Eerder: Ik leg mijn hand op zijn bovenbeen en streel er zachtjes over. Hij kijkt me recht aan in mijn ogen en kikt dan naar mijn bovenbeen. Ik schrik van zijn reactie die komen gaat dus haal ik vlug mijn hand van zijn bovenbeen af. Net zo snel alsof ik me verbrand had. Hij kijkt me aan, pakt mijn hand en legt het op zijn bovenbeen. Ik kijk hem verbaasd aan maar hij heeft zich al terug gedraaid. Soms is het echt een vreemde man.
Als we zijn aan gekomen aan een groot penthouse, stopt hij de auto. Hij kijkt me aan recht aan in mijn ogen en stapt dan uit. Ik volg zijn voorbeeld en doe mijn gordel los en stap dan ook uit de auto. Als ik recht sta wankel ik even van het snelle recht staan en ik denk niet dat mijn dronken bui al over is.
Mijn baas snelt naar me toe en pakt me vast bij mijn heup om me vast te houden zodat ik niet zou vallen. "Wacht!"
Ik trek me terug uit zijn greep en loop weer/wankel weer naar de auto. "Wat is er nu weer?" Geïrriteerd kijkt hij me aan en slaat en zucht terwijl hij zijn armen over elkaar kruist. "Mijn tas ligt nog in de auto. Zonder mijn ga ik niet ver geraken he."
Ik giechel om de laatste woorden die ik net heb gezegd. Met een zucht doet hij de auto weer op en en pakt hij mijn tas eruit. Hij doet de auto toe en sluit hem dan.
Mijn baas pakt me weer bij mijn heup en trekt me dan mee naar zijn penthouse. Als we het gebouw binnen stappen komen we een groet chick inkomhal binnen. Het is echt een penthouse voor mensen die geld teveel hebben. Het ziet er heel erg modern uit moet grote cirkelachtige lampen die in de lucht hangen een marmeren receptiebureau met een metalen lamp erop en een receptionist erachter die door wat papieren aan het bladeren zit te bladeren.
in de lobby staat er ene witte bank met een kleine witte zetel en een wit marmeren tafel erbij. Er zijn daar twee mensen aan het praten. Ik kijk naar de andere kant en mijn mond valt letterlijk open. Ik voel me net alsof ik een vuilniszak draag vergeleken met deze mensen. als ik recht voor me kijk zie ik een grote gang die naar de liften lijd.
"kom je nog of ga je daar blijven staren als een vogel zonder kop." Ik kijk naar Tyler en zie da hij me aan kijkt en teken doet mijn zijn hoofd als teken om door te lopen. Ik doe rap mijn mond dicht en wandel zachtjes mee.
"Ah dag meneer O'Brain, hoe maakt u het." De man achter lobby kijkt op en spreekt mijn baas vriendelijk aan. "Dank u Joffrey het gaat goed." antwoordt meneer O'Brain hem. "En wie is deze mooie dame die meegebracht hebt?" Vraagt Joffrey die zo heet blijkbaar.
"Dat is mijn nieuwe persoonlijke assistente Blaire Davids. Zij komt tijdelijk bij mij intrekken zodat we elkaar beter kunnen bereiken." "Ah zo, aangenaam meisje." Hij steekt zijn hand uit om mijn hand te schudden en die pak ik aan. "Aangenaam meneer." Zeg ik terwijl ik zien hand schud.
We lopen naar de gang van de liften en Tyler duwt het bovenste knopje in samen met een kleine sleutel naast dat nummertje, en ik kan je zeggen het zijn er heel erg veel want het is zo'n groot gebouw. TING. Een klein belletje rinkelt als teken dat de lift er is. De deuren schijven open en een vrouwe van middelbare leeftijd stapt uit met een groten bontjas aan en een handtas van 1000 euro met haar klein hondje aan de halsband.
Ik zie haar met haar kin voorruit de lift uitlopen en haar gezicht straalt arrogantie uit. "Kom Fifi!" Ze roept haar klein honden die met kleine pootjes achter haar wandelt en door de gladde grijze vloer hoor je kleine nageltjes over de vloer tikken.
