,,ty pitomej kreténe co si jako myslíš" vykřikla. Draco sebou polekaně cukl.,,co by?" Odfrkl si.,,ty jsi takovej idiot. Už vím proč se tak chováš ty si nás na tý astronomický viděl že jo?" Poslední slova zašeptala.,,mířil jsem tam protože jsem doufal že tam budeš ty a ty se tam mezi tím muckáš s Weasleym" odcekl.,,kdyby jsi viděl vše věděl by si že jsem ho odmítla dvakrát nic k němu necítim do prdele" zařvala.,,a to ti mám věřit" zeptal se.,,víš co dělej so co chceš. Pro mě za mě se chovej klidně i jako namyšlenej idiot co si myslí že mu všechno patří ale já ti nepatřím do háje zelenýho. Já jsem živá bytost která uvažuje nejsem tvůj majetek Malfoy" zařvala a pak po něm něco hodila. Obratně to chytil.,,doataň to k Brumblovi nesmíš se toho ale dotknouz jediný dotek tě může i zabít." Řekla a opustila místnost. Byla tak vytočená. A přála si aby to vše byl jen sen. A to ještě nevěděla co ji čeká ve společenské místnosti. Došla tam a jak jinak tam oslavovali. U prostřed byl Ron. Ten do kterého byla pořád zamilovaná. Byla ráda že to vychytal. A chtěla mu taky pogratulovag. Když už byla skoro u něj oběvila se u něj Levandule Brownová a políbila ho. Hermioniny oči nabraly z hnédé skoro černou barvj. V očích měla slzy. Vyběhla he spilečenky a usedla na schody daleko od spilečenky. Rozplakala se. On byl jediný který se na ni zatím nenaštval. A teď teď je naštvaná ona na něj. A to nevěděla že ji čeká ještě další rána pod pás.
Ráno se vydala do komnaty tak jak to měla s Dracem domluvené. Pracovali v tichosti. Pořád na něj byla Hermiona naštvaná a jemu to bylo líto. Ale neměl odvahu se ji omluvit. Když bylo vše u konce chtěla vyjít Hermiona ven. Jenomže uslyšela hlasy. Harry a Ro . ,,běž bože" zavrčel Malfoy.,,mlč" řekla a poslouchala. ,,Rone jà tě nechápu myslel jsem že Hermionu miluješ?" Říkal Harry.,,Ale prosimtě jediný co pro mě znamená je kamarádství. Dopisuje mi úkoly a pomáhá to je asi tak vše nikdy nic víc navíc se líbí Fredovi" v Hermioně se vystřídal vztek,smutek a zoufalství. Tohle není možné. Přece. V očích měla slzy. Draco si toho všiml a kdyby teď nebyl na tajňačku tak by s kkmnaty vylítl a rozbyl Weasley hubu. Jak mohl něco takivého říct o Hermioně. Když odešly Hermiona vyšla a mířila pryč. Draco začal litovat toho že je takový zbabělec a že se jí neomluvil nebo něco neuděla. Bolelo ho dívat se na to jak ji strácí.
Hermiona se svěřila Ginny a ta s ní hned vymyslela plán. Který šel přesně tak jak potřebovali. Obě šly do společenky a našli tam Rona a Harryho jak řeší domácí úkoly.,,Hermiono že my uděláš ten úkol" Hermiona se falešně usmála.,,jistě Lonánku" napodobila Levanduli a vytrhla mu papír. Napsala tam totální hovadiny a podala mu to. Když řekla Ginny vo tam napsala obě vybuchly smíchy. Takže se po nich celá Velká síň otáčela. Dokonece i ty bouřkově modré oči peroxida. Díval se na dívky nechápavě ale byl rád že se Hermiona směje. A proč to se dozvěděl hned další den na hodině OPČM.
ČTEŠ
Traitor
FanfictionJe to pro ni zřejmě poslední rok tady v Bradavicích. Válka se rychle blíží a Voldemort prozradí svým služebníkům tajemství o své dceři. Draco Malfoy který ji tak dlouho urážel a považoval za mudlovskou šmejdku rychle mění názor. Co se stane mezi Her...