~PART TWENTY-ONE~

1.7K 87 13
                                    

Třískla Mia dopisem o stůl.,,ten pitomec" všichni se na ni otočili s tázavým výrazem.,,budu v pokoji" řekla a utekla do pokoje. Ten pitomec. Pořád si myslí že s ním budu. Bere to že k nim přijedu jako samozřejmost. Křičela v hlavě. Došla do pokoje a sedla si ke stolu. Ihned jim všem odepsala.
Ahoj Ginny,
jsi hodná že jsi jako jediná pochopila že zřejmě nepřijedu. Tvý bratři jsou fakt pitimci. Užij si Vánoce a dárek ti pošlu. Předem děkuji za tvůj.

Hermiona

Ahoj Rone,
moc se ti omlouvám ale nepřijedu. Stále jsem naštvaná na tvého pitomého bratra co si myslì stejně jako ty že jsem samozřejmost. Veselé Vánoce dárek pošlu.

Hermiona

Nazdar Frede,
tento rok k vám na Vánice nepřijedu. A ty to neber jako samozřejmost ja prostě nepřijedu vždy. Nejsem tvoje holka a ani ocásek. A už několikrát jsem ti řekla že tě nemiluji. A na to jestli někoho mám ti můžu odpovědět jen tak že k někomu možná něco cítím ale nevím a tobě to může být jedno.

Hermiona

Dopsala dopisi a poslala je společně s dárky co pro ně měla. Do dopisu pro Freda měla chuť napsat hnusnějšì slova ale ovládla se. Uslyšela otevírání dveří a tak se ohlédla. Zjistila že k ní do pokoje přišel Draco.,,je tu bezpečno?" Zeptal se. Ona se na něj tázavě podívala a zvedla jedno obočí.,,ja jen abych to neschytal místo někoho jiného" řekl a zavřel za sebou dveře. ,,co tě rozčílilo?" Zeptal se. Ona mu podala dopis.,,ten imbecil ti prostě nedá pokoj co?" Zeptal se naštvaně. Vadilo mu že o ni usiluje chtěl mít Hermionu pro sebe a žárlil i když si to nechtěl přiznat.,,už jsem mu odepsala." Řekla Hermiona a on se na ni podìval. ,,a co?" Zeptal se. Měl strach že ho miluje a dá se s ním do hromady a on pak nebude mít šanci. Kdyby ale věděl že on už ji má jen pro sebe. ,,že ho nemiluji a že tenhle rok nepřijedu. A na jeho poslední otázku jsem mubodpověděla že se mi zřejmě někdo líbí ale svými city si nejsem jistá. " řekla a pokrčila rameny. Draco se najednou cítil beznadějný jednoho se zbabil ale další koho zřejmě ona miluje se oběvil. Měl trochu vtek ale nedal na sobě nic znát. Usmál se na ni. I když to byl falešný úsměv. Byl smutný. Ten pitomec totiž stále nepoznal že mluví o něm. ,,co si zahrát šachy?" Navfhl a ona ihned souhlasila. Usedli k malému stolku co byl v jejím pokoji a vytáhli šachy.,,mě neporazìš" řekl egoisticky. Byl v tom nejlepší mezi svými přáteli a pochyboval o tom že by ho někdo mohl porazit. Ona se jen ušklíbla.,,uvidíme"

Až do oběda hrály šachy jelikož oba byly dobří a porazit toho druhého bylo těžké. Nakonec Hermiona vyhrála a Draco poprvé prohrál. Po obědě Hermiona byla s otcem a Draco lenošil v pokoji. Když konečně nadešel večer popřály si všichni hezké sny a šli spát. Ovšem Hermiona se bála usnout. Nechtěla znovu zažít ten sen. Když odbyla půlnoc odvážila se jít k Dracovi do ložnice.,,Draco" zašeptala.,,Mio co se děje?" Vstal rychle a došel k ní.,,bojím se usnout" v očích se jí hromadili slzy.,,pojď sem" řekl a zvedl jí. Odnesl jí  k sobě do postele a lehl si vedle ní. Objal ji a hladil po vlasech a po zádech.,,jsme tu s tebou neboj " zašeptal. Za chvíli už Hermiona spokojeně oddechovala a Draco taky. Oba usnuly v obětí toho druhého. Hermiona měla bezesnou noc a Dracovi se zdálo o dívce krerou objímal. Byl to nádherný sen.

TraitorKde žijí příběhy. Začni objevovat