~PART TWENTY-TWO~

1.7K 89 11
                                    

Draca čekalo docela zvláštní probuzení. Hermiona byla vzhůru dřív než on a začala skákat na posteli.,,jsou Vánoce Draco. Vánoce. Vstávej hop dělej jsoh vánoce" Draco se usmál. Čapl ji za boky a stáhl do obětí.,,veselé Vánoce" pronesl. A smál se. Přišlo mu směšně to jak se Hermiona chovala jako malá holčička. Ona se mu vymanil a šla se převléct do pokoje. Vzala si světle růžové triko s rukávy sahající po lokty a přidala černé legíny. Z vlasů si udělala rybí cop. Vešla k Dracovi do pokoje. Ten stále ležel v posteli ale byl již převlečen.,,dělej medvěde dàrky čekají" zvedla ho z postele a táhla do jídelny. Tam byl již obrovský strom a pod ním na ně čekali dárky. U stolu seděl Miin otec a Lucius s Narcissou.,,tati jsou Vánice" skočila mu Hermiona okolo krku.,,já vím. Mio ty se vždy chiváš jak malá" řekl ale smál se.,,to mi povídejte" řekl Draco.,,jednou vdtaneš dřìv to tě nezabije" otočila se na něj Hermioan.,,jo mě spíš zabije to jak jsi mě probudila" řekl a sedl si ke své porci.,,a jak tě probudila?" Zeptal se otec Mii. Tušil že se Draco stal obětí místo něj.,,začala skákat na mé posteli a křičet" řekla kousl si rohlíku.,,tak to jsem si já zažíval taky" řekl její otec a s Miou se usadili. Draco se udiveně na Hermionu podíval ta jen pokrčila rameny. Nakonec v jídelně zůstaly samy aby si rozbalili dárky.,,Ehm Draco tohle je pro tebe" podala mu dárek od ní. On to rozbalil a rozzářil se.,,ta je nádherná. A díky já myslel že nejlepší je Potter" řekl a egoisticky se ušklíbl.,,já jsem si říkala že ti to kupovat nemám. Teď to s tvým egem bude k nevydržení" řekla a on se ušklíbl.,,tak tady máš něco ode mě." Řekl a podal ji malou sametovou krabičku. Ona ji otevřela a našla tam nádherný náhrdelník. Zalapala po dechu. Zlatý řetízek na ktrém se houpalo srce s korunkou. Vše na tom bylo pravé. Muselo to být hrozně drahé pomyslela si.

,,Draco to je nádhera" zašeptala ohromeně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Draco to je nádhera" zašeptala ohromeně. On jí ho vzal a pověsil jí ho okolo krlh.,,je stejně krásný jako ty" usmál se na ni. ,,musel být hrozně drahý" podívala se na něj.,,to nevadì pro tebe cokoli. Ten náhrdelník gě ochrání nikdy ho nesundávej" usmál se na ni. Ona mu skočila kolem krku a objala ho. Zapřísáhla se že ho nesundá z krku. Bude ho nosit pořád. Byl pro ni hrozně důležitý a to ani nevěděla proč. Když rozbalila ostatní dárky zjistila že dostala od paní Weasley svetr s velkým H. Od Ginny knihy a od Harryho sladkosti a knihy. Od Rona knihy. Všichni jí dávali knihy jen Draco byl originální a dal ji náhrdelník. Byla hrozně šťastná. Ten náhrdelník se jí strašně líbil. Byl dokonalí. To jak zářil byl tak malý a přitom pro ni byl tak cenný. Byla ráda že Draca má a že ji má rád. Jen si přála aby ji neměl jen rád ale aby ji miloval. Tohle přání si ale odmítala přiznat stejně jako si Draco odmítal přiznat že Hermionu miluje. Oba v tom ale byly až po uši jen se své citi znažili potlačovat.

TraitorKde žijí příběhy. Začni objevovat