Eerder: Onderweg naar Jade bel ik Easton op en vraag ik hem of hij ons zou willen helpen. Hij zegt dat hij toch niks te doen had en dat hij meteen in zijn auto springt. Easton kennende zat hij toch in de zetel met een kater chips te eten en naar een serie te kijken op netflix.
Ik spring in mijn auto en vertrek naar Jade in mijn klein autootje. Op weg naar een dag vol verhuizing juij!
"Meid hoeveel spullen hebben? Ik heb letterlijk nu al 10 dozen naar binnen gedragen en er zitten nog 20 dozen in die verhuisvrachtwagen. Alle ik bedoel maar." Zeurt Easton nu voor de zoveelste keer. "Maak je toch niet zo druk joch. We zijn hier om haar te helpen en dat is wat telt." "Jij mag blij zijn dat je zo'n mooi gezichtje hebt, want anders had ik het allang opgegeven." Doelt hij op Jade en ik zie Jade lichtjes blozen wanneer ze de doos die ze net in haar handen had op de grond zet bij de rest van de dozen.
Wat speelt er tussen die twee. Ze zijn eigenlijk wel nog schattig te samen. Alleen dat ze al het komende uur zit te kibbelen over de spullen die Jade mee heeft of het nu te veel spullen zijn of niet maar dit is de eerste keer dat ik haar zie blozen. "Schat hij is je maar aan het plagen hoor, ik zou ook zoveel spullen mee hebben als ik verhuis." Steun ik haar in deze discussie. "Neen! Dit mag niet dit is vriendjespolitiek meiden hebben ziezo veel meer spullen dan een man." Begint hij opnieuw. "Ik protesteer mannen hebben veel meer spullen dan vrouwen maar willen het gewoon niet toegeven, ik kan wedden als ik nu naar je huis ga dat ik evenveel spullen zie als dat ik heb." Protesteert Jade nu komt er ooit een einde aan die twee misschien was het toch niet zo'n goed idee om Easton meet te nemen naar Jade nader in zien.
"Is dat een uitnodiging?" Vraagt Easton grappend. "Nee dit is op komen voor mijn hoeveelheid spullen, zie jij het als een uitnodiging misschien?" Vraagt ze terug wanneer we de trappen weer aflopen naar de verhuiswagen voor de volgende doos te nemen. "Misschien wel ja." Zegt hij nu mysterieus, ohh ik heb hier zo genoeg van het is net twee kleine kinderen op een speelplaats die kibbelen op de speelplaats die wachten op de juffrouw die één van hen gelijk heeft.
"Jezus Easton vraag haar gewoon nu mee uit dan is alles toch opgelost van plaats te kibbelen over een onderwerp die ons allemaal geen zak interesseert over wie nu de meeste spullen heeft iedereen heeft veel spullen. Voila probleem opgelost kunnen we nu weer verder ik heb nog andere dingen te doen vandaag. Pfff amai dat luchtte op dat moest er al even uit." Opgelucht haal ik even adem en pak ik een doos uit de wagen en wacht tot ze ook een doos hebben gepakt. Jade bloost nu nog meer en Easton vraagt haar uiteindelijk uit. Natuurlijk zei ze ja.
"Tuurlijk heb jij niet de hele dag de tijd want jij hebt straks een date." Verandert ze random het onderwerp waar ik aan de ene kant opgelucht voor ben dat we nu over iets anders kunnen praten maar dit is nu ook niet echt het onderwerp waar ik op hoopte. Wanneer ze dat zei schudde ze zacht met haar schouders en trok ze zwoel haar wenkbrauwen op en neer wat me enorm hard liet lachen want het trok echt nergens op.
"Wat! Jij een date? Dat kan niet, wie is het?" Ik wordt verlegen en mijn wangen beginnen nu zelf te blozen en ik vervloek mezelf van nu te blozen. Ik loop vlug terug naar binnen en ze achtervolgen me snel mee naar binnen. "Wel eigenlijk is het geen date. Het is gewoon een afspraakje." Verdedig ik mezelf. "Dat is het zelfde lieve schat." Lachend loopt ze nu voor me uit haar appartementje in.
"En met wie is het dat je gaat kennen we hem?" Vraagt Easton nu weer. "Ik denk het." "Hebben we hem al ontmoet." "Ja ik denk het wel." "Wel? Wie is het?" Vraagt hij nu aandringend. "Beloof je het me eerst te laten uitleggen." Ze knikken alle twee. Intussen zijn we terug aangekomen in het appartementje. "Misschien is het beter als je even gaat gaan zitten." Ik wijs naar de bank die al naar boven is gebracht. verward zetten ze hun doos neer en gaan ze gaan zitten op de bank. Als ik ook ben gaan zitten begin ik te praten.
"Het is Tyler." "Tyler?! Als in Tyler O'Brain?!" Ik knik als antwoord op Easton. "De Tyler O'Brain?!" roept hij nog eens alleen kan ik zijn reactie niet pijlen. "Ja." Zeg ik zacht. "Jouw baas! Je gaat op date met jouw baas!" Roept Jade ineens. "Ja." "Maar waarom?" Vraagt ze me nu. "Dat weet ik niet hij vroeg het me vanochtend om me de vragen te beantwoorden waar ik al een tijdje mee zat. Maar ik denk dat er meer achter zit. Maar ik weet alleen niet wat." "Nee, ik vind het geen goed idee." Verward kijk ik hem aan. "Waarom niet." "Ik vertrouw die Tyler-gast niet. Waarschijnlijk heeft hij dat met al zijn stagiaires gedaan." "Oh die niet zo veroordelend misschien wilt hij echt gewoon praten." "Ja tuurlijk 'praten'."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
De woorden van Easton hebben de rest van de middag nog op mijn maag gelegen. Misschien heeft hij toch gelijk en doet hij het echt alleen maar om me in bed te krijgen. Maar straks ben ik dan verkeerd en heeft hij geen foute bedoelingen. Maar straks ben ik dan weer naïef geweest. Weetje ik moet niet zo hard van stapel lopen misschien is het gewoon om te praten. Ik zal wel zien.
Ik maak me klaar voor de avond met Tyler door me te douchen en mijn make-up te doen, niet te veel gewoon naturel zodat het lijkt dat ik niet te hard mijn best heb gedaan maar ook niet alsof het me niets kan schelen. Naturel is het veiligst. Ik droog mijn haar met haardroger en krul het zachtjes met de krultang. Dan kam ik het door zodat ik wat wavy krullen krijg. Dan doe ik mijn lingerie setje aan en als laatste mijn kleedje.
Ik heb besloten mijn wit kleedje aan te trekken die ik met Sofie heb gekocht voordat ik ging vertrekken naar hier, dit leek me er wel een leuke gelegenheid voor. Om het af te maken doe ik nog wat juweeltjes aan niet teveel gewoon casual.
Dan doe ik mijn huidkleurige hakjes aan en ga dan precies op tijd naar beneden. Waar ik zie dat Tyler mooi in pak beneden staat te wachten. Wat me direct aan gisteren deed denken. IK krijg een zachte glimlach op mijn gezicht als ik zie dat hij ook een klein glimlachje op zijn gezicht heeft. Het is niet veel maar het is het wel en dat is het voornaamste.
"Je ziet er prachtig uit, klaar om te vertrekken?" Ik knik zachtjes omdat ik weet dat ik toch ga moeten stotteren als ik praat omdat hij me liet blozen. Dan vertrekken we samen op een date. Niet gedacht dat ik dat ooit zou doen. Mag dat eigenlijk een stagiaire die op date gaat met haar baas. Ik zal het maar stil houden zeker.
Hey, Eline hier Ik hoop dat jullie toch van mijn hoofdstukje kunnen genieten in deze omstandigheden. Ik begin het echt lastig te krijgen omdat ik me zo verveel. Vervelen jullie zich ook? Niet gedacht ik dat zou zeggen maar ik mis school. Ik moet morgen een boekbespreking doen op film met een powerpoint die om de 20 seconden veranderd en het lukt me niet. Pff de frustratie begint te komen.
Bij jullie ook? Liefs Eline.
JE LEEST
My stupid boss (Dutch)
RomanceBlaire is een onzeker meisje maar ze is zeker niet op haar mondje gevallen. Ze heeft wilt haar diploma halen voor hotel en boekhouding. Zij woont samen met haar ouders en haar broer Jason en haar zus Lisa in een klein dorpje. Tot ze op een dag een b...