Ik kan het niet laten om een klein beetje te lachen. Kwaad kijkt de vrouw om en ik kijk vlug naar de grond die plots heel interessant is geworden. Dan loopt ze weg naar buiten.
we stappen de lift in en de liftdeuren gaan langzaam toe. "Dat was mevrouw Bondue één van de rijkste vrouwen uit Jacksonville, met haar moet je niet rammelen ze kan je gewoon met één vingerknip kapot maken zodat je leven voorbij is." Laat Meneer O'Brain me weten. "Nou bond had ze zeker." En ik begin hard te lachen. "Ik meen het sul niet met haar." "Oke oke ik zal niet met haar voeten spelen. Maar geef toe heb je haar al eens goed bekeken het is toch grappig."
"Oke misschien een beetje." "Nee niet een beetje het is hilarisch." Een grijns verschijnt op zijn gezicht. En zag ik daar nu juist een kleine glimlach. Er is dus inderdaad hoop om hem te doen lachen.
TING
Het bekende belletje van de lift gaat weer en de lift gaat open. We komen aan in... in... tjah wat is het eigenlijk ik heb er geen woorden voor. Het is gewoon weg prachtig. Mijn mond valt voor de tweede keer open van verbazing. Ik stap uit de lift en kijk naar Tyler. "Mag ik even-" "Neem je tijd Als je me zoekt ik ben boven in mijn kantoor wat dossiers aan het afmaken." Ik knik en loop dan rond. Ik bijt op mijn lip en kijk verwonderd in het rond.
Het is net als een mini paleis. Ik had dit echt niet van Tyler verwacht. Het is zo mooi. De woonkamer is ruim met zwarte zetels en banken en een groot flatscreen tv in de woonkamer is het een soort wit-grijs houten paletten vloer en een mooie zwarte piano met een grote vleugel eraan. Voor de piano staat een zwarte ligzetel.
als je in de woonkamer staat en je kijkt naar boven kan je de trap zijn met de gang met een balustrade waar je de beneden kan zien. Je ziet ook de kamers met zwarte deuren zijn. DE keuken is mooi modern ingericht zwart maar mooi en strak. Ik ben echt weg van de mooie keukentafel. Dat mooie eikenhouten tafelblad met kakkiegroene stoffen stoelen eraan.Hier zou ik wel elke ochtend en avond aan willen eten.
Vanaf de woonkamer heb je mooi zicht op Jacksonville en het is prachtig als het avond is de mooie gebouwen geven licht. Wat moet het zalig zijn hier elke ochtend wakker te komen met zo'n mooi uitzicht.
Het terras is betoverend een mooi tuinset banken en stoelen met een witte kussens erover en erop. Een witte tapijt dat onder het tuinset ligt een boom met roze bloemen eraan en een eettafel met daarnaast nog een zwarte bank met zwarte en roze kussens. Als laatste is er ook nog een kleine bar waar je iets kan drinken. Wauw het is wat anders dan bij de buurt waar ik normaal woon.
Ik ga weer naar binnen en ga dan op de bank zitten. Ik denk na, ik denk naar over alles wat ik hier de laatste tijd heb meegemaakt. Ik ben helemaal uit mezelf naar Jacksonville gevlogen ik Werk bij het bekendste hotelbedrijf en nu woon ik in het mooiste huis wat ik ooit heb gezien. Dit kan toch niet waar zijn alleen in sprookjes of in cliché boeken gebeurt dit. Maar bij kan dit toch niet. Ik leef niet in een sprookje of in een film denk ik. Ik knijp even in mijn arm. Auw, het is dus echt geen sprookje of ene cliché film.
JE LEEST
My stupid boss (Dutch)
RomanceBlaire is een onzeker meisje maar ze is zeker niet op haar mondje gevallen. Ze heeft wilt haar diploma halen voor hotel en boekhouding. Zij woont samen met haar ouders en haar broer Jason en haar zus Lisa in een klein dorpje. Tot ze op een dag een b...