Eerder: De druk begint zo hard te komen dat het bijna pijn doet. "T-tyler i-ik. H-het." "Doet het pijn van onderen? De druk die je voelt, alsof het naar buiten wilt. Voel je dat?" Fluistert hij zacht in mijn oor en door zijn hete adem die tegen mijn nek valt helpt het niet echt. "J-ja." "Zal ik helpen die druk weg te helpen baby?"
Ik kan bijna geen woord meer uitbrengen. Het lukt me niet om nog helder te kunnen nadenken en het komt niet door de wijn. Als Tyler nog altijd geen antwoord heeft gekregen gaat zijn hand nog iets verder omhoog. Een kreun verlaat mijn mond.
"Dat zie ik als een ja." Hij trekt me omhoog en loopt met me mee de trappen op. Als we voor zijn deur staan draait hij nog even naar me om. "Weet je zeker dat je dit wilt? Ik niet dat je later spijt hebt." Ik kan nu niet meer terugkrabbelen en daarbij het wordt tijd dat ik een vrouw wordt, dat kan niet als ik het blijf ontwijken. "Ik weet het zeker."
We lopen zijn kamer in en ik merk dat ik eigenlijk nog nooit in zijn kamer geweest ben. Hij is prachtig. Precies wat ik van hem verwacht had. Ik kijk naar het bed die er nu nog onbeslapen uit ziet en krijg rode wangen van het beeld van ons twee daar.
Hij duwt me tegen de muur van zijn kamer en begint me te zoenen. "Fack." Verlaat zijn mond met een zucht. Hij bijt op mijn lippen. Wat me opwindt ik zet de kus verder naar zijn nek en begin zelf zuigzoenen te maken. Ik hoor dat hij ervan geniet want een kreun verlaat zijn lippen.
Ik begin aan zijn hemd de knopen open te doen en hem uit zijn broek te trekken. Hij laat dit toe. Maar als ik aan zijn broeksriem begin houdt hij me tegen. "We hebben alle tijd prinses." Hij draait me om tegen de muur en ik sta met mijn gezicht tegen de muur gedrukt.
Laat de bandjes van mijn jurk naar beneden glijden en mijn jurk valt in keer op de grond. Ongemakkelijk sta ik in mijn lingeriesetje tegen de muur. Gelukkig had ik nagedacht over mijn lingerie keuze. Hij zet zachte kussen tegen mijn schouderbladen en draait me dan om.
Ik zie Tyler in zijn bloot bovenlijf en wow. Hij is echt een god. Zijn gespierde armen en borstkas pronken eruit. Maar zijn V-lijn laat me toch even slikken. Nu merk ik pas op de Tyler me al de hele tijd aan het scannen is van kop tot teen en dat hij geen centimeter overlaat.
Ongemakkelijk sla ik mijn armen over elkaar, wat als hij me niet goed genoeg vindt. Ik weet dat ik niet supergrote vormen heb maar ik heb er wel, maar is dit voor hem goed genoeg?
"Wat heb ik gezegd over het schamen over jezelf?" Hij kijkt me recht in mijn ogen aan met een intimiderende blik waar ik niet om heen kan. Twijfelend laat ik mijn armen zakken. "Ik wil echt niet dat je over jezelf denkt. Je bent bloedmooi, wist je dat? Je wil echt niet weten wat ik met dat kleine lichaampje van jou allemaal zou willen doen. God je bent zo sexy als je zo onschuldig kijkt."
Hoe kan hij zo open over dat praten. Maar zijn grof taalgebruik windt me op. Door zijn woorden voel ik het beneden in mijn onderbuik tintelen als een gek. Ik stap naar hem te en begin hem te zoenen. Ik sla mijn armen om zijn nek en trek zacht aan zijn haar. We lopen al zoenend naar het bed toe en Tyler laat me erop vallen.
JE LEEST
My stupid boss (Dutch)
RomansaBlaire is een onzeker meisje maar ze is zeker niet op haar mondje gevallen. Ze heeft wilt haar diploma halen voor hotel en boekhouding. Zij woont samen met haar ouders en haar broer Jason en haar zus Lisa in een klein dorpje. Tot ze op een dag een b...