,,ty pitomý namachrovaný kreténe" vlìtla do místnosti.,,Hermiono uklidni..." ,,co si o sobě myslíš. Jak si mohl takhle zklamat. Kdyby tě Snape nekryl a Harry měl důkazy tak jsi ty možná už v Azkabanu a můj otec v nebezpečí"zařvala.,,Mio ale...." ,,mlč jsi takový idiot jak jsi si mohl myslet že ti tohle vyjde do prkýnka. Sakra je ti jasný že teď se vì že nékdo chce někoho zabít. Doprdele už" zařvala Hermiona na celou komnatu. ,,ty si prostě neuvědomuješ co jsi..." nedořekla to protože ucítila něči rty na svýcha to zapříčinilo to že se uklidnila. Líbal ji opatrně,něžně a s láskou. S Hermionu během chvilky opadl vztek a překvapení. Začala spolupracovat. Lehce pootevřela rty a on se ji dostal jazykem do vnitř. Začala třetí světová. V Hermioně béhala elektřina a v břiše jí poletovalo snad statisíc motýlků. Když si uvědomila co děla rychle ho od sebe odstrčila a utekla pryč. Cìtila tolik pocitů. Stále na néj byla trochj naštvaná. Ale zároveň byla šťastná,smutná a překvapená s toho co se právě stalo. Políbil ji. On ji políbil. I když si to nechtěla přiznat přala si aby se to někdy stalo. A stalo se a navìc se jí to strašně líbilo vždyť ona s ním spolupracovala. Frustrovaně vydechla a zajela si do vlasů. Došla do pokoje kde byla Ginny.
Nevydržel to a prostě jj políbil. Chtěl ji nějak umlčet a jelikož nic nepomáhalo udělal tohle. Po chvilce mu začala polibky oplácet. Líbala úžasně jako anděl. Chutnala po jahodách. Bylo to úžasné. Zřejmě všechno podělal ale to teď neřešil. Pořád cítil její rty na svých. Sáhl si na své rty. Byl to úžasný pocit. Nikdy se takhle necítil. Už se lìbal s tolika holkama ale nikdy se necítil tak.... šťastně tak uvolněně. A zamilovaně. ,,já se zabouchnul" povzdechl si na hlas. Přiznal si konečně že se zamiloval do Hermioni.
,,Hermiono co se stalo?" Zeptala se jì Ginny.,,nic Giny nic" prve jì chtěla vše říct ale nemohla.,,Hermiono a dost. Přestaň mi lhát. Vìm že jsi o prázdninách nebyla u rodičů a zajímalo by mě kam si se minule přemisťovala. A od koho je ten náhrdelnìk?" Zařvala na ni. S tohohle se již nevymotá. Musì ji říct pravdu. Všechni i to s otcem. Povzdechla si.,,sedni si" řekla nakonec a rudovláska ji poslechla.,,prvně tě prosím nevyděs se. Nechci tě ztratit ale nebudu ti to brát za zlé" řekla a pak se nadechla.,,byla jsem v komnatě dořvat Draca za to co udělal Katie ikdyž z části za to můžu já. A on on mě políbil. O vánocích jsem byla na Manoru. A ten náhrdelník mám od Draca. Na Manoru jsem byla protože to já jsem dcera Lorda Voldemorta" řekla a čekala na Ginninu reakci.,,to ty jsi jeho dcera ale to není možně jsi milá a....." Ginny se zlomil hlas.,,to je on taky ale kvůli mé matce dělà to co dělá" povzdechla si Hermiona.,promiň musím si to urovnat v hlavě" řekla Ginny a zmizela. Hermiona padla na kolena a rozbrečela se. Je to jako v tom snu. Opustila ji. Nechala ji tam. Ostatnì to udělají taky. A ona zůstane sama. Tak jako v tom snu.
ČTEŠ
Traitor
FanficJe to pro ni zřejmě poslední rok tady v Bradavicích. Válka se rychle blíží a Voldemort prozradí svým služebníkům tajemství o své dceři. Draco Malfoy který ji tak dlouho urážel a považoval za mudlovskou šmejdku rychle mění názor. Co se stane mezi Her...