Vaay kardeşime bak. Benimde kardeşime bu yakışırdı. Ne güzel gözüküyorlar ya" dedi ağzını yaya yaya Müge. Off tamam ağzını yayma kısmını ben uydurmuş olabilirim.

"Kuzen durdu durdu turnayı gözünden vurdu. Nisa kimseyi kendine yaklaştırmazdı. Nasıl olduda bizimki bunu başardı?" Bir yandan sırıtıyor bir yandan da bizi dürtüklüyordu.

"Yaaağ abartmayın arkadaşlar. Kız işte. Ben asıl Melihin ona nasıl baktığına şaşırdım. Güzel bile değil bir kere" valla bu sefer Afet ağzını yaydı benlik birşey yok.

"Lan yeterin ne dedikodu yaptınız. Varsa bir şey gelir anlatır" dedim sinirle onların bu hallerine.

Zaten lafımı yeni bitirmiştim ki masaya yaklaşan Melih ve Nisayı gördüm.

"Gençlik size Nisayı tanıştırayım. Nisa buda bizimkiler Batu, Müge ve Fırat"

"Yaaağ aşk olsun Melih ben neciyim burda? " dedi Afet

"Yengecim -ay vurma Müge- uff Nisacım biz zaten seni tanıyorduk. Memnun oldum" dedi Batu

"Bende çok memnun oldum tatlım" diyip ona gülümseyerek sarıldı Müge.

Her ikisinin tavrına kaşlarımı çatsam da benim de bir sey dememi beklediklerinden surat ifademi düzeltip "memnun oldum. Buyur otur Nisa" dedim.

"Çok teşekkür ederim bende çok memnun oldum. Benim arkadaşlarımın yanına gitmem lazım. Zaten artık sık sık bir araya geleceğiz illaki otururuz" demesi ile söylediklerini algılamam uzun sürdü.

Ne demek sık sık bir araya geleceğiz? Bunlar şimdi sevgili mi?

Ağzını Yerim [boy×boy] - TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin