Melih
Orospu çocuğu diycem ama ayıp olucak. Dün ki mesajlardan sonra şuan bilerek yapmıyorsa bende birşey bilmiyorum.
It oğlu it Cihan ne alaka. Niye? Çocuğun ağzının içine girerek beni niye delirtsin.
Erkeklere kalkıyor lafıma inat yapıyor biliyorum. Ama bu izledikçe çıldırmama engel değil .
"Melih gözlerin ateş ediyor. Şuan ona istediğini veriyorsun. Seni kıskandırmaya çalışıyor. Sakin ol şampiyon" diyip saçlarımı dağıttı Nisa.
Son günler Nisa olmasaydı napardım bilmiyorum. Kız nasıl olduysa benim salak kuzenime aşıktı ve ben bunu tesadüfen öğrenmiştim. O günden beri birbirimizin aşk acısını çekiyorduk.
Hangimiz için durum kötüydü bilmiyorum. Çünkü ben kıza bir erkeğe olan aşkımı anlatıyordum. Oda bana dünyanın en gereksizine olan aşkını. Ah emin olun ikimizde bir diğerinin aşkına acıyordu. Orospu çocukları bizi hak etmiyordu.
"Biraz daha kendi tostundan Cihana ısırtsın sen gör o zaman ben onu nasıl ısırıyorum" der demez bu sefer de kendi suyunu ona ikram etti.
Kimse kusura bakmasın bende insandım. Dayanma noktam vardı. Ve o su şişesi kırılma anımdı.
Nisa beni tutmaya çalışsa da hızla masaya yaklaştım ve eğilerek Fıratın kulağına "tek bir şeyini dahi bu saaten sonra onla paylaşırsan ona yapacaklarımdan ben sorumlu değilim" demiş ve kafamı kaldırmıştım ki Cihanın onun peçetesine uzandığını görüp tekrar fısıldadım "peçeten dahil"
Bilerek mi yoksa sözümden sonra refleksif olarak mı bilmem ama peçetesini tomar halinde kapıp ağzını sildi. Ardından ne yaptığını fark edip suratıma ters ters bakıp tostunu masaya bırakarak kalkıp kantin dışına çıktı.
Bende halimden memnun gülümsememle 'noluyor' diye şaşıran Cihana omuz silkerek Nisanın yanına döndüm.
Bana yaslanarak kıkırdayan Nisa "ne söylediğini bilmiyorum ama surat ifadesi efsaneydi. Oh olsun" diyip yüzünü omzuma sakladı.
Halimden hoşnut olduğum uzaktan bile belli oluyordu herhalde. Bize doğru yürüyen Batu "lan piyangoyu falan mı kazandın ne bu mutluluk sabah sabah?" Dedi.
"Piyangodan bile daha güzel bir şey kazanmışımdır belki" diyip daha da sırıtmaya başladım.
"Ooo kardeşim anlatta bizde bilelim" diyip omzuma yumruk attı.
Ben daha ağzımı açmadan lafa Nisa atladı.
"Aşk olsun Batu. Beni kazanmış, daha ötesi var mı? "Kıskandırma benim, benim elimle Batuya yaklaşmak ise Nisanın planı iken şuan ne halt yiyordu hiç bir fikrim yoktu. Pekte umrumda değildi açıkçası. Tek ilgilendiğim Fıratın beni kıskanması ve kıskandırma çabasıydı. Mahalle yansa saçımı tarayacak moddaydım.
Arkadaşlar dram dram nereye kadar dedim ve artık eğlenmemiz gerektiğine karar verdim.
Bu arada Melih ve Nisanın yaptığı şeyi bekliyor muydunuz?
Ve Fırat ve Melihten nasıl bir şip ismi çıkar sizce?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağzını Yerim [boy×boy] - TAMAMLANDI
Conto+0507.....24: Senin ağzını yerim ben +0507.....24: Bu zamana kadar nerelerdeydin sen?