Hermiona se plahočila po hradě. Bylo pozdě a to znamenalo jediné všimla si že tu je spousty členů řádu. Jelikož je Brumbál pryč. To smrtijedům kapánek komplikivalo situaci. Když v tom uslyšela ránj. Doběhla tam. Stály tam smrtijedi. A u nich hodně členů řádu. Hermiona i když nerada zaběhla za roch způsobila výbuch hodně lidí z řádu se za oním zvukem rozeběhly kna pod zastíracím kouzlem doběhla k smrtijedům několik lidì z řádu omràčila ukončila kouzlo neviditelnosti.,,dělejte zmizte" řekla jim rychle oni se na nj děkovně podìvali teda někteří a pak utekly. Za chvíli u ní už stály členové řádu.,,utekli tam" řekla a ukázala tam kam smrtijedi utekly hold nemohla až tolik pomáhat navíc si přála aby Brumbál žil a bála se o Draca. Bála se že to nezvládne a její otec ho habije kdyby to udělal nenáviděla by ho za to. Z komnaty vyšli další smrtijedi začaly útočit proti Hermioně ale nikdo nevysílal onu smrtící kletbu. Ona se brilagně bránila. Zachvíli už viděla jak k ní beží ostatní smrtijedi mezi kterými byl Draco a Snape. ,,je mrtvý. Brumbál je mrtvý" ječela Bella. Hermionu zamrazilo. Pohlédla na Draca. Po tvářích mu stékali slzy a v očích měl děs. ,,Draco" zašeptala. Po tvářích už se jí taky valili slzy. V tom uviděla Harryho. Běžel za nimi ale to už byly smrtijedi na pozemcích. Rozeběhla se za Harrym. Došla tam ve chvíli kdy u něj stál Snape.,,NE" zaječela. On se na ni podíval jen letmo se usmál a odešel. Došla k Harrymu a pomohla mu na nohy. Dostaly se na nádvoří kde ležel mezi všemi Brumbál. Hermionu zachvátil smutek. Po tvářích jí tekly slzy. Společně s ostatními zvedla hůlku. Všechno bylo tak jak to její otec naplánoval. Byla smutná přála si aby to nevyšlo.......
,,Musím najít viteály" pravil Harry. Byly na astronomické věži. Hermiona se na něj vyděšeně podívala.,,S Brumbálem jsme zjistili źe Voldemort mà viteály" v tu chvíli jako by se Hermioně zastabilo srdce.,,dva už jsme zničili. Ten deník a prsten" v tom jí to došlo to proto se její otec sesypal. Protože zničili onen viteál.,,jdu s tebou" řekla rychle.,,ne neberu" dodala když biděla že Harry chce něco namítat. ,,dobrá" řekl Harry jelikož věděl že je Hermiona je tvrdohlavá.,,já jdu taky" přidal se Ron. Harry si jen povzdechl a pak už jsme poslouchali zpěv Foxe.
Černé šaty po kolena k nim černé lodičky a jako dodatek černé stíny a černá stuha ve vlasech. Takhle se oblékla Hermiona na pohřeb Brumbála. Byla smutná. Neuvidí otce,Snapa,Draca. Vßichni na kterých jí tolik záležì jsou teď na dobu neurčitou pryč a Brumbál ne mrtev. Hermiona si povzdechla a usedla na židli vedle Ginny. Obě plakali a hleděli na Hagrida který nese Brumbálovo tělo. Hermiona dostala úkol pronést jako jedna z mála řeč. Když na ni přišla řada zvedla se a vydala ke stupínku na kterém byla Brumbáliva rakev a on v ní. Zhluboka se nadechla a spustila.,,Brumbál byl velice mocný a silný čaroděj ale byl to také úžasný,milí a především obětavý člověk. Pro nás pro všechny toho udělal spoustu. Nikdo z nás mu to nikdy nijak nevrátil nikdy s toho on nic neměl jen to že mohl viděr nás jak jsme šťastní. Nikdy nás nezradil a učil nás bránit se. Byl upřímný a nepokoušel se skrýt pravdu stál si za svým názorem i přes to že se ostatní ten názor zavrhovali. Věřil nám i přesto že jsme kolikrát by jwn obyčejní mladí kouzelníci a náš názor nikoho nezajímal. Jeho ale ano. Vyl to velice správný člověk a všem nám bude moc chybět" dopověděla jsem a rozbrečela se. Došla jsem ke své židli za hlasitého potlesku. Hleděla jsem na to jak Brumbálovo tělo odváží loď a on se nám všem ztrácý již navždy.
A je to tady. Konec knížky. Dnes jsem když jsem otevřela watpad a baflo na mě 657 přečtení myslela jsem že umřu.
Když jsem knihu začínala vůbec jsem nepočítala s tím že tuhle knihu zvěřejním na tož že dopíšu. Nikdy by mě ale nenapadlo že dosáhnu víc jak 100 přečtení jste blázni lidi. Miluju vás. Během tohoto týdne by snad měl vyjít další díl. Departmen.
Doufám že se vám bude líbit stejně jako tato kniha. Všem mooooooooc děkuji.
Miluju vás😘😍❤❤❤
ČTEŠ
Traitor
FanfictionJe to pro ni zřejmě poslední rok tady v Bradavicích. Válka se rychle blíží a Voldemort prozradí svým služebníkům tajemství o své dceři. Draco Malfoy který ji tak dlouho urážel a považoval za mudlovskou šmejdku rychle mění názor. Co se stane mezi Her...