hoofdstuk 28

2.1K 36 5
                                    

Eerder: Hij neemt me vast aan mijn gezicht met zijn twee grote handen. "Het komt goed, ik weet nog niet hoe we dit gaan doen maar het komt goed. Oke?" Ik knik. En hij geeft me een zachte kussen op mijn hoofd en steunt dan met zijn kin op mijn kruin en we blijven zo even staan.

Het nieuws ging als een lopend vuurtje rond. Ik stond bekend als het nieuwe speelgoed van de bekende Tyler O'Brain. Als je mij had verteld een jaar geleden dat ik naar Amerika mocht vliegen om stage te gaan volgen bij de grootste hotelbaas van het land had ik je recht in je gezicht uitgelachen en al zeker als je me zei dat ik gevoelens voor de hartloze man aan het krijgen ben. Ik snap gewoon niet hoe zoiets is kunnen gebeuren, wettelijk is het strafbaar. Wat als mijn stagementor het te horen krijgt, dan ik wel fluiten om mijn goede punten en mijn diploma.

Ik heb het gevoel dat het nu pas allemaal me te binnen komt. Ik kan van school gestuurd worden en geen diploma meer krijgen. Ik zie gewoon nu al de teleurgestelde gezichten van mijn ouders voor me. Wat moeten ze wel niet van me denken? Misschien gaan ze me onterven?  Ik wordt gewoon misselijk van de gedachte alleen al. Wie wil er nu ook zo'n dochter die niet met haar handen van baas kan blijven. Dat ik hem neuk voor goede punten? Want dat is echt niet mijn bedoeling. Ik ben gewoon verliefd denk ik. Ik heb me nog nooit zo speciaal gevoeld door 1 persoon. Die me kan laten voelen alsof er tienduizend vlinders in mijn buik zit en als ik hem aanraak allerlei tintelingen door me heen gaan. Die me kan laten voelen dat ik de enige voor hem ben.

Plots schiet er een kleine gedachte door me heen. Wat als hij me niet leuk vind? Wat als hij me juist wel ziet als 1 van zijn nieuwe speelgoedjes? Wat als hij me eigenlijk alleen maar wilt voor in bed? De misselijkheid raast door me heen. NEE! Hou op Blaire, je weet dat het niet waar is wat je nu aan het denken bent. Hij heeft je nog niet eens 1 keer verkeerd aan geraakt op een manier dat je niet wilt. Al weet ik stiekem dat mijn lichaam hunkert om 1 kleine aanraking van hem. Hij heeft me zelf nog niet gezoend. Dus waarom zou ik zo over hem denken. Ik moest me schamen.

"Hey zit je er nog steeds zo over in?" Jade komt aanlopen met een mok met warme chocomelk die ze me aangeeft. Wat ik echt nodig had in dit moment. Ze komt naast me zitten in de zetel. Ik knik, "Ja ik kan van school mijn diploma kwijt raken waar ik zo hard naar streef. Mijn ouders kunnen laaiend op me zijn. Wat moet iedereen wel niet van me denken?" Zonder dat ik het doorhad glijdt er een traan over mijn wang naar beneden. We zijn in Jades appartement nadat ik van mijn werkdag haar heb opgebeld en gevraagd had of ik langs kon komen. Ik heb haar daarnet alles verteld wat er gebeurt was. Ze troostte me en heeft me ondertussen een warme kop chocolademelk voor me gemaakt.

"Dat komt allemaal wel goed. En als je school je van school stuurt kun je nog altijd je opleiding hier afwerken. Er zijn hier super goede scholen voor. En ik denk zeker dat Tyler wel iets voor je kan regelen. En wat je ouders betreft, als ze boos zijn kun je altijd terug naar huis vliegen en ze alles uitleggen hoe alles werkelijk zit en je echt van hem houd. Want dat doe je toch?" Ze kijkt me aan terwijl ze met haar hand over mijn rug wrijft. Ik knik instemmend met haar laatste opmerking. "Wel dan? Alles komt zeker goed dat durf ik mijn hand voor in het vuur steken. en je weet hoeveel ik mijn hand nog nodig heb. Dus droog je tranen en kop op girl."

Ze geeft me een zakdoek en zet haar en mijn tas op de salontafel. Ze draait zich naar me toe en reikt haar handen naar me toe waarmee ze me recht trekt. "Weet je wat wij nu gaan doen? Wij gaan eens goed feesten en al onze zorgen van ons afsmijten. Kom." Ze sleurt me mee haar kamer in. "Jade ik weet niet of dit wel zo'n goed idee is. Ik voel me echt niet in de stemming en ik zie er niet uit." Ze kijkt me aan. "Des te meer om uit te gaan, je gaat je veel beter voelen. En ik zorg wel dat je er goed uit ziet."

Ze reikt me een kort rood jurkje aan met een diepe decolleté.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik kijk haar me rode wangen aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik kijk haar me rode wangen aan. "Nu weet ik zeker niet of ik dit wel zeker wil." Jade kijkt me weer aan met in blik van 'je gaat dit wel doen of anders...' "Tuurlijk wil je dit wel. En je gaat dit ook doen, leef eens een beetje pliez god." En geeft me dan een paar zwarte pumps. Zelf neemt een grijs kort kleedje aan met hoge zwarte pumps.

 Zelf neemt een grijs kort kleedje aan met hoge zwarte pumps

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als we opgemaakt zijn en make-up en ons haar gedaan hebben gaan we vertrekken na veel gezeur en gezaag van ons beide

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als we opgemaakt zijn en make-up en ons haar gedaan hebben gaan we vertrekken na veel gezeur en gezaag van ons beide. Gezaag van die nog steeds niet instemt dat dit geen goed idee is en gezaag van Jade dat ik moet ophouden met zagen.

Nadat we een taxi hebben tegen gehouden geeft Jade de taxichauffeur een adres van een club dat ik niet ken. De laatste keer dat ik naar een club ben geweest is het niet zo goed uitgelopen. Tyler was komen opdagen en heeft me moeten redden in dronken toestand van een viezerik die me aan het betasten was en heeft me dan uit het huis van Jade gesleurd. Dus ik hou me vast wat er me vannacht te wachten staat.

We komen aan in een drukke buurt waar de muziek, het zweet en alcohol me nu al als een waas over me heen komt. Het is een grote Club langs de buitenkant te zien met veel licht en een grote wachtrij. Als we eindelijk aan de beurt zijn om naar binnen te mogen na het wachten in de lange rij. Ga ik met een heel bang hart naar binnen.

Hey, hier weer een nieuw hoofdstukje. Laat me weten wat jullie ervan vinden en vergeet niet te stemmen. X

Liefs Eline.


My stupid boss (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu