Hermiona došla k Fredovi.,,vypadáš úchvatně" řekl unešeně. S Hermionou to nic neudělalo. Moc se jí nezamlouvalo být a Freem takhle blízko a když ji nabídl rámě a ona kývla. Najednou jako by se jí to příčilo jeho blízkost jí vadila. Vydržela jeden tanec a pak si šla sednout. ,,takže teď bych chtěla poprosit prefekty o tanec" k Hermioně se ihned nahrnul Malfoy.,,smím prosit Grangerovà?" Řekl laškovně. Hermiona zakoulela očima. Stále na něj byla naštvaná.,,jistě" svolila šla. Čekala že jeho dotyky a jeho přítomnost se jí bude příčit více než ta Fredova ale opak byl pravdou. Ve chvíli kdy ji chytil okolo pasu jí tělem lrojela elektřina. Najednou byla šťastná a spokojená. Ozvala se hudba a oni začali tančit. Oba byly úžasně sladěni a hleděli jeden na druhého. Vše okolo nich jako by zmizelo. Najednou tam byly jen oni. Užívali si přítomnost toho druhého i přesto že na něj Hermiona byla naštvaná.,,chtěl jsem se ti omluvit" zašeptal Draco.,,já...nevim co se stalo...prostě mě to naštvalo" vysvětloval.,,prosím promineš mi to já nechci být rozhádaný" řekl opatrně a zoufale.,,Draco já se na tebe nedokážu zlobit. A odpouštím ti. Nejradši bych tě objala ale tady přede všemi to nejde." Usmála se Hermiona.,,děkuju Mio jsi ta nejlepší čarodějka na světě" usmál se na ni.,,a ty jsi nejlepšì čaroděj" oplatila mu to Hermiona.,,to já vím" ušklíbl se Malfoy.,,a už je to tu to tvoje eho" řekla Hermikna a protočila očima. Najednou ucítila palčivou bolest na ruce. Rychle ji strhla k tělu. Vyděšeně se podívala na Draca. On pochopil. Vydali se ven z velké síně. Spìše vyběhly. Schovali se a Hermiona ihned slyšela hlas v hlavě. Ahoj Hermiono zìtra bude schůze.
Super tati ale málem jsi vše zničil je ples a ty mě zavoláš kdokoli mohl znamení vidět.
Promiň já zapoměl. Přzště si dám pozor. Tak se zítra ukaž v sedm večer.
,,bože to je idiot on mě málem prozradil" řekla jsem naštvaně.,,kdokoli to mohl vidět" povzdechla jsem si.,,neboj neviděl je to v pořádku teď pojď" usmál se a vydali jsme se zpět.,,Hermiono co ti ten kretén udělal?" Oběvil se u mne Fred a Malfoye propalival pohledem.,,co by mi dělal?" zeptala jsem se ho.,,vyběhal jsi ze síně a s ním" propaloval ho pohledem.,,no a gak jsme si povídali o samotě" řekla jednoduše.,,ale Hermiono ty jsi tu se MNOU" zdůraznil to se mnou.,,To neznamená že mám být pořád s tebou" řekla podrážděné.,,ale měla by jsi většinu času tamcovat a povídat si semnou" řekl jí.,,sakra Frede já ti jasně řekla že chci jen přátelstvì" řekla důrezně.,,ale Hermiono o co se připrevuješ se mnou můžeš mít vše já tě miluju a ty mě určitě taky" řekl Fred a Hermionu hrozně naštval.,,si egoistycký kretén Frede. Já tě nemjluju chápeš to nechci ti ublížit ale ty to nechápeš já nejsem tvůj majetek do háje já nejsem ničí majetek aby jste si mě mohly jen tak přivlastňovat. Frede ano mám tě ráda ale jako kamaráda. Nikdy jsem tě nemilovala a ani by to nešlo zy nic nevìš nepochopil by jsi to" zakřičela jsem a vyběhla ze síně. Draco mi byl v patách.,,ty mě už taky nech" vykřikla a Draco se zastavil. Nechtěl aby plakala měl na Weasleyho takový vztek. Nejradši by mu vrazil.
ČTEŠ
Traitor
FanfictionJe to pro ni zřejmě poslední rok tady v Bradavicích. Válka se rychle blíží a Voldemort prozradí svým služebníkům tajemství o své dceři. Draco Malfoy který ji tak dlouho urážel a považoval za mudlovskou šmejdku rychle mění názor. Co se stane mezi Her...