12. Prosinec
Od doby co měla Hermiona zlý sen skoro nespala. Před přáteli dělala že je v pořádku. Nikdo to na ní nepoznal až na jednoho člověka. Na toho od kterého by jste to vůbec nečekali. I přesto že ji výdal jen po večrech kdy spravivali rozplývavou skříň si všiml toho mrazu v nejích očích. Znal její oči jako ty čokoládově hnědé ce kterých byla vždy jiskra. Smála se na celé kolo užívala si života a teď? Jakoby ta jiskra na dobro zmizela. Z jejích očí šla zima. Byly ledově klidné stejně jako výraz. On poznal že se směje vždy falešně. A dnes ráno se nic nezměnilo. Všichni byly ve velké síňi a snídali.,,dovolte mi vás vyrušit" řekl najednou Brumbál. Všichni stichli a dávali pozor na to co řekne. ,,takže od 21. Prosjnce se nebudeme učit a 22. Prosince bude vánoční ples. A nakonec 23. Prosince odjíždì vlak domů. Prázdniny budou až do 2. Ledna kdy pojedete všichni zpět do bradavic a škola začne 3. Ledna" pronesl Brumbál a všechny děvčata si začaly štěbetat.,,jo a abych nezapoměl pánská volenka" dodal. Všechny dívky se začali chichotat. Až na jedinou jednu. Hermiona si jen povzdechla a opustila Velkou síň. Draco ji celou dobu bedlivě sledoval. Hermiona se teple oblékla a vydala se na pozemky Bradavic. Seděla u jezera když se blízko ní ozvalo prásk. Rychle se zvedla a otočila. Uviděla dvojčata Weasleyovy. Jakmjle poznala Freda. Vykřikal,,Frede" a rozeběbla se k němu. Měla ho hrozně ráda a on ji tajně miloval.,,Mio" usmál se na ni. Objali se a dloho se nechtěli pustit. Z povzdálí je sledoval Malfoy. Zatínal pěsti když uviděl jak Hermiona Freda objímá. Neuvědomoval si to ale žárlil. Tajně si přál aby byla Hermiona jen jeho. A on ji mohl objímat ale na druhou stranu ho těšilo když hslyšel jak se Hermiona směje. Její zvonivý smích mu tak chyběl.
,,Jak pak se má naše přešprtaná šprtka" řekl Fred a Hermiona se musela zasmát.,,má se tak nějak dobře" řekla kapá ek smutně. Gerge se od nich odpojil šel za svojí přítelkyní vo tu chodila do sedmého ročníku. ,,Hermiono co se děje?" Zeptal se jí starostlivě Fred.,,ach Frede" Hermiona už nedokázala zadržet slzy a rozbrečela se. Fred ji rychle objal.,,bud to dobré" hladil ji po vlasech a po zádech. Když se trochu uklidnila podíval se do jejích krásných očí.,,co se děje Hermiono?" Zeptal se jí.,,mám špatné sny ve kterých se ke mě všichni otočíte zády a odejdete Harry,Ron,Ginny,George a ty taky" vzlykla.,,ach Hermiono. Já tě nikdy neopustím jasné i kdyby se stalo cokoli nikdy tě neopustím jasné" políbil jí na nos. ,,děkuju Frede" objala ho. ,,co tu vlasfně děláte?" Zeptala se ho.,,budeme tu hlídat hrad. Jako členi fénixova řádu" oznámil jí pyšně.,,aha" usmála se. On najednou kapku znervózněl.,,slyšel jsem že bude ples" usmál se na ni.,,ano" řekla. On si začal žmoulat prsty.,,co se děje Frede?" Zeptala se ho.,,no já jen jestli..em nešla by jsi tam se mnou?" Vybalil nakonec rychle. Ona se rozzářila. Skočjla mu kolem krku.,,ANO,ANO,ANO" křičela a smála se. On se po chvíli začal taky smát a povalil je do sněhu. Začal Hermionu lechtat. Ona se smála. Nevěnovali pozornost blonďákovi. Co slyšel jejich rozhovor. Chtěl onu dívku pozvat ale ten zrzoun mu ji vyfoukl. Sváděl sám se sebou boj. Nenáviděl sám sebe že nechal Miu aby si vzala jeho srdce a právě teď ho pomalu drtila. Hoch se rozeběhl pryč. Vešel do komnaty nejvyšší potřeby a tam si sedl na zem. Rozplakal se. Hrozně ho bolelo ji vidět s ním ale byl rád že se zase smála. Ale přalsi aby to byl on kdo ji rozesmál. A tak tam seděl a plakal.
ČTEŠ
Traitor
FanfictionJe to pro ni zřejmě poslední rok tady v Bradavicích. Válka se rychle blíží a Voldemort prozradí svým služebníkům tajemství o své dceři. Draco Malfoy který ji tak dlouho urážel a považoval za mudlovskou šmejdku rychle mění názor. Co se stane mezi Her...