,,Ginny Weasleyová chytila zlatonku a Nebelvír vítězí" ozýval se hlas Nevilla Lomgbottoma který komentoval zápas. Hermiona začala společně s ostatními jásat. Doběhla k Ginny a objala ji.,,vidíš zvládla jsi to" ,,to protože jsem chtěla dokázat Harrymu že nejsem malá holka" zašeptala jí a Mia se uchechtla. ,,ty jsi pitomá" řekla Hermiona a vzala jí kolem ramen. Mířili do společenky kde se konala oslava na počest vítěztví nebelvíru. Někdo přitáhl láhve máslového ležálu a všude všichni křičeli a gratulovali Ginn. Když v tom se otevřel otvor a do společenky vešel Harry.,,tak co vyhráli jste?" Zeptal se.,,jasně" zakřičela Ginny která se před ním oběvila a ukázala mu zlatonku. Tohle vítěztbí znamenalo a vítéztví pohárů. Harry byl tak šťastný že Ginny políbil. Všichni začali tleskat. Hermiona rychle popadla Rina.,,Rone nech je už dlouho se milují a ty bys jim to skazil?" Zeptal se ho naštvaně.,,ale Hermiono je to moje sestra do háje" ,,no a ona ti snad bránila v muckání se s Levandulì jsou to kamrádky a neřesí to" řekla naštvaně Hermiona.,,ale....",,žádné ale prostě se s tím smiř" řekla ostře a odešla do ložnice kde se zachvíli oběvila i Ginn.
Uběhl týden od doby co se Ginn a Harry dali dohromady. Oboum to moc sluší jsou o dost veselejší a jejich ztah jim jen prospívá. Za to Hermiona je zoufalejší tak jako Draco kterého dnes pouštějí z ošetřovny. Každý den toužil aby za ním přišla Mia a pokaždé marně. Za to Pansy u něj byla každý druhý den a namlouvala mu jak se na něj Mia vykašlala. On jí ale nevěřil. Bylo mu jasné že se muselo něco stát. Něco co jí nedovolilo tam lřijít ovšem nevěděl že to něco ho každý druhý den navštěvuje a lepí se na něj. Dnes večer se měla konat schůzka smrtijedů. A Hermiona s toho byla docela nervózní. Uvidí tam Draca a toho se obávala. I přesto se večer v deset oblékla do černého pláště a rozloučila se s Ginn. Opustila hrada a na pozemcích se přemístila.,,otče" skočila Voldemortovi kolem krku. Už víc jak měsíc se neviděli což pro ni nebylo zvykem. Před tím se konali schúze každý druhý týden. ,,Mio posaď se už na nás všichni čekají" řekl a otevřel velké mahagonové dveře co vedli do jídelny. Všichni se zvedl a uklonili svému pánu. Hermiona usedla naproti Dracovi o kterého nazavadila ani pohledem. Nasadila ledovou masku jakou nikdy nepoužila. Draca tak vyděsila. Ale i přesto poznal že s ní není něco v pořádku.,,Tak teď když jsme naplánovali veškeré útoky přejdeme k Brumbálovi" řekl po třištvrtě hodině Lord Voldemort.,,Draco kdy se tam smí dostat smrtijedi?" Zeptal se.,,Nevím skříň je již opravená" ,,můj pane navthoval bych 31. Květen" ozval se Snape.,,Brumbál se vratí pozdě večer z nějaké cesty. " dodal. ,,dobrá tedy" řekl.,,Draco,Mio buďte připraveni. Ukončuji schůzi" řekl a všichni opustili síň.,,Mio" zastavil ji Draco. ,,co chceš Malfoy?" Řekla s ledovým klidem.,,Co se stslo co jsem udělal proč se mi zase vyhýbáš. Já tě miluju tak proč?" Zeptal se jí. Ona vydechla.,,já tebe taky. Ale nejsi se mnou v bezpečí" řekla a přemístila se. Vběhla do hradu se slzami a běžela do pokoje. Tam zatáhla závěsy a použila na ně kouzlo proti vyrušení. Probrečela celý dlouhý večer a usnula až k ránu.
ČTEŠ
Traitor
FanficJe to pro ni zřejmě poslední rok tady v Bradavicích. Válka se rychle blíží a Voldemort prozradí svým služebníkům tajemství o své dceři. Draco Malfoy který ji tak dlouho urážel a považoval za mudlovskou šmejdku rychle mění názor. Co se stane mezi Her...