,,Malfoy jsi tu" oběvila se v komnatě nejvyšší potřeby Hermiona. Měli tu dodladit rozplývavou skříň. ,,jo" otřel si rychle kči. Ale nevšiml si kruhů pod očima. Za to Hermuona ano.,,jsi..." ,,mlč" řekl jelikož mu začaly slzet znovu oči když uviděl tu dívku kvůli které nebyl v pořádku. ,,ty jsi brečel?" Zeptala se opatrně.,,řekl jsem MLČ!" Zvýšil hlas. To ji ale nedoradilo.,,a já se tě zeptala co se ti stalo?" Stála si za vsou.,,nech mě na pokoji" pronesl hnusně. Dívka si to z nějakého důvodu dávala za vinnu. Něvěděla proč ale pryšlo jí že za to může ona.,,Malfoy?" Pronesla tuše.,,čemu nerozumíš na tom že máš mlčet" řekl. Ona si povzdechla.,,Draco to já?" Zeptala se opatrně. On uhnul pohledem. Ona k němu přistoupila blíž zničila tu mezeru mezi nimi a objala ho. Jeho to plně vyvedlo z míry ale uklidňovalo ho cíti její vůni a tělo na svém. Obmotal okolo ní paže a hlavu zabořil do jejích vlasů. Voněly po oříškách a skořici. Nemohl se té vůně nabažit bylo to pro něj tak důležité a přál si aby ta chvíle nikdy neskončjla. ,,Draco" pronesla a odešla. Slyšet její hlas říkat jeho jméno ho potěšilo. Nikdy mu totiž neříkala Draco. Ona pro něj byla Grangerová a on pro ni Malfoy. Byl najednou klidnější když si ale vzpoměl že jde s Weasleyem na ples znovu c něm vzrostl vztek a žárlivost.
Hermiona se vydala do spilečenky kde na ni čekal Harry a Ron.,,ahoj" usmála se na ně.,,ahm Hermiono nešla by jsi semnou...no na ples?" Zeptal se jí Ron.,,promiň Rone ale už mě někdo pozval" řekla omluvně.,,a kdo?" Řekl žárlivěji než chtěl.,,Tvůj bratr" řekla ostře.,,a kterej prosimtě žádnej už tu neni" pronels Ron.,,to se pleteš George s Fredem tu mají hlídku a pozval mě Fred" řekla a šla za Harrym.,,Hermiono půjdeš na zápas?" Zeptal se ji.,,jasně kdo hraje?" Zeptal se.,,My proti zmijozelu" řekl Harry a věnoval se rozvrhu na tréningi.,,musíme vyhrát" řekl na konec a Hermiona nepřítomě přikývla. Nakonec se vydala do pokoje.,,Hermiono někdo ti poslal balíčrk" oznámila jí Ginny.,,opravdu?" Podivila se Hermiona a olravdu na její posteli ležela krabice se vzkazem. Hermiona rozdělala vzkaz.
Drahá Mio,
doslechl jsem se že budete mít llse tak ti posílám malý dárek. Doufám že si to užiješ. A netrap se tím co se stalo jsem v pořádku opravdu.Tvůj milovaný otec.
Hermiona se rozzářila a rozbalila fialový balící papír na krabici. Vytáhla úžasné plesové šaty.,,no tyvole" neodpustila si Ginny. Hermiona byla šťastná. Ty šaty byl nádherné. ,,s kým vlastně jdeš?" Zeptala se Ginny své kamrádky. To se ale otevřeli dveře a do místnosti vešel Fred.,,se mnou" pronesl a za ním se oběvil George. Hermiona rychle uklidila šaty a otočila se na kljky.,,jak jste se sem dostali" zeptala se Ginny. ,,no vy tu máte dvě volné postele a McGonagalivá nás šoupla k vám jelikož je Ginny naše milovaná malá sestřička" oba dva věděli že odlovenì malá Ginny nesnášela a proto si to neodpustili. ,,prosím merli e ať to nenì pravda" pronesla Ginny.,,asi tě zklamu Ginny ale tohle je realita" zapojila jsem se do hovoru i Hermiona.,,já se jdu zabít vždyť to s nimi nepřežiju" pronesla.,,hele nějak to zvládnem" usmála se Hermiona a začala se společně s Ginny smát. ,,a doprdele já nemám esej na lektvary" pronesla najednou Hermiona.,,ty umíš mluvit sprostě" podivil se Fred.,,věř že umí" ušklíbla se Ginny.,do hajzlu,do pkýnka sakra,sakra. Tohle se může stát jen mě. Do prdele kde to je skara sakra" poskakovala tu Hermiona a chlapci se jen divili jak to mlubila.,,mám to" vykřikla a pak zmizela. Běžela do knihovny kde zůstala až do oběda.
ČTEŠ
Traitor
FanfictionJe to pro ni zřejmě poslední rok tady v Bradavicích. Válka se rychle blíží a Voldemort prozradí svým služebníkům tajemství o své dceři. Draco Malfoy který ji tak dlouho urážel a považoval za mudlovskou šmejdku rychle mění názor. Co se stane mezi Her...