~PART EIGHTTEEN~

1.7K 92 1
                                    

Popadla kufr a vydala se na nádraží. Šla do kupé kde byl Draco,Pansy a Blais. ,,Draco můžu...." ,,zmiz ty mudlovská šmejdko" oběvila se u ní Pansy. Hermiona s Dracem jen zakouleli očima. Draco se šoupl a Hermiona se usadila vedle něj. ,,jak to bude s přemístěním nikdo nesmí vidět že jdu s vámi?" Pohlédla na něj.,,Matka říkala že se sejdeme před nádražíma přemístíme na Manor" řekl a já kývla.,,ty ji zveš k sobě a mě ne. Je to mudlovská šmejdka Dračku." Bože můj. Povzdechla si Hermiona. Hermiona si vytáhla leví rukáv a ukázala Pansy své znamení.,,ale jak...vźdyť si mudlovská šmejdka" koktala černovláska.,,někdy zdání klame." Ušklíbla se Hermiona.,,jsem JEHO dcera" řekla tiše. Blais a Pansy zalapali po dechu.,,takže je to pravda?" Vydechl Blais.,,ano ale opovaš te se to někomu říct s Cruciem nemám problém" zavrčela a probodla je pohledem. Oba vyděsila.,,jasně,v klidu mi mlčíme" Blais dal ruce do obraného gesta. ,,tak je hodnej" ušklíbla se Hermiona. Položila se hlavu na rameno Draca. Pansy ji se žárlivostí a vztekem pozorovala. Tohle jí nikdy Draco nedovolil. Když se ho jen dotkla aihned na ni byl ostrý za to ona si mu v pohodě lehá na rameno. Blížili se na nádraží,,budu muset jít. Domluvit se s Harrym a Ronem" usmála se na Draca.,,budu čekat před nádražím" dodala a opustila kupé.
,,Hermiono" uslyšela hlas Rona.,,Rone" řekla a vlezla za nimi.,,kde jsi byla?" Ptal se jì hned Ron.,,v kupé sama" zalhala.,,aha půjdeš s námy k nám že jo?" Ptal se Ron.,,ne,ne půjdu k rodičům možná k vám ale potom přijedu uvidím" řekla jednoduše. Oni se na ni usmály. Zbytek cesty jim již nevěnovala pozornost.

Po tom co Mia odešla

,,co to mělo znamenat?" Vyjela na Draca Pansy.,,co?" Zeptal se jí bez zájmu.,,že si na tebe v pohodě pokládala hlavu. Že na tobě málem spala a že bude u vás" řekla hned několik důvodů.,,no a tak si na mne položila hlavu. A úplně jednoduše je tam její otec a tak i ona a i kdyby nebyl pozval bych ji tam" pokrčil rameny.,,co spolu máte?" Zavrčela.,,přatelství?" Zavrčel. Lezla mu na nervy.,,jo jasně já jsem tvoje kamarádka a nesmim se tě ani dotknout" Draco se ušklíbl. Pansy mu tak akorát vždycky lezla na nervy tím jak za ním dolejzala a myslela si jak je jen její.,,jsi na omylu Pansy mi nejsme přátelé. Nebo aspoň ne tak důvěrní jako já s Miou" odpověděla vztal jelikož již byly na nádraží. Venku čekali jeho rodiče.,,synu" pohlédl na něj jeho otec.,,matko,otče" na otce jen kývlsvou matku objal. Vydali se ven kde čekala Hermiona zahalená v černém plášti s kápí. Nikdo z nich si nevšiml že je pozoruje.,,otec na tebe již čeká" usmála se na ni Narcissa. Hermiona se hsmála ale nikdo to nemohl vidět. Popadly se za ruce a přemístili. Nikdo si nevšiml Harryho a Rona.,,Rone musíme to řìct tvým rodičům to byla určitě ona jeho dcera" konstatoval Harry. Nevěděl kdo to yl a musel se někdo dozvědět o tom co slyšeli.
Hermiona se objevila ve velké hale. Ihned sundala kápi. Oběvil se u nich Pán zla.,,Mio konečně" usmál se na ni.,,večeře bude zachvíli. Zabydli se." Řekl Lucius.,,Draco proveď ji" nakázala mu matka.,,ano matko" řekl vesele. Společně s Hermionou se vydali do spárů tohohle obrovského sìdla kde Hermiona nebyla po prvé ani na posled. Dovedl ji části kde byly ložnice.,,máme ložnice vedle sebe. Jsou propojené dveřmi" usmál se na ni. Ona vešla do svého pokoje a on do svého.

TraitorKde žijí příběhy. Začni objevovat